Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan yhtä ihmistä jota en saa.

Vierailija
31.05.2015 |

Mikään muu eikä kukaan muu tunnu miltään ilman häntä, vain hänen seurassaan tunnen olevani elossa. Aikaisemmin elin hyvää elämää omana itsenäni, nautin elämästä, mutta tämän jo pitempään kestäneen rakkauden myötä oon ihan hukassa.. tuntuu niin epäreilulta, että kun ensimmäistä kertaa tunnen oikean rakkauden, niin olosuhteiden takia sen on mahdotonta edetä mihinkään suuntaan. N->N

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös samanlainen tilanne. Olen rakastunut mieheen, joka on mun hyvä ystävä. Hän on lämmin, kannustava, luotettava. Yksinkertsesti vain aivan ihana ihminen. Molemmat olemme tahoillsmme naimisissa, ja silti tuntuu siltä, että tässä olisi ihminen, joka on mun toinen puoliskoni js jäntä en voi saada. Tuntuu epäreilulta ja samaan aikaan en missään tapauksessa halua menettää ystävää hänessä

Vierailija
22/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOHHOHOHLHLHLHLHLHLHOOOO EN VOI ASIALLA MITÄÄN KUN OLEN AAASEKSUAALI t.13vtyttelieksynytmammasivustolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:25"]Ootko ap joku nuori joka on rakastunut terapeuttiinsa?
[/quote] Ei ole. Olen reilu kolmekymppinen nainen ja äiti, samoin kuin tämä rakkauteni. Ap

Vierailija
24/24 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:25"]Ootko ap joku nuori joka on rakastunut terapeuttiinsa? [/quote] Ei ole. Olen reilu kolmekymppinen nainen ja äiti, samoin kuin tämä rakkauteni. Ap

[/quote]

Eli olette ilmeisesti molemmat naimisissa kun on lapsetkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan