Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa netin jutut ja sairaat ihmiset

Vierailija
31.05.2015 |

Laskettu että 20 vuoden päästä miltei kaikki olisi käännytetty jopa pakosti erääseen uskontoon :( no serkun mies on tässä uskonnossa jota pelkään ja todella mukava mutta kun oikeasti pelottaa niiden kiihkoilijoiden lisääntyminen Suomessa yms. Menin vahingossa lukemaan jotain linkkiä, koko sivusto niiden uskonlahkon propagandaa, miksi maailmassa on näin sairasta porukkaa: http://www.returnofkings.com/63690/why-you-should-avoid-dating-girls-who-claim-they-were-raped
olen itkenyt koko illan kun lukenut noiden inhottavien kommentteja :( miehet vaan kirjoittelee että raiskatut naiset on "damaged goods" ja "freaks" ja muka vain haluavat ja nauttivat siitä kun pakotetaan? Sitten kirjoitavat että ainoastaan neitsyet/pilaamattomat naiset kelpaa panettavaksi yms. Puhuvat jopa lapsina hyväksikäytetyistä niin sairaasti sekä feministeistä, että ei rajaa, ja ties mitä misogynististä paskaa koko juttu täynnä. No oon aina halunnut kysyä joltain, miten kestätte sitä jos vahingosa alatte lukea jotain tyhmää juttua netissä (kun ette etukäteen tiedä millanen se on) tai joku puhuu ns. paskaa? Miten sitä kestää, että jotkut on noin idiootteja. Tuntuu vaan niin pahalta, että tulin tänne kirjoittamaan :( miten kestätte tuollaisia paskakirjotuksia kun minun on hankala? Siis yritän olla lukematta mitään kamalaa mutta kun kaikista jutuista ei etukäteen tiedä :( tuolla on niin paskaa settiä että ei mitään rajaa, miten voi jotkut olla noin sairaita. Pelottaa että väkivalta, yms. kaikki lisääntyy Suomessakin entisestään. Olen tätä jo kauemman aikaa miettinyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kaikkea sellaista että miehet saa tehdä naisille mitä haluaa ja naiset niiden omaisuutta ja vähempiarvoisia entä mikään muu yms. aivan kamalia juttuja,ja ku joku kirjoittaa että naisten tulisi arvostaa jos mies raiskaa yms.eikä saa valittaa siitä ja se on oma vika yms, nii heti joku kirjoittaa että samaa mieltä ja kaikkea. Miten jotkut voi tuollaista kirjoittaa ja olla oikeasti sitä mieltä?

Miksei maailma vaan voisi olla mukava :( Pelkään ja harmittaa ja vituttaa aivan hirveästi tällaiset, vaikka olen jo 19 vuotta ja "pitäisi" ymmärtää että maailmassa riittää sairaita ja periaatteessa olla ajattelematta mutta tuntuu niin pahalta kun tietää kuinka sairaasti jotkut ajattelee kaikista asioista

Vierailija
2/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku lohduttaa :( tiedän ettei ole teidän työ yms. :( mutta mulla ei ole ketään kenelle nyt puhua ja pelottaa. Pakko kai ajatella että onneksi kaikki ei ole tuollaisia kamalia ällötyshirviöihmisiä, järkyttävää vaan ajatella että niitä vaan on ja paljon. Yleensäkin masentaa että niin paljon kamalia,välinpitämättömiä ihmisiä maailmassa, joilla sairaat "mielipiteet"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa pliis joku "reppanaa" :(

Vierailija
4/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei ole mukava, mut sä voit olla. Muuta maailma hymy kerrallaan.

Vierailija
5/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan jättää tollasten juttujen lukeminen heti alkuunsa, jos tulee paha olla. On hyvä muistaa ainakin, ettei noilla ihmisillä ja niiden ajatuksilla oo mitään yhteyttä suhun, eikä sua uhkaa mikään. Ne on ääriryhmien ajatuksia kannattavien ihmisten keskittymiä ja noita juttuja lukee ja kommentoi pääasiassa samalla lailla ajattelevat. Meillä nyt on Suomessa kuitenkin pääosin asiat ihan hyvin ja hyvä ihmisoikeustilanne. Turha murehtia liikaa tulevaisuutta tai luoda kauhukuvia ja sitten ahdistua niistä. Jokaisella kuitenkin on yleensä keskiössä se oma elämä ja siihen kuuluvat läheiset ihmiset :) En jaksa uskoa, et omassa arkielämässäs juuri joudut törmäämään tollasiin asioihin.

Vierailija
6/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia...totta että Suomessa on ainakin vielä ihan ok olla, kamalaa vaan ajatella että tuollaisia on oikeasti olemassa??

En olisi muuten lukenut juttua mutta tuokin oli että etsin jostain ihan normaalista asiasta tietoa googlella, liittyivätköhän siihen että miten eri vartalotyyppien kannattaisi pukeutua, ja sitten painoin linkkiä josta oli aiheesta mutta se pomppas niinku itsestään tuohon, ja sit ihmettelin että mitä kamalaa tämä on,oli pakko lukea kun odotin sitä että siinä tuleekin että kirjoittaja ei ole tosissaan tai kommenteissa kaikki haukkuisi sen, mutta ei.

Vaikka saankin itse elää normaalia elämää, niin jotenkin masentuu kun noin kamalia on olemassa :( yleensäkin maailmassa niin järjettömiä ja kamalia asioita että usein tuntuu etten halua olla osana tätä,vaikka hyviäkin on,nin tuntuu että pahat ei koskaan katoa kokonaan :(

Vierailija
7/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 03:27"]

Kiitoksia...totta että Suomessa on ainakin vielä ihan ok olla, kamalaa vaan ajatella että tuollaisia on oikeasti olemassa??

En olisi muuten lukenut juttua mutta tuokin oli että etsin jostain ihan normaalista asiasta tietoa googlella, liittyivätköhän siihen että miten eri vartalotyyppien kannattaisi pukeutua, ja sitten painoin linkkiä josta oli aiheesta mutta se pomppas niinku itsestään tuohon, ja sit ihmettelin että mitä kamalaa tämä on,oli pakko lukea kun odotin sitä että siinä tuleekin että kirjoittaja ei ole tosissaan tai kommenteissa kaikki haukkuisi sen, mutta ei.

Vaikka saankin itse elää normaalia elämää, niin jotenkin masentuu kun noin kamalia on olemassa :( yleensäkin maailmassa niin järjettömiä ja kamalia asioita että usein tuntuu etten halua olla osana tätä,vaikka hyviäkin on,nin tuntuu että pahat ei koskaan katoa kokonaan :(

[/quote]

Sinun :( pitäisi :( varmaan :( hakeutua :( suljetulle :( hoitoon :(

Vierailija
8/8 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaapa pahasti nyt jonkun rasistisen henkilön kommentilta yrittää herättää taas suomalaisissa pelkoa ja inhoa vähemmistöjä kohtaan. Hyi teitä! Tasa-arvoa kaikille ihmisille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi