Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko tehdä lisää lapsia, jos vien heidät päiväkotiin 9 kk iässä?

Vierailija
31.05.2015 |

Siinähän se tuli, olen työttömänä ja mulla kaksi lasta 1 ja 3 v. Molemmat meni päiväkotiin kokopv hoitoon heti 9 kk iässä, koska en vaan jaksanut heidän kanssaan koko päiviä ja lapset kaipaa seuraa. Näin olen sitten pirteämpi äiti illat ja viikonloput kun saan päivät levätä. Haluaisin kolmannen lapsen, mutta jotkut tuttavani moralisoivat, että miten voin tehdä lisää lapsia, kun en edellisiäkään jaksa hoitaa kotona. Onko tämä maailma oikeasti niin julma, että vaan jaksavaiset ihmiset saa tehdä lisää lapsia?? Mielipiteitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö kiva provo, mutta sehän juuri on pointti että lapsia tehdään jos jaksaa heidät kasvattaa. Lapsi on muutakin kuin söpö pikkuvauva, tuleva aikuinen joka tarvitsee lapsuusvuosinaan nimenomaan jaksavaisten vanhempien läsnäoloa ja kasvatusta.

Vierailija
2/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:34"]Öö kiva provo, mutta sehän juuri on pointti että lapsia tehdään jos jaksaa heidät kasvattaa. Lapsi on muutakin kuin söpö pikkuvauva, tuleva aikuinen joka tarvitsee lapsuusvuosinaan nimenomaan jaksavaisten vanhempien läsnäoloa ja kasvatusta.
[/quote]
Ja tällä en siis tarkoita että pitäisi olla kotiäiti 18 vuotta VAAN vastaus ap:n kysymykseen "saako vain jaksavaiset tehdä lapsia". Juuri niin.

Vierailija
4/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsia saa viedä päiväkotiin 9kk iässä? Meilläpäin päiväkotiin ei otetea alle 3-vuotiaita, nuoremmat menevät perhepäivähoitajalle.

Vierailija
5/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muille kuuluu missä sun lapset hoidetaan? Hölmöä edes kysyä. Eikä lapsentekoon vaadita mitään lupaa.
Nyt tosin kannattaa olla tarkkana, sillä uusi hallitushan muuttaa hoitopaikan saamisen ehtoja niiltä lapsilta, joilla toinen vanhemmista on kotona.

Vierailija
6/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:30"]Siinähän se tuli, olen työttömänä ja mulla kaksi lasta 1 ja 3 v. Molemmat meni päiväkotiin kokopv hoitoon heti 9 kk iässä, koska en vaan jaksanut heidän kanssaan koko päiviä ja lapset kaipaa seuraa. Näin olen sitten pirteämpi äiti illat ja viikonloput kun saan päivät levätä. Haluaisin kolmannen lapsen, mutta jotkut tuttavani moralisoivat, että miten voin tehdä lisää lapsia, kun en edellisiäkään jaksa hoitaa kotona. Onko tämä maailma oikeasti niin julma, että vaan jaksavaiset ihmiset saa tehdä lisää lapsia?? Mielipiteitä?
[/quote]
Älä tee lapsia, koska et jaksa olla heidän kanssaan.

Vierailija
7/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat lapsia, jos et jaksa olla heidän kanssaan?

Vierailija
8/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, mutta näin monet työttömät tekevät valitettavasti. Terv. päiväkodissa töissä oleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä