Facebookissa, ihmisten valmistujais kuvat
Mulla tänään oikein muita kuvia facessa ole näkynyt, kuin niitä mistä omat kaverit on tykkäillyt, eli tuntemattomia ihmisiä. Ja hirveesti oli yhteis kuvi missä vähintään yhdellä akalla oli jotkut räikeän pinkit tai siniset sunmuut värit päässä. Mietin vain
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:09"]Mieti nyt tarkkaan sit kans.
[/quote]niin mietin. Taitaa olla aika yleistä tuo räikeä väri
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:09"]Mieti nyt tarkkaan sit kans.
[/quote]
Sitähän se on. Sellaiseksi on tämä maailma mennyt. Että valmistujaiskuvissakin, ja vielä Facebookissa.
Ei mun fiidissä vaan näy räikeitä päitä. Valmistujaiskuvia kyllä. Ihana iloinen tunnelma.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:09"]Mieti nyt tarkkaan sit kans.
[/quote]
Sitähän se on. Sellaiseksi on tämä maailma mennyt. Että valmistujaiskuvissakin, ja vielä Facebookissa.
[/quote]Niin. Tytöillä näkyy mutta ei poikien hiuksissa. Jännä. Eikä ne pahalta näytä mutta joo o..
Jumalauta painokoneet seis!
Siis olit Facebookissa ja onnistuit sen kautta näkemään sinulle tuntemattomia ihmisiä? Ja vielä värjättyjen hiusten kera.
Päivi, pitäisköhän varmuuden vuoks kieltää?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:19"]Jumalauta painokoneet seis!
Siis olit Facebookissa ja onnistuit sen kautta näkemään sinulle tuntemattomia ihmisiä? Ja vielä värjättyjen hiusten kera.
Päivi, pitäisköhän varmuuden vuoks kieltää?
[/quote]no ei se minua haitannut. Näkyyhän niitä joka päivä. Vaihteluahan se että uusia naamoja
Mieti nyt tarkkaan sit kans.