Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkupoika löytyi Postin paketti­automaatista Musta­saaressa

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä terve lapsi luontaisesti änkeää tuollaisiin avoinna oleviin lokeroihin.

Juu ei. Eikä ne jää auki koskaan.

Kyllä jää koska on olemassa törttöjä. Olen sulkenut yhden kerran oven joka oli auki.

Se ei lukkiudu.

Ei niin, sitä pitää painaa 3 sek. Haiskahtaa tää homma.

Olen ollut mukana kehittämässä näitä. Ja se on nimenomaan 3sek. Kokeilkaa itse, potkikaa niitä kiinni.

Vierailija
62/65 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi nyt ole ihan selkeä homma miten on mennyt tilanne; todennäkösesti tajuttu että lapsi lähtenyt juoksemaan ja tiedetty lapsen tavasta mennä piilosille. Ehkä harrastanut piilottelua kotona jne samaan tapaan. Saadaan näkökontakti kauempaa automaatille kun paikannetaan että minne lapsi juoksi ja ehditään nähdä kun lapsi piiloutuu. Ovi menee kiinni - helppohan se on saada isoimpien luukkujen ovet kii sisältäkin, reunasta vaan kiinni ja päästää irti ennen kuin sulkeutuu mutta ovi jo vauhdissa: paiskautuu kiinni ja lukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuvitella sitä älämöloä, kun Fatima ja Faruk vetävät r-kortin esiin ja kiljuvat kaksoisleuat ja nenäkarvat väpättäen, että heidän kullannuppunsa on "jäänyt loukkuun" automaattiin. Ei taatusti ole alkuperäisasutuksen edustaja kyseessä. Sanokaa minun sanoneen.

Vierailija
64/65 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kuvitella sitä älämöloä, kun Fatima ja Faruk vetävät r-kortin esiin ja kiljuvat kaksoisleuat ja nenäkarvat väpättäen, että heidän kullannuppunsa on "jäänyt loukkuun" automaattiin. Ei taatusti ole alkuperäisasutuksen edustaja kyseessä. Sanokaa minun sanoneen.

Word. Juuri näin.

Vierailija
65/65 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä kaapu ja hijaaaaaaaaab lepattanut sekä sahramihiki haissut, kun mamma on vaappunut hiki valuen automaattia kohden.....