Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muille tullut koronan jälkeen närästystä/refluksioireita?

Vierailija
27.01.2022 |

Kiinnostaisi tietää

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on! Mun on pitänyt tästä samasta tehdä aloituskkin tänne, mutta se on jäänyt. Mutta tosiaan, kyllä on. Loppuvaiheessa sairastumista alkoi närästys ja sitä on nyt jatkunut ainakin viikon verran jo. Sairastin omikronin todella lievänä.

Vierailija
2/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestänyt koronan jälkeinen närästys nyt 3 viikkoa

Vierailija
4/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tauti, jonka sairastin maaliskuussa 2020 oli koronaa (3 viikon yskä/nuha/kurkkukipu), selittäisi, miksi puhkesi refluksi. Ajattelin aina, että se johtui raskaudesta, koska tein samaan aikaan positiivisen testin, mutta yleensä refluksi vaivaa vasta loppuraskaudessa, mutta minulla vaivasi alusta saakka ja puhkesi tosiaan samaan aikaan tuon taudin kanssa ja jatkui raskauden jälkeenkin ja nyt taas uudessa raskaudessa ja varmasti tämän jälkeenkin. Niin paha on, ettei auta lääkkeetkään pahimmillaan.

Vierailija
5/27 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista. Onko lisää? Korona on kyllä outo tauti, jos ja kun tällaistakin aiheuttaa.

Vierailija
6/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itsellä ei ko vaivaa ole koskaan aiemmin ollut. Alkoi päivän kestävällä etovalla ololla, jolloin ei pystynyt mitään syömään. Maitoa ja mehua vain pystyi juomaan. Jatkunut sen jälkeen altomaisesti, nyt kamalasti röyhtäilyttää ja mahahapot nousee kurkkuun,lisäksi turvotus mahassa.

Vierailija
7/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Taidatte kuvitella.

Vierailija
9/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ruuan jälkeen tosi huono olo ja röyhtäilytti ja oksennus nousi kurkkuun kerran.

Vierailija
10/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli, joko itse korona aiheutti tai sairaalassa saadut rajut lääkkeet. Koronan sairastamisesta 5kk ja refluksioireita edelleen. On muitakin oireita, esim. nivelsärky.

Vierailija
11/27 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole juuri ikinä närästänyt. Mut koronan jälkeen tuli närästys. Sairastin koronan tammikuussa 2022 ja vieläkin saattaa välillä olla pientä närästystä.

Vierailija
12/27 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
13/27 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhtenä koronaoireena (viime touko-kesäkuussa) niin mielipuoliset yskäkohtaukset että oksennus oli monta kertaa lähellä, välillä kohtauksen päätteeksi pallea kramppasi niin tuskallisesti että pelkäsin saavani tyrän. Taudin jälkeen oli monta kuukautta närästystä ja mahakipuja, ja heräsin joka ikinen yö siihen kun mahahapot oli kurkussa ja nielin ihan paniikissa etten oksentaisi. Vieläkin närästää ajoittain, varsinkin öisin.

Vierailija
14/27 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli. Lievä korona aikana ennen rokotteita, refluksi tuli pari kuukautta myöhemmin ja kesti noin vuoden kunnes meni ohi.

Vierailija
15/27 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kolme viikkoa sitten alkoi korona. Oudot mahaoireet kesti ainakin 4 vuorokautta ja varsinkin öisin, aivankuin olisi koko suolisto ylikuumentunut plus muut oireet. Nyt sitten kolme viikkoa myöhemmin on kurkku ärtynyt ilmeisimmin happovaivoista ja köhöttää.

Vierailija
16/27 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärillä, närästysoireet voi liittyä myös sydämeen. Korona, eteenkin long covid vaikuttaa tiettävästi sydämeen.

Vierailija
17/27 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänongelmat, fefluksi, nivelkivut, hiustenlähtö jne. voivat johtua alhaisista rautavarastoista. Infektio romahduttaa varastoraudan. Onko ferritiini mitattu?

Vierailija
18/27 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen sairastaneeni koronan, vaikka kotitesti oli negatiivinen. Oireet olivat niin omituisia enkä ole vieläkään ihan kunnossa. Varsinaista kurkkukipua ja semmoista nuhaisaa oloa kesti vain pari päivää, mutta kaikkea muuta onkin sen lisäksi ollut. Tällä hetkellä ollaan siirrytty aivan järkyttävistä niska-ja pääkivuista sydämen muljahteluun ja silmätulehdukseen. Josko tämä piina joskus loppuisi.

Vierailija
19/27 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisilla yleistä.Ahmijoilla myös.

Elintavat pielessä.

Vierailija
20/27 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme