Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole materialisti, mutta tuntuu että menestyneiden ja varakkaiden miesten kanssa on enemmän sitä kemiaa kun köyhien kanssa

Vierailija
27.01.2022 |

Olenko ainoa

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat rahan perään. Kaikki naiset.

Eroa on vain siinä sanotaanko se suoraan vai kiertotietä kuten:

"Ei se raha mutta luonteenpirteet joilla rahaa hankitaan"

"On se hienoa jos mies tavoittelee unelmiaan"

Jos luonteenpiirtet eivät johda rahan hankkimiseen, tai unelmiin ei sisälly korkea elintaso, ei se mies kiinnosta. Rahaa pitää olla nyt, tai pian.

Edelleen suurin osa miehistä pariutuu. Myös ne tavalliset duunarit. Itse kyllä ihmettelen usein miksi. Naiset tyytyy ihmeen vähään.

Vierailija
22/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se raha pelkästään auta. Tinderissä on tosi paljon sellaisia möhömahaisia Reiskoja joilla on kuvat hienoista autoistaan, veneistään ja joku oli oikein viehkeästi kuvannut pankkitilin saldonkin. Ei itseäni nuo viehätä millään tavalla. Epätoivo haisee kuin vanha kala. Sen menestyksen lisäksi tarvitaan muutakin. Ja se taas että jos on ne kaikki muut ominaisuudet niin sitten ei välttämättä tarvita edes sitä menestystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iski karma kun red flageista huolimatta otin miehen varakkuuden perusteella. Koin rahan turvaksi. No vitukshan se meni. Ei enää koskaan.

Vierailija
24/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on loogista. Supliikki, kohtelias, jämäkkä ja hyvät vuorovaikutustaidot omaava ihminen menestyy. Vaikka ei olisi koulutustakaan, niin hän nousee duunarista esille; raksalla työnjohtoon ja puhelinmyyntifirmassa esimiesasemaan.

Vierailija
25/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on tärkeä bisneksessä; se on ihan elinehto. 

Rakkaudessa sillä ei ole merkitystä. 

Rakkaudella ei maksa laskuja, eikä rahalla kuksita.

Vierailija
26/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ootko homo vai bimies? Minkä ikäinen mies olet? Olisi helpompi antaa vastaus kysymyksiisi, jos tietäisi enemmän taustatietoja.

Vierailija
27/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain tyypillinen nainen. Aina miehen rahojen varassa.

Siinäpä nyt kuulitte kaikki työssäkäyvät sinkkunaiset. Ette elätä itseänne. 

Vierailija
28/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha lompakko pieni pippelee, turha on lempeä pyytää.

Vierailija
29/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on syy miksi joku menestyy, ne ominaisuudet viehättävät

Itsekkyys ja röyhkeys viehättävät? Nämä korreloivat paljon paremmin "menestykseen" kuin älykkyys vaikka toki täystolvana ei parane olla.

Vierailija
30/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei röyhkeys vaan assertiivisuus. Vapaaehtoisesti elämäntapatyötön mies kuppaa röyhkeästi yhteiskuntaa, mutta ei se keneenkään vetoa.

Vierailija
31/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei röyhkeys vaan assertiivisuus. Vapaaehtoisesti elämäntapatyötön mies kuppaa röyhkeästi yhteiskuntaa, mutta ei se keneenkään vetoa.

Ja tällainen on myös suunnattoman itsekäs, mutta ei näy jonoa oven takana.

Vierailija
32/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole X, mutta Y kiinnostaa. Ei, olet väärässä. Todellakin olet X.

Vierailija
33/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei varmaankaan ole rahasta itsestään, vaan mahdollisuuksien rikkaudesta/köyhyydestä. Olen suht' varakas ja hyvätuloinen, en kaipaa elättäjä-holhooja-huoltaja-riippuvuussuhdetta vaan kumppanin, jonka kanssa voin tehdä kivoja juttuja, kokeilla uusia harrastuksia, uusia ravintoloita. Varattoman kumpppanin kanssa kuukauden Afrikan reissu tai viikon Lapin reissu tyssää siihen rahojen vähyyteen ja ettei esim. ole varaa ottaa palkatonta vapaata. Vaihtoehto on silloin, että minä kustannan koko reissun, mutta monelle miehellä tämä ottaa luonnon päälle enkä itsekään haluaisi puolestaan olla se elättäjä-holhooja-huoltaja parisuhteessa vaan haluan kahden tasa-arvoisen aikuisen ihmisen suhteen, jossa kummallakin omat rahat.

Vierailija
34/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys ja röyhkeys viehättävät? Nämä korreloivat paljon paremmin "menestykseen" kuin älykkyys vaikka toki täystolvana ei parane olla.

Johtajaksi pääsemiseen tarvitsee tunneälyä. Totta, jonkun kohdalla se voi olla esittämistä, mutta useimmilla miehillä tuo puoli on joka tapauksessa heikko.

Vierailija
35/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luonteenpiirtet eivät johda rahan hankkimiseen, tai unelmiin ei sisälly korkea elintaso, ei se mies kiinnosta. Rahaa pitää olla nyt, tai pian.

Edelleen suurin osa miehistä pariutuu. Myös ne tavalliset duunarit. Itse kyllä ihmettelen usein miksi. Naiset tyytyy ihmeen vähään.

Muuta vuodeksi Liettuaan tmv. Opit arvostamaan omia rahoja ja seksikästä miestä. Sääliksi kävi rahoista tappelevat naiset jotka juoksi pitkin baareja hakemassa rikasta miestä. Siinä talossa missä asuin pidettiin semi-laillista bordellia. Harakat tappelivat vähän väliä, joskus vielä poliisienkin ilmestyttyä paikalle.

Vierailija
36/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikea sanoa, mikä on vähään tyytymistä, sillä kumppanin hyvyyttä ei voi mitata sellaisilla kriteereillä kuin raha tai asema, vaikka niin monet kuvittelevatkin. Sukulaisella on duunarimies, joka ei koskaan ole ihmeitä tienannut, ihan tavallisen oloinen ja näköinen mies. Mies sai aivoverenvuodon joitain vuosia sitten ja joutui jäämään työkyvyttömyyseläkkeelle, joten ei ole duunaritulojakaan enää. Ovat olleet kuitenkin yhdessä jo muutaman vuosikymmenen ja sukulainen on edelleen korviaan myöten rakastunut mieheensä. Jos häneltä kysyy, hän ei ole tyytynyt vähään, vaan on saanut haluamansa. 

Vierailija
37/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että yski syy miksi olen sinkku johtuu taloudellisesta tilanteestani. - Haluaisin tasa-arvosien parisuhteen, enkä elää ja olla niin, että minulle muodostuisi tunne, että olen merkittävästi riippuvainen tosien taloudellisesta asemasta. Miten tai kuinka minä voisin "lunastaa paikkani" kun rahaa tai varallisuutta ei liiemmin ole.

Vierailija
38/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtajaksi pääsemiseen tarvitsee tunneälyä. Totta, jonkun kohdalla se voi olla esittämistä, mutta useimmilla miehillä tuo puoli on joka tapauksessa heikko.

Enemmän siihen tarvitaan kylmän laskelmoivaa politikointia ja ihmisten arvottamista: "Myötäilen tuon mielipiteitä ja tuolle heitän syyt epäonnistumisista" -tyyliin. Kyllähän tämä on nähty ja "menestyneiltä" ystäviltä kuultu.

Eihän nämä usein ole hyviä johtajia, mutta menestyneitä kyllä.

Vierailija
39/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ex mieheni ja miesystäväni ovat kummatkin menestyneitä.

Miesystävän kanssa tapasimme juhlissa, ei siitä voinut päätellä mitään.

Kävimme ulkona treffeillä, esim piknikeillä jne.

Ensi treffeistä oli yli 3 kk, kun kävin ekan kerran hänen kotonaan ja tajusin ei mikään perusasunto

Yksi kerta nyt ei suoraan todista mitään, mutta olisi toki kiva tietää mitä teitte treffeillä, piknikillä jne. Shampanjapullo mukaan piknikille, leivokset konditoriasta ja kaikki tämä osoitti vain hienostunutta makua, ei sitä, että mies voi hetkeäkään harkitematta käyttää useamman satasen pelkkään piknikkiin. Sitten mies osoitti olevansa jännittävä kertoilemalla vaelluksestaan Himalajalla, miten omaperäistä. 

Eiköhän se varallisuus ole jo osoitettu ennen kuin kämpille asti pääsit. 

Vierailija
40/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan kyllä, mitä enemmän olen tienannut, sitä useampi nainen on kokenut kemiaa mua kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi