Kuka noihin "Hei äiti"-huijauksiin oikeasti menee?
Siis kuka ihme on vielä tänä päivänä niin idiootti, että menee tällaisiin tekstiviestihuijauksiin? Ja kuka ihme siirtää tuhansia, saati kymmeniä tuhansia rahaa toisen tilille tuosta vaan, vaikka luulisikin sen olevan oma lapsi??? Kymmeniä tapauksia, joissa tämä huijaus mennyt läpi, on tutkinnassa.
Kommentit (28)
Yksinäiset ihmiset jotka kaipaavat ihan mitä tahansa seuraa niin paljon että ovat valmiita syytämään rahaa siihen. Surullista lähinnä.
Vanhemmat jotka ei tiedä lapsiensa oikeista tekemisistä mitään mutta aina pari-kolme tonnia liikenee kun ne pyytää.
Vanhemmat jotka on tottuneet hoitamaan ongelmat rahalla. Helsingissä niitä riittää.
Mä uskon että noihin huijauksiin sortuu tavanomaista yksinkertaisemmat ihmiset, joilla ÄO ei ole ihan normi kantimilla. Enkä sano tätä haukkuakseni, vaan ihan vain totean.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että noihin huijauksiin sortuu tavanomaista yksinkertaisemmat ihmiset, joilla ÄO ei ole ihan normi kantimilla. Enkä sano tätä haukkuakseni, vaan ihan vain totean.
Olisikohan sellaisilla antaa tonneja tuosta vaan noin ja heti?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa hätääntynyt vanhempi.
Höpö höpö. Mä en ikinä hätääntyisi niin paljoa että johonkin idioottiin älyvapaaseen huijaukseen sortuisin. Jos huijaa niin sen täytyy olla taitavasti tehty eikä tommonen järjetön yritys tyyliin 10v.
Kuka on niin pihalla, ettei tunnista lapsensa kirjoitustyyliä yhtään? Eikä tarkista soittamalla, että mistä on kyse? Oma lapsi ei ikinä laittaisi tuollaista viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mä en ikinä hätääntyisi niin paljoa että johonkin idioottiin älyvapaaseen huijaukseen sortuisin. Jos huijaa niin sen täytyy olla taitavasti tehty eikä tommonen järjetön yritys tyyliin 10v.
Sitä odoteltaessa.
Naisten sinisilmäisyys ja hölmöys on aivan käsittämätöntä. Lähetät viestin tuhannelle naiselle, niin sata niistä astuu takuulla ansaan. Järjetön tunteilu ja sokea auttamisenhalu on vaarallinen combo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan sellaisilla antaa tonneja tuosta vaan noin ja heti?
Siis tottakai on ihmisiä jotka ovat esim. säästäneet rahaa. Onhan näitä naisihmisiä pilvinpimein jotka ovat syytäneet säästönsä palavasti rakastuneille Johneille ynnä muille, miksei sitten nolosti kyhätyille HEI ÄITI-huijauksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä odoteltaessa.
No sitäpä saakin odotella :D Ensiksikin mun hälytyskellot kilkattaisi puolessa sekunnissa jos mun tenavat kirjoittais sillä tyylillä mitä ne noissa huijauksissa on, apua, mähän ennemminkin pelkäisin niiden saaneen jonkin mielenterveyshäiriön.
Samaa mieltä. En ikinä ole lapselta saanut monisanaisia viestejä vaan aina jotain tyyliin joo tai pelkkä k .
Ihan utopistinen ajatus, että kirjoittaisi joskus viestin alkuun jotain tervehdystä. Sitä paitsi oon äiskä, en äiti. Jos hän sen jonnekin kirjoittaisi, mitä ei tosiaankaan tee
Naivi seitsemänkymppinen joka ei osaa ajatella että kyseessä olisi huijaus.
Sama ihminen painelee näitä "onnea! Olet kuudeskymmenes ja olet voittanut.."-klikkejä.
Siis muuten mä uskoisinkin ehkä, mutta että siirtäisin tuntemattomalle tilille 10 000???
Vierailija kirjoitti:
Joilla on ylimääräisiä kymppitonneja??!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joilla on ylimääräisiä kymppitonneja??!!
Kuulemma kaikki heikkolahjaisia.
🙋🙋🙋