Pikkupoika löytyi Postin pakettiautomaatista Mustasaaressa
Kommentit (65)
pahuksen ipana kirjoitti:
Eeeemiiilll!!!
Ei kun verstaaseen pakoon vuolemaan puu-ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ovea ei saa kiinni sisäpuolelta. Käyköä vaikka kokeilemassa. Lapsi on sinne suljettu ja sit tullut katumus. Johan se, että ”paikallistettiin” kertoo tämän, lapsissa ei ole siruja.
Kyllä se ovi menee kiinni niin, että lapsi sitä voimakkasti vähän heiluttelee edes takaisin ja itse hyppää kaappiin tai on kaapissa jo valmiiksi, kun liikuttelee ovea ja naps ovi on kiinni
Et ole ilmeisesti koskaan lähettänyt pakettia?
Tämä! Se ovi ei mene lukkoon ennen kuin koodi laitetaan. Ne ei edes aukea ilman koodia.
Ei niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ovea ei saa kiinni sisäpuolelta. Käyköä vaikka kokeilemassa. Lapsi on sinne suljettu ja sit tullut katumus. Johan se, että ”paikallistettiin” kertoo tämän, lapsissa ei ole siruja.
Kyllä se ovi menee kiinni niin, että lapsi sitä voimakkasti vähän heiluttelee edes takaisin ja itse hyppää kaappiin tai on kaapissa jo valmiiksi, kun liikuttelee ovea ja naps ovi on kiinni
Tämä! Se ovi ei mene lukkoon ennen kuin koodi laitetaan. Ne ei edes aukea ilman koodia.
Eivät tietenkään aukea ilman koodia, mutta kun oven on avannut koodilla, se sulkeutuu kevyesti painamalla. Kuuluu klik ja ovi on kiinni.
Niin? Ja missä välissä se lapsi sinne menee ja sulkee sen sisäpuolelta?
Kyllä terve lapsi luontaisesti änkeää tuollaisiin avoinna oleviin lokeroihin.
"Poika oli kooltaan alle kouluikäinen." Juu ja minä olen painoltani aikuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei aukea, mutta kiinni menee.
No ei mene sisäpuolelta. Ei mitenkään.
Sulla ei taida olla lapsia.
On, kolme. Mitähän tarkoitat? Sitä, että tavalliset lapset, normaalilla vanhemman perään katsomisella menee postilokeroon? Juu, ei mene.
Miksei noissa kaapeissa ole ajastettua sulkumekaniikkaa eli 3sek ja paketi pitää ottaa ulos ja sit itsestään sulkeutuu ovi. Olis turvallisempaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä terve lapsi luontaisesti änkeää tuollaisiin avoinna oleviin lokeroihin.
Juu ei. Eikä ne jää auki koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään aukea ilman koodia, mutta kun oven on avannut koodilla, se sulkeutuu kevyesti painamalla. Kuuluu klik ja ovi on kiinni.
No. Ne isoimmat luukut ovat lattiatasossa, ettei tarvitse nostella edestakaisin sitä painavaa pakettia. Joku on hakenut isosta luukusta paketin ja jättänyt luukun auki. Pikkupojan perhe on tullut asioimaan automaatille, poika on huomannut avoinna olevan luukun ja mennyt sinne. Oven saa vedettyä lähes kiinni kaapista käsinkin. Mahdollisesti vanhempi on tässä yhteydessä jalallaan sulkenut luukun vahingossa, kun kävi noutamassa oman paketin tämän luukun lähistöltä.
Onneksi se pakettipiste on kameravalvottu, että voidaan selvittää pakettivarkauksia, joten tämäkin tulee vielä selviämään.
Ulkopuolelta laitettu kiinni. Sisäpuolelta ei varmasti ole itse saanut ovea lukittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen luukun edellinen käyttäjä on jättänyt sen oven auki, vaikka aina pitäisi sulkea. Ovi on ollut raollaan, lapsi on mennyt sisään ja saanut nykäistyä kiinni. Menee lukkoon ilman koodia.
Vierailija kirjoitti:
Lapset livahtavat herkästi piilosille. Siksi tavara-arkkuihin neuvotaan poraamaan pohjaan reikiä kun lapset änkeävät niihin piiloon.
Onneksi lokerossa oli rakoja!
Minä olen normaalisti samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei noissa kaapeissa ole ajastettua sulkumekaniikkaa eli 3sek ja paketi pitää ottaa ulos ja sit itsestään sulkeutuu ovi. Olis turvallisempaa
Aikamoinen pumppumekanismi pitäisi ovessa olla. Se on helppo ponnauttaa automaattisesti auki, mutta paljon vaikeampi sulkea automaattisesti. Pitäisi myös olla varmistin sille, että oven väliin ei jää sormet, hiukset, hupun kiristysnauha...
3 sekuntia on sitä paitsi aivan liian lyhyt aika. Paketteja ja käyttäjiä on kovin erilaisia.
Ehkä se ajateltiin lähettää sotalapsena Ruotsiin.
Kun nyt on niin vouhotettu sodasta lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Ovi menee kyllä kiinni jos on mennessään saanut oveen liikettä,
Minä laitoin tortun paketiautomaatiin ja suljin oven kun ekaks olin noutanut paketin. Kiva ylläri postimiehelle ;))
Eräs tubettaja, amerikkalainen, kertoi että lapset oli leikkineet yrityksen uudella aikuisen kokoisella kassakaapilla. Lukkoa, jossa avaiskoofi,ei oltu vielä ehditty asentaa ja pienimmäinen oli usutettu sisälle ja ovi suljettu. Ovea ei saatukaan itse auki joten tuli hätä soittaa palokunta paikalle. Järeillä koneilla saivat rikottua oven ja lapsi pelastui. Kassakaapit on aika ilmatiiviitä. Kallis kassakaappi päätyi kaatopaikalle mutta lapsi onneksi pelastui eikä saanut isoja traumoja.
Sulla ei taida olla lapsia.