Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottotiedoton kumppani

Vierailija
27.01.2022 |

Olen tässä noin puoli vuotta tapaillut henkilöä, joka on aivan ihana. Ihan kaikkea sitä, mitä kumppanilta vaan voin toivoa.
Paitsi. Hänellä ei ole luottotietoja ja ulosottovelkaa on todella paljon. En ole todellakaan ns. rahojen perässä tms. mutta väkisinkin alkaa miettimään, että miten tämä kaikkiin käytännön asioihin vaikuttaa. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin ei ainakaan asuntolainaa saa, moni vuokranantaja tarkistaa myös luottotiedot jne.
Apua! En haluaisi edes ajatella tällaisia asioita kun muuten tuntuu kaikki olevan niin ihanasti. Mietin vaan just sitä, että miten paljon tämä koko elämään vaikuttaa.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen minäkin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa maksaa mutta kun elämä menee eteenpäin hän on lokki, sinä maksaja. No omatpa ovat rahasi.

Typeriä oletuksia tuntemattomasta ihmisestä. Mä olin luottotiedoton kun aloin seurustella nykyisen miehen kanssa ja olen edelleen luottotiedoton kahdeksan vuotta myöhemmin. En elä mieheni rahoilla vaan maksan osuuteni elämisestä, en lokki tai loinen.

Mutta joltain olet lokkeillut kun et ole velkaasi takaisin maksanut....eli elät rahoilla jotka kuuluisi sille velkojalle.

Etkö osaa lukea kun piti päästä pätemään? Velkoja olen maksanut pitkän pennin ja aika lähellä loppua olen! Eli velkojat saavat kyllä rahansa! Sä et tiedä mitään mun tilanteesta ja mikä ulosottoon johti. Jos rahaa oli enää maksaa asumiskulut sekä ruoka mulle ja lapselle, niin ei siinä paljon ollut vaihtoehtoja. Oli pakko antaa mennä ulosottoon koska sinne ne olisi kuitenkin mennyt kun ei yksinkertaisesti ollut rahaa maksaa.

Se on niin helppo päteä kun ei ole asiasta omaa kokemusta. Samalla pätemisen sumentamalla aivotoiminnalla tehdään lapsellisia ja typeriä yleistyksiä luottotiedottomista.

Tsemppiä sulle! Täällä on kyllä niin negatiivisia, kapeakatseisia ja mustavalkoisia ihmisiä, ettei tosikaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi