Lue keskustelun säännöt.
Voiko lastensuojeluilmoituksen tehdä niin ettei paljastu?
31.05.2015 |
Ja jos niin miten? Mulla ei ole varaa menettää ystävää muttei oma pää kestä enää sitäkään ajatusta etten tee mitään. Kukaan ei tee vaikka miettivät asiaa itsekin. Tilanne pahenee koko ajan ja lapsen oireilu on jo sitä luokkaa että hirvittää.
Kommentit (22)
jokainen meistä tietää ettei nää asiat oo helppoja. Mä kuitenkin yritän. Mä tiedän paljon sellaista mitä en voi siinä ilmoituksessa sanoa. Pitäisi vähän niinkuin ympäripyöreästi ilmaista asiat. Totuus muttei mitään liian paljastavaa. Ja nimetön kirje on kai paras. Mä voin esittää tyhmää kaverille että jaa sellanen juttu ja voi kamalaa. Mutta toivottavasti saada aikaan sen että toi lapsi saa paremman elämän. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo no asiat nyt vaan on vaikeita. Minustakin on tehty ilmoitus ja sain todellakin tietää tekijän. Asiat tutkittiin ja todettiin kaiken olevan niinkuin pitääkin.
Ja joo. Tämä vanhempi ei kuuntele puhetta. Oma napa on tärkein. Koulu on huolissaan lapsesta ja lähettäneet eteenpäin. Tämä vanhempi peruu käynnit perheneuvolassa ettei totuus paljastu. Ettei lapsi puhu mitään ulkopuolisille. Olen kuitenkin puhunut asiasta monen lähipiiriin kuuluvan kanssa. Kaikki sanovat että jotain pitää tehdä. Mutta kukaan ei uskalla. Ei edes lapsen toinen vanhempi kun ei se halua lasta itselleen. Ja mä en halua että mut hakataan sen takia kun avaisin suuni. Ainut keino on kirjoittaa kirje sinne soskaan ja pyytää haastattelemaan perhettä. ap