Mies kommentoi kun riisuin liivit ekaa kertaa "ohhoh mitkä lollot". Loukkaantuisitko?
Kommentit (61)
Oli kohteliaisuus pienille tisseillesi.
Vierailija kirjoitti:
kunnon feministin kuuluu loukkaantua, jos mies pitää lolloistasi
Jokaisen naisen pitää loukkaantua tuollaisesta esineellistämisestä!
Uudella tyttiksellä on kauniit lollot
Lollot? Hyi olkoon mikä ilmaisu. Pitäisin miestä junttina.
Aina pitää loukkaantua, se on naisten tehtävä. Itseasiassa ainoa tehtävä, mistä hyvin suoriutuvat.
Tottakai pitää loukkaantua verisesti ja tänne kirjoittamalla hakea sitä näkemystä, että on aivan asiatonta kun mies innostuu rinnoista. Otaksuttavasti oli seksin harrastaminen aluillaan, joten varmasti voi siitäkin syyttää miestä, että kiihottui ennen sitä. Oli se vaan pervo mies! Jätä se, kun kerran himoitsee sinua. Yäk!
Siis tuossa ei olisi mitään SEKSIKÄSTÄ, sen sijaan ajatus että mies olisi ottanut kovan hellästi kiinni ja sanoisi vaikka, että aivan ihanat.. aivan eri fiilis.
Eka on epäkiinnostava juntti, joka pitäisi pöksyni jalassa, toka sellainen joita minä olen tapaillut pitempään.
Ajatus seksistä älykkään ja kohteliaan (=itsevarman) miehen kanssa on aitoa, ihanan kiimaista seksiä ja se on aivan eri kuin limainen junttieinari jyystämässä ja puhumassa lolloista eikä tuo edes muista, että siinä on toinen ihminen mukana eikä hän, kulli ja lollot :D
Minkä jengin liivit? Bandidos? vai Woman's MC
Joko taas? Sulla sit riittää miehiä jotka kaikki käyttää tätä samaa lausetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ootte 50+ niin perus. Muuten vähän nolo.
Kyllä tämä kuvitteellinen kommentti olisi nolo minkä tahansa ikäiseltä.
En, koska tissini ovat hienot, mutta kyseisen miehen potkisin saman tien ulos eikä tartte soitella perään.
Tosin näin ei kävisi, koska mun seula on niin tiukka, että liiveihin asti päästääkseen on jo joutunut todistamaan olevansa kunnollinen.
Tuohan on silkka kohteliaisuus. Idän naiset järestään olisivat otettuja ja kiittäisivät miestä kohteliaisuudesta. No mutta suomessa tottakai tällaisesta seksistisestä kommentista loukkaantaan. Meillä on loukkaantuminen nykyään muodissa. Se on ihan ok eikä muuta voi odottaa täällä.
Loukkaantusin. Aika puutteessa saisin olla, että tuollaiselle juntille sit antaisin. Lähinnä uskon, etten tuollaisen kanssa olisi mistään hinnasta.
Mä totean yleensä näin "onpas sulla syötävän kutsuvat bosat". Onko tää parempi?
M 45 kirjoitti:
Tottakai pitää loukkaantua verisesti ja tänne kirjoittamalla hakea sitä näkemystä, että on aivan asiatonta kun mies innostuu rinnoista. Otaksuttavasti oli seksin harrastaminen aluillaan, joten varmasti voi siitäkin syyttää miestä, että kiihottui ennen sitä. Oli se vaan pervo mies! Jätä se, kun kerran himoitsee sinua. Yäk!
Oho mikä nakki. Himoitsen sinua. Ehkä se ei miehiä hidastaisi, kunhan saisi.
Nolo yritys, ap.