Mikä sinut tekee onnelliseksi?
Minä olen kadottanut tarkoituksen elämässä. En ymmärrä, mitä täällä pitäisi vielä tehdä tai miksi täällä pitäisi olla. Mikä sinut saa heräämään uuteen päivään? Mikä sinua vie eteenpäin?
Kommentit (6)
Sama ongelma! Sain paniikkihäiriön vuosi sitten ja sen jälkeen tuli outoja ajatuksia, miksi täällä oikein ollaan...
Olen lisännyt liikuntaa- endorfiinit. Ja teen pieniä arkisia asioita ja ihastelen niitä, kuten kahvia ulkona, keltaiset tulppaanit , shoppailu ja saunominen.
Millainen elämäntilanne sinulla, miksi moisia mietit?
Jos minulla ei olisi lapsia, tappaisin itseni heti. Lasten takia minäkin herään huomenna.
Lapset ja mies. Jonkun ison asian odotus saa huonommankin päivän menemään. Elämän pienet ilot. Hyvä ruoka, hyvä seura, ystävät... tarvitaanko muuta?
Minua vie eteenpäin toivo siitä että jonain päivänä olisin vapaa oravanpyörästä, velvollisuudesta opiskella/yrittää etsiä työtä/käydä töissä. Kyllähän se väistämättä eläke tulee joskus vastaan, jos elän sinne asti ja kunhan sitä ei lakkauteta, mutta oishan se kiva jos saisin järjestettyä jo ennen sitä asiat tuolle tolalle, ettei tarvitse viralliseen ikään asti odottaa. Jokainen päivä ja kaikki raha mitä onnistun säästämään vie lähemmäksi tavoitetta.
Oikeasti tämä keskiluokkainen "tavallinen" elämä on ihan paskaa. Kypsintä on sukulaisperheet, jotka puhuvat silkkaa sontaa ja pitävän vitun teatteriesitystään elämästään. On kaiken maailman hokkuspokkusta ja simlasapim. Oikeasti ihan uunoja heikkoitsetuntoisia myötätunnon hakijoita.
Mä herään ihan vain lasten takia. Ei mulla muuta ole (paitsi huono parisuhde) ja ilman heitä ei mulla olisi mitään syytä nousta.
Niin no, nälkä ja vessahätä pois lukien.