Mieheni asetti minulle ehdon
En ole aikaisemmin tätä tajunnut, mutta nyt palstan toisen ketjun takia nousi mieleen, oliko tässä jotain vikaa.
Halusin kihloihin kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Tarkoitus oli kihlaautumisen jälkeen mennä kahden vuoden sisään naimisiin. Olimme puhuneet tällaista miehen kanssa. Kolme vuotta oli mennyt, neljäs läheni kun aloin painostaa miestä: "onko tosissaan? Miten kihlaus?"
Mies sanoi ehdoksi, että kihlautuu, jos en kiukuttele niin paljon. Olemme kyllä nykyään kihloissa, mutta oliko tämä nyt ihan oikein? Olen kyllä oma itseni suhteessa.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 14:07"]
Juuri tämän vuoksi ei kannata hypätä sänkyyn ennen papin aamenta. Miksi mies kiiruhtaisi enää naimisiin kun saa muutenkin seksiä naiselta?
[/quote]Ja sitten kun on saanut pillunsa niin voikin lähteä panemaan muualle? Avioehdolla saa omaisuutensa pidettyä mukavasti itsellään, mutta kotona odottaa aina vaimo, joka hoitaa kodin ja kakarat ilmaiseksi. :)
Olet täysi idiootti, ei mulla muuta..
No haluatko oikeasti kihloihin+naimisiin ihmisen kanssa jota joudut siihen painostamaan? Minä en ainakaan haluaisi.
Itse olet naama norsunvitulla. En minäkään mäkätystä jaksa kuunnella. Käy aina sääliksi miehiä joiden vaimot ei tee muuta kun valittaa ja käskee.
T.15v
Tuollainen uhkailu ja kiristäminen ei ole osa hyvää parisuhdetta. Sinuna miettisin tarkkaan haluanko sitoutua epäterveeseebn suhteeseen.
No kyllä minusta on ihan normaalia. En minäkään haluaisi lupautua naimisiin ihmisen kanssa, joka äyskii ja kiukkuaa, vaikka hänestä tykkäisinkin. Eri asia tietty jos ei omia tunteitaan saa ollenkaan näyttää, se olisi väärin, mutta ei toista voi vaan omana laskiämpärinään pitää.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:17"]Itse olet naama norsunvitulla. En minäkään mäkätystä jaksa kuunnella. Käy aina sääliksi miehiä joiden vaimot ei tee muuta kun valittaa ja käskee.
T.15v
[/quote]
Juuri tänään vein miehelle kahvit sänkyyn ja yleensä varmistan, että ruoka on valmiina ja kaikki hyvin kun mies tulee kotiin. Teen aika paljon muutakin kuin äyskin. Kehun, kannustan ja laittaudun miestä varten nätiksi. Mutta ehkä kasvaessasi ymmärrät.
Tuo voi olla miehen puolelta myös tekosyy. Helppo heittää joku tuollainen, kun aikuisen luonne ei enää niin hirveästi muutu, eli jos tiuskit nyt niin se tuskin loppuu ikinä.
Ihmettelen muutenkin noiden ehtojen asettajia. Et saa lihoa, et saa tehdä sitä/tätä/tuota.. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja puolison tulisi myös hyväksyä se. Jos näin ei ole, niin en näe suhteella kovin hyvää tulevaisuutta. Jokainen voi muuttaa vain itse itseään.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:17"]Itse olet naama norsunvitulla. En minäkään mäkätystä jaksa kuunnella. Käy aina sääliksi miehiä joiden vaimot ei tee muuta kun valittaa ja käskee.
T.15v
[/quote]
www.demi.fi
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:17"]Itse olet naama norsunvitulla. En minäkään mäkätystä jaksa kuunnella. Käy aina sääliksi miehiä joiden vaimot ei tee muuta kun valittaa ja käskee. T.15v [/quote] www.demi.fi
[/quote]
Menipä tunteisiin, kun teini osaa olla kypsempi.
ohis
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:17"]Itse olet naama norsunvitulla. En minäkään mäkätystä jaksa kuunnella. Käy aina sääliksi miehiä joiden vaimot ei tee muuta kun valittaa ja käskee. T.15v [/quote] Juuri tänään vein miehelle kahvit sänkyyn ja yleensä varmistan, että ruoka on valmiina ja kaikki hyvin kun mies tulee kotiin. Teen aika paljon muutakin kuin äyskin. Kehun, kannustan ja laittaudun miestä varten nätiksi. Mutta ehkä kasvaessasi ymmärrät.
[/quote]
Joo, mutta painostat kihloihin. Se on yksi iso no no.
Laihduta, älä kiukuttele, pukeudu nätisti, meikkaa sievästi, laita hyvää ruokaa jne. Kun mies tulee kotiin, koti on siivottu vaimo nättinä ja ruoka valmiina. Mä en tajuu mikä h*vetin 1950-luku nyt on!!! Mitä varten me opiskellaan monta vuotta? Ai joo just tätä varten, ollaan ihania, kauniita kodinhoitajia ja väännetään elintasolapset. Mä työntäisin pääni kaasu-uuniin jos mun mies käskis mun olla kiltti tai sanois että pitäis laihduttaa. Kauheeta kontrollointia. En mäkään kontrolloi mun miestä.
Siis lopetit kiukuttelun ja sitten kihlauduitte? Onko tämä siis jo mennyttä aikaa tämä ehdon asettaminen?
Yksi aamukahvi nyt ei muuta vittumaista perusluonnetta, johon miehesi mitä ilmeisimmin toivoo muutosta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:36"]Siis lopetit kiukuttelun ja sitten kihlauduitte? Onko tämä siis jo mennyttä aikaa tämä ehdon asettaminen?
[/quote]
On mennyttä aikaa. Olemme olleet kihloissa jo jonkin aikaa. Pitäisi häitä väkertää, mutta en olekaan enää varma haluanko. Juurikin siksi, että jouduin vinkuminen kihlauksen ja häärjärjestelytkin ovat ihan yksipuoleisia. Tunnen itseni hölmöksi.
Miksi haluat mennä naimisiin miehen kanssa, joka ensin lupaa ja seuraavaksi kritisoi sinua?
En usko, että olet täydellisen miehen kanssa yhdessä. Miksi hän saa vaatia sinulta muutosta?
Yleensä nämä kiukuttelukommentit liittyvät siihen, että nainen hoitaa kaikki kotityöt ja mies kehtaa mäkättää, jos jokin työ on tehty hänen mielestään väärin.
Vaihda miestä. Seurustelet luuserin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:17"]
Tuollainen uhkailu ja kiristäminen ei ole osa hyvää parisuhdetta. Sinuna miettisin tarkkaan haluanko sitoutua epäterveeseebn suhteeseen.
[/quote]
Tarkoitatko nyt siis aloittajan painostamista miestään kohtaan? ;)
Itsellä sama juttu, painostin kihloihin ja häitä ei vaan kuulu (5 vuotta mennyt). Olen lopettamassa suhdetta enkä enää yritä saada kuntoon. Haen uutta jo.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:44"]
Miksi haluat mennä naimisiin miehen kanssa, joka ensin lupaa ja seuraavaksi kritisoi sinua?
En usko, että olet täydellisen miehen kanssa yhdessä. Miksi hän saa vaatia sinulta muutosta?
Yleensä nämä kiukuttelukommentit liittyvät siihen, että nainen hoitaa kaikki kotityöt ja mies kehtaa mäkättää, jos jokin työ on tehty hänen mielestään väärin.
Vaihda miestä. Seurustelet luuserin kanssa.
[/quote]
T.miesvihaaja-prinsessa
Juuri tämän vuoksi ei kannata hypätä sänkyyn ennen papin aamenta. Miksi mies kiiruhtaisi enää naimisiin kun saa muutenkin seksiä naiselta?