Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viiltelyarvet pois nopeasti?

Vierailija
31.05.2015 |

Itse olen viillellyt ja kaduttaa.. Mutta miten nuo arvet saa pois? Pintanaarmuja ovat ja verta ei tullut kun ne tein. Olen kokeillut bepanthenia, mutta eipä ole auttanut. Miten nuo arvet nopeasti saa pois?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:11"]Toivottavasti jää ikuisesti näkyviin merkkinä tyhmyydestäsi. Vammasta hommaa tuo viiltely.

Hei sinä!

Tiedätkö mikä ajaa ihmisen viiltelyyn? Et selvästikkään tiiä. Se, että ihmisellä on henkisesti niin paha olla, että sen pitää muuttaa henkinen kipu fyysiseksi jotta sais edes hetken tuntea olonsa hyvähksi ei todellakaan ole tyhmyyttä vaan asia johon paha olo heidät ajaa. Meillä täällä hyvinvointiyhteiskunnassa ei tommoset ihmiset saa apua kun vasta ekan tai tokan itsemurhayrityksen jälkeen(jos silloinkaan). Joten kunnioittaisin tätä ihmistä ja hänen rohkeuttaan tulla kysymään apua täältä av-palstalta, mutta sinunlaisesi kommentit aiheuttavat syöpää tälle sivustolle. Hyvää kesää sinulle:)

T. 16 tyttö

Ei tuosta viiltelystä edes mitään kipua tule,jos kipua haluaa niin kannattaa lyödä vaikka vasaralla peukaloon tai vastaavaa.

Vierailija
42/51 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi niitä jälkiä tehdään aina ranteeseen eikä esim. vatsaan tai reiteen?

Vähän nyt mielikuvitusta peliin.

Itse viiltelin ennen eniten käsivarsiin mutta nykyään useimmiten reisiin ja sääriin. Näin käsivarsissa ei näy mitään ja voi pitää t-paitaa kun arvet vanhoja. Uusia ei kukaan näe kun housujen alla piilossa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:11"]Toivottavasti jää ikuisesti näkyviin merkkinä tyhmyydestäsi. Vammasta hommaa tuo viiltely.

Hei sinä!

Tiedätkö mikä ajaa ihmisen viiltelyyn? Et selvästikkään tiiä. Se, että ihmisellä on henkisesti niin paha olla, että sen pitää muuttaa henkinen kipu fyysiseksi jotta sais edes hetken tuntea olonsa hyvähksi ei todellakaan ole tyhmyyttä vaan asia johon paha olo heidät ajaa. Meillä täällä hyvinvointiyhteiskunnassa ei tommoset ihmiset saa apua kun vasta ekan tai tokan itsemurhayrityksen jälkeen(jos silloinkaan). Joten kunnioittaisin tätä ihmistä ja hänen rohkeuttaan tulla kysymään apua täältä av-palstalta, mutta sinunlaisesi kommentit aiheuttavat syöpää tälle sivustolle. Hyvää kesää sinulle:)

T. 16 tyttö

En minäkään tuohon viiltelyyn osaa samaistua, mutta selityksesi jälkeenkin se on tautisen häiriintynyttä puuhaa. Ihan tyhmää vahingoittaa itseään, kun ei osaa kontrolloida mielialojaan.

Vierailija
44/51 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa arvet pois

Vierailija
45/51 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi niitä jälkiä tehdään aina ranteeseen eikä esim. vatsaan tai reiteen?

Vähän nyt mielikuvitusta peliin.

Mulla on eniten kärsinyt reidet ja sääret. Myös vatsa ja jopa rinnat on ottanut osumaa, ikinä en ole käsiin viiltänyt ettei kukaan huomaa. Ja kukaanhan ei voi kysyä rinnan arvosta kun ei ole soveliasta tuijottaa tissejä.

Ihan ensimmäiset 12-vuotiaana tehdyt jäljet on edelleen näkyvissä vaikka siitä alkaa olla jo 20 vuotta aikaa. Viime kesä oli ensimmäinen esiteini-iän jälkeen kun uskalsin kulkea sortseissa ja hameesssa ilman että verhoan jalat sukkahousuilla tai pitkillä sukilla, kaikki ei tosiaan ole vaan huomiota vailla.

Joskus voitelin 2 asteen palovammaa kaakaovoilla ja haaleni todella nopeasti, ehkä auttaisi arpiinkin.

Vierailija
46/51 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa! Pitäis tänään mennä kaverille ja oon villellyt käteen ja jos mun kaverin siskot näkee ne niin ne kertoo mun vanhemmille! Pliis auttakaa nopeasti eikä mitään saarnoja vaan vain apua!

Vierailija
47/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin apolar rasvaa aamuin illoin ja vähän alle viikossa lähti melkein kokonaan vaikka oli aika pahat jäljet ja vertakin tuli

Vierailija
48/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amputaatio on tehokas keino. Ei näy viiltelyarvet.

Vierailija
49/51 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ite kynnellä ja kyl ne on punasii ja verta tuli, ei ne tosta ranteesta mihinkään häviä.

Vierailija
50/51 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta tulee vähä ja osa vähn turvonnut eikai jää arvet...? saako jotenki paranee nopeeta

Vierailija
51/51 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään maailmanloppu ole jos niitä on, monella kauniilla naisella on niitä. Et voi hyvin kun on pakko viillellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi