Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydettäis nörttituttavapojalle sellanen kiltti naapurintyttö?

Vierailija
30.05.2015 |

Vähän tarttis apua nyt tuo, mutta onko jossain deittipalvelussa sellaisia peruslettipäisiä naapurintyttöjä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:59"]Ei se löytäminen ole vaikeaa, vaan hurmaaminen. Nörtin ei auta mikään muu kuin yrittää aika vitun kovaa, jos meinaa naisen saada. [/quote] Riippuu vähän. Mm. minä olen aina ollut enemmän tietokoneen ympärillä häärivän nörtin perään, kuin jonkun urheilijapojan tms. Minut löytää peleistä (bäfä, arma, dayzee jne jne jne), mutta minut tajuaa tytöksi vasta, kun sanon jotain mikkiin, jos sanon. Ja vaikka pelin kautta tutustuisikin, niin välimatka on helposti satoja kilometrejä, jollei enemmänkin :/ Minulla on nytkin muutama pelikaveri Ranskasta ja Australiasta (voitte kuvitella pingin, kun pelaavat suomalaisella servulla...) Sen lisäksi minut löytää lenkiltä ja kirjastosta. Muttamutta mitkä todennäköisyyset on törmätä minuun, jos ei harrasta lenkkeilyä, tai käy kirjastossa? Aika huonot :/ Minä itse tutustuin poikaystävääni yhdellä keskustelupalstalla, vaikka en etsinyt poikaystävää tai mitään sellaista. Me molemmat vastattiin yhden kommenttiin, jossa pyysi apua yhteen ongelmaan ja alettiin juttelemaan ja nyt me ollaan seurusteltu kohta vuosi. TL;DR Peleistä, keskustelupalstoilta, kirjastosta, lenkiltä, koulusta. t. 17v

[/quote]

Kysyppäs siltä nörttimieheltäsi, että "Yrititkö minua silloin kovasti, kun vasta tutustuttiin". Vastaus tulee olemaan, "Joo, yritin niin sootanasti, vou". Johon sinä vastaat, "Ai? Minä kun luulin, että kaikki meni niin helposti ja omalla painollaan". 

Yritettävä nörtin on, ja kovasti, jos naista mielii. 
[/quote]

Ei se yrittänyt, juoksi pakoon ennemminkin :D Sain lähes puoli vuotta jahdata poikaystävää, ennen kuin ihastui minuun ja alettiin seurustella. Joten minun se piti yrittää niin "sootanasti" :)

t. 17v

Vierailija
2/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy. Ainakaan täältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennuksena: AIKUISIA siis! 20-30v

Vierailija
4/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurista?

Vierailija
5/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se löytäminen ole vaikeaa, vaan hurmaaminen. Nörtin ei auta mikään muu kuin yrittää aika vitun kovaa, jos meinaa naisen saada.

Vierailija
6/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaa kuva.

Vierailija
7/19 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssikurssille ja sit lavailtoihin tanssimaan, siellä on nuorista oma porukka, missä on helppo tutustua.

Vierailija
8/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaako se naapurintyttömäisyys siis pelkkää ulkonäköä?

Vierailija
9/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:01"]

Tarkottaako se naapurintyttömäisyys siis pelkkää ulkonäköä?

[/quote]

Ei kun kokonaisuutta.

Vierailija
10/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi 21v vaalea tyttönen, joka asustaa Naapurissa. Pidän hiuksia leteillä harva se päivä. Harrastuksiin kuuluu mm. lukeminen ja virkkaus. Yöriennot eivät minua kiinnosta. Teen hyvää makaroonilaatikkoa.

Kiinnostaako?

Vierailija
11/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:03"]

Täällä olisi 21v vaalea tyttönen, joka asustaa Naapurissa. Pidän hiuksia leteillä harva se päivä. Harrastuksiin kuuluu mm. lukeminen ja virkkaus. Yöriennot eivät minua kiinnosta. Teen hyvää makaroonilaatikkoa.

Kiinnostaako?

[/quote]

Saattaisi olla ihan sopiva.

Vierailija
12/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noissa seurakunnan nuorisojutuissa ole juuri tuon tyyppisiä tyttöjä.

Vierailija
13/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos annatte sen etsiä ihan itse. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ihmiset jotka yrittää jatkuvasti naittaa muita. Etsikää itsellenne uusi puoliso jos ne hommat niin kiinnostaa ja jättäkää muut rauhaan.

Vierailija
14/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:59"]Ei se löytäminen ole vaikeaa, vaan hurmaaminen. Nörtin ei auta mikään muu kuin yrittää aika vitun kovaa, jos meinaa naisen saada.
[/quote]

Riippuu vähän. Mm. minä olen aina ollut enemmän tietokoneen ympärillä häärivän nörtin perään, kuin jonkun urheilijapojan tms.

Minut löytää peleistä (bäfä, arma, dayzee jne jne jne), mutta minut tajuaa tytöksi vasta, kun sanon jotain mikkiin, jos sanon. Ja vaikka pelin kautta tutustuisikin, niin välimatka on helposti satoja kilometrejä, jollei enemmänkin :/ Minulla on nytkin muutama pelikaveri Ranskasta ja Australiasta (voitte kuvitella pingin, kun pelaavat suomalaisella servulla...)

Sen lisäksi minut löytää lenkiltä ja kirjastosta. Muttamutta mitkä todennäköisyyset on törmätä minuun, jos ei harrasta lenkkeilyä, tai käy kirjastossa? Aika huonot :/

Minä itse tutustuin poikaystävääni yhdellä keskustelupalstalla, vaikka en etsinyt poikaystävää tai mitään sellaista. Me molemmat vastattiin yhden kommenttiin, jossa pyysi apua yhteen ongelmaan ja alettiin juttelemaan ja nyt me ollaan seurusteltu kohta vuosi.

TL;DR Peleistä, keskustelupalstoilta, kirjastosta, lenkiltä, koulusta.

t. 17v

Vierailija
15/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:59"]Ei se löytäminen ole vaikeaa, vaan hurmaaminen. Nörtin ei auta mikään muu kuin yrittää aika vitun kovaa, jos meinaa naisen saada. [/quote] Riippuu vähän. Mm. minä olen aina ollut enemmän tietokoneen ympärillä häärivän nörtin perään, kuin jonkun urheilijapojan tms. Minut löytää peleistä (bäfä, arma, dayzee jne jne jne), mutta minut tajuaa tytöksi vasta, kun sanon jotain mikkiin, jos sanon. Ja vaikka pelin kautta tutustuisikin, niin välimatka on helposti satoja kilometrejä, jollei enemmänkin :/ Minulla on nytkin muutama pelikaveri Ranskasta ja Australiasta (voitte kuvitella pingin, kun pelaavat suomalaisella servulla...) Sen lisäksi minut löytää lenkiltä ja kirjastosta. Muttamutta mitkä todennäköisyyset on törmätä minuun, jos ei harrasta lenkkeilyä, tai käy kirjastossa? Aika huonot :/ Minä itse tutustuin poikaystävääni yhdellä keskustelupalstalla, vaikka en etsinyt poikaystävää tai mitään sellaista. Me molemmat vastattiin yhden kommenttiin, jossa pyysi apua yhteen ongelmaan ja alettiin juttelemaan ja nyt me ollaan seurusteltu kohta vuosi. TL;DR Peleistä, keskustelupalstoilta, kirjastosta, lenkiltä, koulusta. t. 17v

[/quote]

Kysyppäs siltä nörttimieheltäsi, että "Yrititkö minua silloin kovasti, kun vasta tutustuttiin". Vastaus tulee olemaan, "Joo, yritin niin sootanasti, vou". Johon sinä vastaat, "Ai? Minä kun luulin, että kaikki meni niin helposti ja omalla painollaan". 

Yritettävä nörtin on, ja kovasti, jos naista mielii. 

Vierailija
16/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 16:09"]

Ei se yrittänyt, juoksi pakoon ennemminkin :D Sain lähes puoli vuotta jahdata poikaystävää, ennen kuin ihastui minuun ja alettiin seurustella. Joten minun se piti yrittää niin "sootanasti" :) t. 17v

[/quote]

Pisteet siitä!

Vierailija
17/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että nörttipoika haluaisi "naapurintytön" eikä vaikka jotain tosi outoa goottia tai vaikka tosi lihavaa rääväsuuta?

Vierailija
18/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:20"]

Mistä tiedät, että nörttipoika haluaisi "naapurintytön" eikä vaikka jotain tosi outoa goottia tai vaikka tosi lihavaa rääväsuuta?

[/quote]

Ei kun tämä aloittaja haluaa pojalle naapurintytön. Itse nörttipojalle kelpaisi mikä tahansa kera pimpan.

Vierailija
19/19 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:20"]

[/quote]

Ei kun tämä aloittaja haluaa pojalle naapurintytön. Itse nörttipojalle kelpaisi mikä tahansa kera pimpan.

[/quote]

Entä jos se pimppa kohta on se, mitä nörttipoika juurikin ei halua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi