Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole materialisti, mutta tuntuu että menestyneiden ja varakkaiden miesten kanssa on enemmän sitä kemiaa kun köyhien kanssa

Vierailija
27.01.2022 |

Olenko ainoa

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulutuksella väliä mutta perus duunareilla esim hampaat huonosti hoidettu ja tätä ei voi katsoa, eivät myöskään pese käsiään usein ja muuta, koulutetut ovat paljon yleisemmin myös kohteliaita, tai näin ainakin omalle kohdalle osunut.

Vierailija
42/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katso sekuntiakaan mitään kiroilua, tupakointia tai syljeskelyä ja tätä näkee mm raksaäijien piireissä paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein itse määrittelevät arvonsa rahan ja aseman, tai niiden puutteen, perusteella. Siksi kuvittelevat naisten tekevän samoin. Vajavaisen tunneälynsä takia eivät voi ymmärtaa, että kaikki eivät ajattele samoin kuin he itse.

Vierailija
44/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eniten kemiaa merkki lompakkoni kanssa joten luonnollisesti. Rahan kanssa on kemiaa aina.

Vierailija
45/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suosittu mies tietynlaisten hoikkien ja kauniiden naisten keskuudessa silloin, kun laitan heidän käteensä 250€. Olen tunnin ajan erittäin arvostettu ja haluttu. Muulloin en niinkään.

Vierailija
46/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat rahan perään. Kaikki naiset.

Eroa on vain siinä sanotaanko se suoraan vai kiertotietä kuten:

"Ei se raha mutta luonteenpirteet joilla rahaa hankitaan"

"On se hienoa jos mies tavoittelee unelmiaan"

Jos luonteenpiirtet eivät johda rahan hankkimiseen, tai unelmiin ei sisälly korkea elintaso, ei se mies kiinnosta. Rahaa pitää olla nyt, tai pian.

Ei kyllä pidä paikkaansa. Rahan perään ovat ennen kaikkea naiset, joilla ei ole edellytyksiä hankkia sitä itse. Rahaa hankkimaan kykenevät naiset hakevat tasaveroista kumppanuutta. Yleensä he pariutuvat keski- ja hyvätuloisten miesten kanssa yksinkertaisesti siksi, etteivät tapaa pienituloisia. Sillä ei ole kuitenkaan väliä, tienaako mies enemmän vai vähemmän.

Vierailija
47/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito rehellinen gold digger joka ei edes yritä peittää sitä

Vierailija
48/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luonteenpiirtet eivät johda rahan hankkimiseen, tai unelmiin ei sisälly korkea elintaso, ei se mies kiinnosta. Rahaa pitää olla nyt, tai pian.

Sitten on myös meitä, joilla on omat rahamme. Mitä ihmettä minä teen toisen ihmisen rahoilla?! Ne ovat hänen, ei minun😂😂😂😂

Vierailija
49/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vaikuttaa suuresti myös kasvatus ja se mistä on lähtöisin. Meillä oli lapsuudessa ja teini-iässä aina kaikkea. Olen kertonut tämän ennenkin, mutta kerron uudestaan. Minulla saattoi olla joka viikko jotain uutta päällä koulussa. Oikeastaan se oli enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Aina oli jääkaapissa ruokaa paljon ja ylipäätään elämässä oli kaikkea mihin tarvitaan rahaa. Olen saanut ison perinnön ymsymsymsymsyms. ja teen töitä. Minulla on ihan omat rahani enkä osaa himoita muiden rahoja. En sitä paitsi edes HALUA olla kenenkään elätettävänä aikuisena ihmisenä. Huolehdin kyllä ihan itse itsestäni.

Vierailija
50/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen suurin osa miehistä pariutuu. Myös ne tavalliset duunarit. Itse kyllä ihmettelen usein miksi. Naiset tyytyy ihmeen vähään.

On vaikea sanoa, mikä on vähään tyytymistä, sillä kumppanin hyvyyttä ei voi mitata sellaisilla kriteereillä kuin raha tai asema, vaikka niin monet kuvittelevatkin. Sukulaisella on duunarimies, joka ei koskaan ole ihmeitä tienannut, ihan tavallisen oloinen ja näköinen mies. Mies sai aivoverenvuodon joitain vuosia sitten ja joutui jäämään työkyvyttömyyseläkkeelle, joten ei ole duunaritulojakaan enää. Ovat olleet kuitenkin yhdessä jo muutaman vuosikymmenen ja sukulainen on edelleen korviaan myöten rakastunut mieheensä. Jos häneltä kysyy, hän ei ole tyytynyt vähään, vaan on saanut haluamansa. 

Pariutuminen nuorena, kun on koko elämä edessä ja mahdollisuuksia täynnä, on toki erilaista kuin keski-ikäisenä toisella kierroksella, jolloin jo näkee mitä meistä on tullut ja mihin asti olemme päässeet tai pisteeseen olemme jämähtäneet.

Väitän, että nuorina ihastumme aidommin juuri toiseen ihmiseen ja vain häneen. Nuorena kaikki ovat vielä samassa pisteessä: lapset, opinnot, työura - kaikki on vasta edessä ja on vain se ihminen siinä vierellä. Kypsemmällä iällä elämää on jo tapahtunut, valintoja tehty. Katsomme ihmisen lisäksi kokonaisuutta, elämäntilannetta, suhdehistoriaa ja aiempien suhteiden toimivuutta, suhdetta ikääntyviin vanhempiin, lapsiin, työhon ja työyhteiseen, yhteiskuntaan. Silloin hyväkään tyyppi ei välttämättä johda suhteeseen jos elämäntilanteet ovat vain niin mutkikkaat tai eri kartalla.

Vierailija
51/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä maassa sinä asut, mutta Suomi on matalien tuloerojen maa. Valtaosa suomalaisista ei ole rikkaita eikä köyhiä vaan keskituloisia ja köyhätkään eivät ole tosi köyhiä, kun verrataan maailmanlaajuisesti. Luulen, että tämä on yksi syy miksi Suomessa asuu tutkimusten mukaan maailman onnellisin kansa. Suurten tuloerojen maat ovat monella tapaa kammottavia paikkoja asua.

Vierailija
52/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet usein itse määrittelevät arvonsa rahan ja aseman, tai niiden puutteen, perusteella. Siksi kuvittelevat naisten tekevän samoin. Vajavaisen tunneälynsä takia eivät voi ymmärtaa, että kaikki eivät ajattele samoin kuin he itse.

Tää on pikkasen epäreilusti sanottu. Ensitreffeille nainen tyypillisesti koristautuu ulkoisesti ja haluaa tuoda esiin parhaita puoliaan: nätti mekko, korkkarit ja huulipunaa, mielellään punaisena ja kaulakoru joka sopivasti ohjaa katsetta rinnuksille, tukan sipaisuja ja pyörittelyä, näin niinkuin karkeasti. Naispuolista preeniningiä vähän kuten lintujen soitimet ja nainen ei oikeastaan voi vetää överiksi, koska tämä vetoaa mieheen joka tapauksessa. Miehet puolestaan koreilevat omistuksillaan ja saavutuksillaan - ja monesti pilaavat treffit juuri sillä, että vetävät överit puhumalla liikaa itsestään korostamalla menestyksiään ja omaisuuttaan. Siinä jossakin on hiuksenhieno raja sen "välttämättömän" rahan ja aseman korostamisella, jotta nainen kiinnostuu, ja övereillä, jolloin mies dominoi keskustelua kerskailullaan ja unohtaa kokonaan tutustua naiseen, varsinkin tänä päivänä kun suomalaisnaiset ovat itsenäisiä ja omavaraisia töissäkäyviä ja korkeastikoulutettuja tasavertaisia kansalaisia.

Vierailija
53/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itsekin menestynyt ja varakas niin ihmekös tuo. Miksi kiinnostaisi joku köyhä reppana? Toisaalta jotkut naiset on sen verran lahjattomia, että ainoa keino heille saada rahaa, on reittä pitkin. Mun mielestä on helpompaa kyllä vaan menestyä itse ja tienata omat rahat, niin ei tartte myydä omaa sielua ja saa elää oman näköistä elämää mielistelemättä ja olematta jonkun toisen suosion ja anteliaisuuden armoilla.

Vierailija
54/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo nyt ole selvää että siihen on joku syy miksi ovat menestyneitä? Ovat älykkäitä, sanavalmiita, karismaattisia, hauskoja, usein vielä hyvän näköisiäkin… ei joku tuppisuu ujopiimä kotona makoilija menesty. Se että naiset kiinnostuu johtuu noista menestyksen takana olevista ominaisuuksista, ei itse menestyksestä.

Exäni oli juuri tällainen. Lopulta paljastui täysin tunnekylmä, henkisesti vaurioitunut ja äärimmäisen itsekäs yksilö. Edelleenkin ulospäin kaikki näyttää hyvältä, sisus on vain täysin mätä. 

Vierailija
55/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen on syy miksi joku menestyy, ne ominaisuudet viehättävät

Itsekkyys ja röyhkeys viehättävät? Nämä korreloivat paljon paremmin "menestykseen" kuin älykkyys vaikka toki täystolvana ei parane olla.

Tää on kanssa ihan käsittämätön harhaluulo, että kaikki jotka ovat menestyneitä ovat röyhkeitä ja itsekkäitä. Röyhkeitä ja itsekkäitä ihmisiä löytyy ihan joka tuloluokasta.

Vierailija
56/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito rehellinen gold digger joka ei edes yritä peittää sitä

Ne jotka haluavat menestyneitä miehiä ovat tosin itsekin usein menestyneitä. Toki sitä tulee helpommin toimeen jos kumppanilla on suurinpiirtein samanlainen mentaliteetti ja tulevaisuuden tavoitteet. 

Vierailija
57/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan miehen kanssa omissa asunnoissaan.

Minä maksan oman kodin kulut ja hän omansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme