Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennen olin kaunis, nyt olen lihava.

Vierailija
30.05.2015 |

Mitä ajatuksia tämä ajatus herättää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja ajatuksia kaikilla teillä, nyt lisää. T. Ap :)

Vierailija
2/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon aina ollut sellanen teinipoikamainen naamastani ja kropaltani, sit lihosin ylipainoiseksi ja oli jotenkin masentavaa että ylipaino ei tehnyt minusta yhtään naisellisempaa, en saanut rintoja tai "täyteläisyyttä" kasvoihini, pelkästään mahaa ja persettä. Noh, laihdutin itseni takasin sinne BMI 19 tienoille, ja kattelen hevosmaista naamaani peilistä joka päivä toivoen että olisin kaunis ja naisellinen. Ei laihuus oo automaattisesti kauneutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavakin voi olla kaunis, mutta ei herätä seksuaalisia haluja miehessä samalla tavalla kuin normaalipainoinen nainen. Enkä tarkoita lihavalla sellaista jolla muutama ylimääräinen kilo. Mieluummin normaalipainoinen ja kohtuullinen runko naisella, mutta vähän vähemmän kauniit kasvot. Kiitos.

Vierailija
4/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:25"]

Mitä ajatuksia tämä ajatus herättää?

[/quote]

Että olethan myös nytten kaunis? Vielä lihavakin. Alatko mun kaa?

Vierailija
5/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja lihavuus eivät ole toisiaan poissulkevia

Vierailija
6/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on asiat hyvin.

Mä olin ennen ruma, nyt lihava ja ruma. :D

Vierailija
7/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski sä oot!

Vierailija
8/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin ristiriita: Jos olit ennen kaunis, miksi et olisi kaunis lihavana?

Jos et ole lihavana kaunis, olitko sitä alun perinkään!

Voi olla kaunis JA lihava... ei ne sulje toisiaan pois. Hieman tosi hankaloittaa vaikkapa sopivien vaatteiden löytämistä, siis lihava (tai toisaalta todella laiha) joutuu vähän enemmän miettimään asusteitaan että näyttää parhaimmaltaan kuin perushoikka. Mutta toisaalta voi se perushoikkakin näyttää rumalta jos jättää suihkut väliin ja kulkee paskasissa vaatteissa...

Vierailija
9/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:43"]

Lihavakin voi olla kaunis, mutta ei herätä seksuaalisia haluja miehessä samalla tavalla kuin normaalipainoinen nainen. Enkä tarkoita lihavalla sellaista jolla muutama ylimääräinen kilo. Mieluummin normaalipainoinen ja kohtuullinen runko naisella, mutta vähän vähemmän kauniit kasvot. Kiitos.

[/quote]

Oikeasti voisikin miettiä kuinka moni nainen on lihava ettei tarvitse kuunnella ällöttävien ukkojen typeriä huuteluita, monet miehet kun kuvittelevat että nainen kuin nainen on todella imarreltu kun heitä sanoo pantavan näköiseksi, asia nyt vaan ei ole niin,  on vaan kuvottavaa ja nöyryyttäävää kuulla tuollaista paskaa vierailta tai puoli tutuilta.

Vierailija
10/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här.

Vierailija
11/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien käsitykseen kauneudesta ei kuulu lihavuus, ja se on täysin ok.

Vierailija
12/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin laihiksen, -1 kg.

Vierailija
13/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... :(

Vierailija
14/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onneksi sulla on aina mahdollisuus laihduttaa ja tulla taas mielestäsi kauniiksi! :)Mun mielestä kyllä aito kauneus ei lähde vaikka lihoisi (ellei ole ihan sairaalloisen ylipainoinen).

Vierailija
15/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:27"]Kaikkien käsitykseen kauneudesta ei kuulu lihavuus, ja se on täysin ok.
[/quote]

Miksi alapeukut?

Vierailija
16/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sama täällä. Meinaa mennä hermo, kun välillä unohtaa, ettei olekaan enää kaunis ja ihmettelee vaan, että mikä noita miehiäkin vaivaa, kun eivät vilkaisekaan... :D 

Vierailija
17/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet kaunis mutta lihava. :)

Vierailija
18/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:27"]Kaikkien käsitykseen kauneudesta ei kuulu lihavuus, ja se on täysin ok.
[/quote]

Miksi alapeukut?
[/quote]

Tai no, loukkaantuneet lihavat alapeukuttaa. Tajuatteko ettei kaikilla ole samat kauneusihanteet?

Vierailija
19/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin kaunis.

Olen edelleen kaunis, vaikka olen ylipainoinen.

Vierailija
20/21 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheenjohtaja antiikin keräilijöiden suuressa unionissa.