Rakastan yhtä ihmistä jota en saa.
Mikään muu eikä kukaan muu tunnu miltään ilman häntä, vain hänen seurassaan tunnen olevani elossa. Aikaisemmin elin hyvää elämää omana itsenäni, nautin elämästä, mutta tämän jo pitempään kestäneen rakkauden myötä oon ihan hukassa.. tuntuu niin epäreilulta, että kun ensimmäistä kertaa tunnen oikean rakkauden, niin olosuhteiden takia sen on mahdotonta edetä mihinkään suuntaan. N->N
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:39"]Ooks varma? Mekin jätkäkaverini kans kumpikin luultiin toisiamme heteroiksi, vaan eipä oltukaan.
[/quote]
Lälläskakkaa (eipäs oltukaan)! :D
Samassa tilanteessa ollaan : ( Tää mun mimmini on vielä naimisissa (joskin sellaisessa perinteisessä nelikymppisten "Kun nyt oli pakko sillon joskus" -liitossa), on ollut koko kevään ihastuneen oloinen minuun, minä taas rakastunut häneen. Ja viime viikolla sitten selvisi, että ei, ei pysty. Ei ilmeisesti ajatellutkaan minusta muuta kuin ystäväjuttuja. Ihan hirveetä tää särkyneen sydämen kanssa elely. Ja myös n->n
:''/
Mitkä noi sun olosuhteet on? Mikä tekee mahdottomaksi? Toinen varattu?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:52"]
Mitkä noi sun olosuhteet on? Mikä tekee mahdottomaksi? Toinen varattu?
[/quote]
Toinen on hetero.
Mäkin olen. Tavallaan sainkin sen ihmisen, mutta meillä on niin suuri ikäero, että tuskin koskaan voidaan olla oikeasti yhdessä. Sattuu, kun joutuu pitämään etäisyyttä, ei voi antaa tunteiden viedä.
Mite meitäkin on näin monta :'D Olin ihan varma, ettei näin voi olla kellään muulla ku minulla. Ja samaten myös viestin 7 kirjoittajan tavoin myös ikäero kaiken kukkurana... Ja mäkin tosiaan tän ihmisen "sain" mutta sitten pitäis tyytyä vain tohon ystävyyteen. On hankalaa : /
-4
Ap, pystytkö viettämään hänen kanssaan silti jotenkin aikaa? Jos ajattelisit, että ystävyyskin olisi jo iso voitto, niin siihen tuttavuuden tasoon voisi sitten hiljakseen tottua?
Ap:n tilanteessa kumpikaan ei olla heteroita. Mut olosuhteet on muuten sellaiset, että mitään ei voi tapahtua. Ja se särkee mut :(
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:35"]Ap:n tilanteessa kumpikaan ei olla heteroita. Mut olosuhteet on muuten sellaiset, että mitään ei voi tapahtua. Ja se särkee mut :(
[/quote]
Voisitko kertoa näistä olosuhteista enemmän?
Sellainen tilanne on kauhea. Jouduin kokemaan kaiken yksin. Siis rakastuin tulisesti - yksin. Ikävöin hirveästi - yksin. Raivosin, itkin, luovuin - yksin. Nyt tunnen enää haikeaa ikävää ja kuitenkin onnea siitä, että hän on pysynyt ystävänäni jollakin tapaa. Kun toinen on varattuna onnellinen ja elää omaa elämäänsä, siihen väliin ei ole menemistä. Toivon, että joskus tapaan ihmisen, joka on varustettu salaisen rakkauteni hyvillä ominaisuuksilla. Huumorilla, älyllä ja elämänjanolla.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:35"]Ap:n tilanteessa kumpikaan ei olla heteroita. Mut olosuhteet on muuten sellaiset, että mitään ei voi tapahtua. Ja se särkee mut :(
[/quote]
Olen myös onneton, mutta vetäydyin osin tilanteesta - kokonaan ei voi, koska näemme joka tapauksessa
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:25"]Ootko ap joku nuori joka on rakastunut terapeuttiinsa? [/quote] Ei ole. Olen reilu kolmekymppinen nainen ja äiti, samoin kuin tämä rakkauteni. Ap
[/quote]
Pakko sanoa, että ei tuo tilanne niin mahdoton ole kuin olisi mahdollista. Ihmiset löytää toisiaan noinkin, sitä tapahtuu koko ajan. Kyllähän lapsia on aateltava jne, mutta ei ne tuhannet muutkaan oo osanneet muuta ajatella kuin sitä rakkautta. Jos tosiaan rakastatte toisianne samalla tasolla ...
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 08:08"]Sellainen tilanne on kauhea. Jouduin kokemaan kaiken yksin. Siis rakastuin tulisesti - yksin. Ikävöin hirveästi - yksin. Raivosin, itkin, luovuin - yksin. Nyt tunnen enää haikeaa ikävää ja kuitenkin onnea siitä, että hän on pysynyt ystävänäni jollakin tapaa. Kun toinen on varattuna onnellinen ja elää omaa elämäänsä, siihen väliin ei ole menemistä. Toivon, että joskus tapaan ihmisen, joka on varustettu salaisen rakkauteni hyvillä ominaisuuksilla. Huumorilla, älyllä ja elämänjanolla.
[/quote]
Kiitos, ihana lukea näin viisasta tekstiä täältä! Toivottavasti löydät rakkauden elämääsi!!!
Niin. Minä rakastuin myös yksin ja varattuun. Ei voi mitään. Se sen lisäksi loukkasi minua aika lailla. Ja luulin meidän olevan ystäviä, niin se ei kuitenkaan puolustanut minua tiukan paikan tullen. Joten, sekin lojaliteetti oli vain puolelta. Aika naurettavaa silloin edes rakastua. Mutta näin kävi kaikesta huolimatta.
Tiedätkö aloittaja että onko tällä toisella tunteita?
Ja mitkähän viestit näistä ovat ap:n kirjoittamia?
Mulla on täysin samanlainen tilanne, kun ap:lla :'( mies on ensirakkauteni ja en ole ikinä kokenut mitään vastaavaa, mutta hän on naimissa tietysti. Miehessä kaikki tuntuu näiden vaaleanpunaisten lasien takaa täydelliseltä. Hänen elämänasenteensa, huolettomuutensa, rehtiys ja reiluus hänen luonteensa ylipäätään on aivan ihanteellinen. Seksuaalinen vetovoima tosin tuntuu toisinaan hajottavimmalta. Hänen tuoksunsa on kuin huumetta ja hän on ulkoisesti makuuni aivan täydellinen. En muuttaisi hänessä yhtäkään asiaa. Toisaalta toivon hänelle kaikkea parasta elämässä ja onnea liitossaan, mutta samalla minulla on täysin samanlainen fiilis, kun ap:lla, että tämä tuntuu epäreilulta ja olen vihainen myös itselleni. Miksi en voi kokea tämän kaltaisia tunteita vapaaseen mieheen (en tosin aluksi tiennyt hänen olevan naimissa)? Olen ollut aivan sydän murskana jo pitkän aikaa, mutta pienistä asioista iloitseminen auttaa ja tekeminen on aina hyvästä. Kannattaa antaa itselleen aikaa myös surra. Nyt en voi muuta, kun yrittää puskea eteenpäin ja toivoa, että vielä joku päivä tuntisin jotain tämän kaltaista jotakin ihmistä kohtaan. Haluan uskoa siihen <3 Paljon tsemppiä ap:lle!
Ootko ap joku nuori joka on rakastunut terapeuttiinsa?
Ooks varma? Mekin jätkäkaverini kans kumpikin luultiin toisiamme heteroiksi, vaan eipä oltukaan.