Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monella vanhemmalla miehellä on kalju?

Vierailija
27.01.2022 |

Jos naiset saisivat päättää, miehillä olisi vain leikatut tuuheat hiukset.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti hiukset jonnekin lähteneet.

Vierailija
2/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oheni päälaki reilu kolmikymppisenä. Voi olla perinnöllistä tai syynä eräs lääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
4/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset saisivat päättää miesten hiuksista?

Vierailija
5/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos naiset saisivat päättää, miehillä olisi vain leikatut tuuheat hiukset."

Älä valehtele.

Miksi naisten pitäisi saada päättää millaiset híukset miehillä on? Edes sillä omalla puolisolla? Sehän on ihan sen oma asia. 

Mun mies on kalju, enkä todella haluais että hänellä olis tuuheat hiukset.

Vierailija
6/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet saisivat päättää, kaikilla naisilla olisi isot tissit.

Ihan yhtä pätevä väite.

Vierailija
7/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tuuheat hiukset, mutta se onkin nuorehko, mutta kiusaan sitä että sillä on kananpeffatukka. Se vaan nauraa.

Vierailija
8/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuusgeenit periytyy äidiltä.

Vierailija
9/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi edes vastaan mielenterveysongelmaiselle miesvihaajatrollille... enkä vastaakaan.

Vierailija
10/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on perimmäien syy. Oilsin varmasti hyvin rikas, jos olsin keksinyt tavan jolla estää pysyvästi hiusten lähtö. - Itse olen alkanut kaljuuntumaan varmaan fuksi vuoteni keväänä e. noin parikymppsisenä. -

Maksoin satoja euroja tai oikeammin varmaan useamman tuhannen erilaisista rohdoista ja litkuista ja erikoislääkäreillä käynneistä kunnes lopulta hyväksyin kaljuuteni. Ajatuksella, että mneini kannaattaa mieluummin suunnata sama energia javoimavarat, joilla taistelin hiustenlähtöäni vastaan siihen, että se, mitä on pääalakeni alapuolella olisi mahdollisimman hyvässä kunnossa. - Pituusrajoitteisena tajusin myös, että minun kannattaa yrittää myös hoikkana koska muuten saattaisin joku päivä olla kävelevä lihapulla. - katselin kyllä usein David Suchetin tähdittämää Hercule Poirotia ajatuksella, että olsiko minulla pokkaa yrittää apinoida Poriotin tyyli ja keikarointi...) 

Peruukkia en ole kokenut omaksi vaihtoehdoksi tai kirurgin veistä. Mutta toisaalta luulen, että kuulun heihin, jotka näyttävät kaljuuntuneena paremmalta kuin nuorempana, jolloin hiukset hulmusivat. - Syy tähän se, että nuoremapana oli sellainen pullopski nörtti, likaisine silmälaseineen ja hiusten hulmutessa hilsettä lensi muuallekin kuin vain olkapäille...

Nyksyin silmälasit ovat (muka)tyylikkäät, olemukseni on saanut ryhtiä kummasti kun olen kropaltani hoikka, etten sanoisi urheilullinen ja hilsekin on ollut helpompi pitää kurissa ja poissa kun pää on lähes "nahkapallo" - Aivan karvattomaksi en ole päätäni ajaa, koska saattaisin niin helposti näyttää uus-natsislta tai muulta nistiltä.  

Vierailija
11/13 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminta ja geenit vaikuttaa niin. Eikä muuten periydy, miehen äidin puolen suku kaikki kaljuja. Isänpuolella tuuheat hiukset, kuten hänelläkin.

Vierailija
12/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällanen.

Vierailija
13/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monilla vanhemmalla naisilla roikkuu tissit ja peppu ja maha?

Jos miehet saisivat päättää, niin sellaista ei taatusti olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän