Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa vinkkejä; Mistä löydän miehen!

Vierailija
30.05.2015 |

Olen kolmekymppinen nainen ja eronnut pitkästä parisuhteesta vuosi sitten. Kiinnostaisi kovasti tutustua miehiin ja toiveissa olisi löytää seurustelukumppani. Mutta miten ja mistä?

Kertokaa kokemuksia ja vinkkejä miten edetä? Baareissa en käy eikä innostusta siihen ole. Myöskään sosiaalisia harrastuksia ei ole, hieman hankalaa olisikin pienellä paikkakunnalla ja vuorotöitä tekevänä. Työ on naisvaltainen eikä siellä muutenkaan ole oikein mahdollisuuksia törmätä kiinnostaviin ihmisiin. Nettisivulle tein kokeilumielessä profiilin, mutta en oikein ole vakuuttunut... Vinkkejä nettideittailuun?

Ylipäänsä, millaista tämä kumppaninetsintä nykypäivänä on?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, ainoo että olen mies.

Vierailija
2/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:44"]

Sama tilanne, ainoo että olen mies.

[/quote]

Äkkiä lisäys... ja etsin naista:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen, löydät miehen helposti ellet ole mielisairas tai läski. Jos olet läski, laihduta. Jos olet mielisairas, hakeudu hoitoon. Enempää sinun ei tarvitse täällä lässyttääkään.

Vierailija
4/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder? Tuttujen kautta sokkotreffejä?

Vierailija
5/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt vaikka tähän sähköpostiosoite. Eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku löytää miehen/naisen oudosta paikasta.

Vierailija
6/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:44"]Sama tilanne, ainoo että olen mies.
[/quote]

Kyllä me sulle homokaveri löydetään joka höylää sua rööriin niin että tuntuu.

Vierailija
7/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule hakemaan, asun äidillä. :)

Vierailija
8/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:46"]

Olet nainen, löydät miehen helposti ellet ole mielisairas tai läski. Jos olet läski, laihduta. Jos olet mielisairas, hakeudu hoitoon. Enempää sinun ei tarvitse täällä lässyttääkään.

[/quote]

Olen kyllä ihan terve niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, kiitos vaan. Samoin olen normaalipainoinen tavallisen nätti nainen. Mutta miehiä ei ole tullut kotiovelle enkä sattumalta ole törmännyt muuallakaan. En ole koskaan ollut sinkkuna, joten ei ole kokemusta näistä asioista :)

Vierailija
9/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:46"]Olet nainen, löydät miehen helposti ellet ole mielisairas tai läski. Jos olet läski, laihduta. Jos olet mielisairas, hakeudu hoitoon. Enempää sinun ei tarvitse täällä lässyttääkään.
[/quote]
Joo, ihan varmasti. Ainakin pk-seudulla naisista on ylitarjontaa, fiksukin nainen jää helposti ilman, jos ei ketä tahansa huoli. Minä olen noita ylijäämänaisia, ei miehiin edes tutustu missään kun elelee kuin perheellinen ilman sitä perhettä. Viihdyn paremmin kotona kuin missään muualla, seura kyllä kelpaisi.

Vierailija
10/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:46"]Olet nainen, löydät miehen helposti ellet ole mielisairas tai läski. Jos olet läski, laihduta. Jos olet mielisairas, hakeudu hoitoon. Enempää sinun ei tarvitse täällä lässyttääkään.
[/quote]
Joo, ihan varmasti. Ainakin pk-seudulla naisista on ylitarjontaa, fiksukin nainen jää helposti ilman, jos ei ketä tahansa huoli. Minä olen noita ylijäämänaisia, ei miehiin edes tutustu missään kun elelee kuin perheellinen ilman sitä perhettä. Viihdyn paremmin kotona kuin missään muualla, seura kyllä kelpaisi.
[/quote]
Muuta pohjoisemmas

Vierailija
11/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:44"]Sama tilanne, ainoo että olen mies. [/quote] Kyllä me sulle homokaveri löydetään joka höylää sua rööriin niin että tuntuu.

[/quote]

Ok, tulee niin syvällä kokemuksen rintaäänellä etten ala kinaamaan...

Vierailija
12/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihanimmat ovat jo aikapäiviä sitten varattu tuossa vaiheessa, jos alat olla päälle kolmekymmentä.

Vierailija
13/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:46"]

[/quote]

Olen kyllä ihan terve niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, kiitos vaan. Samoin olen normaalipainoinen tavallisen nätti nainen. Mutta miehiä ei ole tullut kotiovelle enkä sattumalta ole törmännyt muuallakaan. En ole koskaan ollut sinkkuna, joten ei ole kokemusta näistä asioista :)
[/quote]

No ei tämä nyt vielä todistanut kumpaakaan asiaa epätodeksi. Pullukut kutsuvat usein itseään normaalipainoiseksi ja mielisairauksiin liittyy olennaisesti sairaudentunnottomuus, joka tarkoittaa ettei henkilö itse tajua olevansa sairas.

Toista se on miehillä. Pitää olla menestynyt, pitkä ja vähintään kivan näköinen saadakseen naisen.

Vierailija
14/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:46"]Olet nainen, löydät miehen helposti ellet ole mielisairas tai läski. Jos olet läski, laihduta. Jos olet mielisairas, hakeudu hoitoon. Enempää sinun ei tarvitse täällä lässyttääkään.
[/quote]
[/quote]
Muuta pohjoisemmas
[/quote]
Ei ihminen ilman työtä elä.

Vierailija
15/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:53"]

Kyllä ihanimmat ovat jo aikapäiviä sitten varattu tuossa vaiheessa, jos alat olla päälle kolmekymmentä.

[/quote]

Kyllä niitä ihaniakin silloin tällöin vapautuu toiselle kierrokselle...

Vierailija
16/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:46"]Olet nainen, löydät miehen helposti ellet ole mielisairas tai läski. Jos olet läski, laihduta. Jos olet mielisairas, hakeudu hoitoon. Enempää sinun ei tarvitse täällä lässyttääkään.
[/quote]
[/quote]

Jokainen pitää itseään fiksuna vaikka tunnin keskustelun aikana mies pakenee jo juoksujalkaa kun naisen tyhmiä juttuja ei pää enää kestä. Se siitä fiksuudesta.

Vierailija
17/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Tinderiä

Vierailija
18/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:46"] Olet nainen, löydät miehen helposti ellet ole mielisairas tai läski. Jos olet läski, laihduta. Jos olet mielisairas, hakeudu hoitoon. Enempää sinun ei tarvitse täällä lässyttääkään. [/quote] Olen kyllä ihan terve niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, kiitos vaan. Samoin olen normaalipainoinen tavallisen nätti nainen. Mutta miehiä ei ole tullut kotiovelle enkä sattumalta ole törmännyt muuallakaan. En ole koskaan ollut sinkkuna, joten ei ole kokemusta näistä asioista :) [/quote] . Pitää olla menestynyt, pitkä ja vähintään kivan näköinen saadakseen naisen.

[/quote]

Öö, mulle tulee mieleen kymmeniä parisuhteissa olevia miehiä, jotka eivät ole erityisen menestyneitä, pitkiä tai kivannäköisiä. Helposti tulee mieleen mm. yksi työtön 165-senttinen maahisennäköinen entinen työkaveri, joka on lujasti naimisissa.

Vierailija
19/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:44"]Sama tilanne, ainoo että olen mies. [/quote] Kyllä me sulle homokaveri löydetään joka höylää sua rööriin niin että tuntuu.

[/quote]

Ok, tulee niin syvällä kokemuksen rintaäänellä etten ala kinaamaan...
[/quote]

Voi sua, you live in denial! Myönnä itsellesi niin helpottaa.

Vierailija
20/36 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:53"]Kyllä ihanimmat ovat jo aikapäiviä sitten varattu tuossa vaiheessa, jos alat olla päälle kolmekymmentä.
[/quote]

Totta. Ja ne jotka olivat ihania vielä 25 vuotiaina, ovat naisettomuuden takia muuttuneet naisvihaajiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi