Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni asetti minulle ehdon

Vierailija
31.05.2015 |

En ole aikaisemmin tätä tajunnut, mutta nyt palstan toisen ketjun takia nousi mieleen, oliko tässä jotain vikaa.

Halusin kihloihin kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Tarkoitus oli kihlaautumisen jälkeen mennä kahden vuoden sisään naimisiin. Olimme puhuneet tällaista miehen kanssa. Kolme vuotta oli mennyt, neljäs läheni kun aloin painostaa miestä: "onko tosissaan? Miten kihlaus?"

Mies sanoi ehdoksi, että kihlautuu, jos en kiukuttele niin paljon. Olemme kyllä nykyään kihloissa, mutta oliko tämä nyt ihan oikein? Olen kyllä oma itseni suhteessa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:35"]

Laihduta, älä kiukuttele, pukeudu nätisti, meikkaa sievästi, laita hyvää ruokaa jne. Kun mies tulee kotiin, koti on siivottu vaimo nättinä ja ruoka valmiina. Mä en tajuu mikä h*vetin 1950-luku nyt on!!! Mitä varten me opiskellaan monta vuotta? Ai joo just tätä varten, ollaan ihania, kauniita kodinhoitajia ja väännetään elintasolapset. Mä työntäisin pääni kaasu-uuniin jos mun mies käskis mun olla kiltti tai sanois että pitäis laihduttaa. Kauheeta kontrollointia. En mäkään kontrolloi mun miestä. 

[/quote]

Mä olen sinkku ja minusta tuntuu, että miehillä on tosi paljon vaatimuksia naisille. Pitäisi olla virheetön. Kun taas minä voin katsoa pikkujuttuja, joskus isompiakin, sormien välistä.

Vierailija
22/27 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:48"]

Itsellä sama juttu, painostin kihloihin ja häitä ei vaan kuulu (5 vuotta mennyt). Olen lopettamassa suhdetta enkä enää yritä saada kuntoon. Haen uutta jo.

[/quote]

Mitä jos eroaisit ensin, ja sitten hakisit sitä uutta? Prinsessaleikit, harlekiinikirjat ja sinkkuelämää-sarja lienee sanomattakin selvää kauraa sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:35"]

Laihduta, älä kiukuttele, pukeudu nätisti, meikkaa sievästi, laita hyvää ruokaa jne. Kun mies tulee kotiin, koti on siivottu vaimo nättinä ja ruoka valmiina. Mä en tajuu mikä h*vetin 1950-luku nyt on!!! Mitä varten me opiskellaan monta vuotta? Ai joo just tätä varten, ollaan ihania, kauniita kodinhoitajia ja väännetään elintasolapset. Mä työntäisin pääni kaasu-uuniin jos mun mies käskis mun olla kiltti tai sanois että pitäis laihduttaa. Kauheeta kontrollointia. En mäkään kontrolloi mun miestä. 

[/quote]

Mä olen sinkku ja minusta tuntuu, että miehillä on tosi paljon vaatimuksia naisille. Pitäisi olla virheetön. Kun taas minä voin katsoa pikkujuttuja, joskus isompiakin, sormien välistä.

[/quote]

Luepas palstan naisten vaatimuksista miehiä kohtaan, siinä sitä vasta vaatimuslistaa riittääkin. Ohis.

Vierailija
24/27 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:17"]Itse olet naama norsunvitulla. En minäkään mäkätystä jaksa kuunnella. Käy aina sääliksi miehiä joiden vaimot ei tee muuta kun valittaa ja käskee. T.15v [/quote] Juuri tänään vein miehelle kahvit sänkyyn ja yleensä varmistan, että ruoka on valmiina ja kaikki hyvin kun mies tulee kotiin. Teen aika paljon muutakin kuin äyskin. Kehun, kannustan ja laittaudun miestä varten nätiksi. Mutta ehkä kasvaessasi ymmärrät.

[/quote]Olen 41 vuotias ja olisin voinut kirjoittaa samalla tavalla, eli niin kuin toinenkin jo kirjoitti, niin teinikin tajuaa asian paremmin. Jos olet vaikka vain 25% ajasta perseeseen ammuttu karhu, niin se muistuu kyllä mieleen päällimmäisenä teetpä mitä vain lopun aikaa. Sitä tosin ihmettele, että miksi mies ei ole lähtenyt jo suhteestanne muualle, mutta ehkäpä mies on tohvelisankari, joka ei parempaakaan saa. Ehkä teet siis ap jotakin oikein. N41

Vierailija
25/27 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi yrittää miellyttää sitä miestä? Onko muka ok asettaa ehtoja kihlaukselle? Kysyjän kannattaa vaihtaa miestä. Hae vaikka jo samalla toinen. Tämä mies vedättää sinua, tee samoin.

Vierailija
26/27 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:15"]

Miksi pitäisi yrittää miellyttää sitä miestä? Onko muka ok asettaa ehtoja kihlaukselle? Kysyjän kannattaa vaihtaa miestä. Hae vaikka jo samalla toinen. Tämä mies vedättää sinua, tee samoin.

[/quote]

Mutta miehen tulisi siis suotua hirviömäisesti käyttäytyvän naisen ehtoihin? Kuten aloituksessa lukeekin.

Vierailija
27/27 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies pillua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä