Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottotiedoton kumppani

Vierailija
27.01.2022 |

Olen tässä noin puoli vuotta tapaillut henkilöä, joka on aivan ihana. Ihan kaikkea sitä, mitä kumppanilta vaan voin toivoa.
Paitsi. Hänellä ei ole luottotietoja ja ulosottovelkaa on todella paljon. En ole todellakaan ns. rahojen perässä tms. mutta väkisinkin alkaa miettimään, että miten tämä kaikkiin käytännön asioihin vaikuttaa. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin ei ainakaan asuntolainaa saa, moni vuokranantaja tarkistaa myös luottotiedot jne.
Apua! En haluaisi edes ajatella tällaisia asioita kun muuten tuntuu kaikki olevan niin ihanasti. Mietin vaan just sitä, että miten paljon tämä koko elämään vaikuttaa.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt ehdin lukemaan ketjun ajan kanssa.

Mies on menettänyt luottotietonsa kun on ollut päihderiippuvainen. On ollut raittiina jo monta vuotta ja hoitanut asiansa kunnolla. Käy ahkerasti töissä ja lyhentää uo-velkaansa, muutenkin hoitaa velvollisuutensa säntillisesti ja hoitaa hyvin mm. raittiuttaan.

Ollaan paljon näistä raha-asioista keskusteltu ja vaikuttaa kyllä siltä, että on läksynsä oppinut vanhoista mokistaan.

Yhteenmuutto ei meille ole ajankohtainen vielä pitkään aikaan lasten takia, joten onhan tässä aikaa miettiä vielä miten edetään.

Mulle luottotiedottomuus ja ulosotto on ihan vieraita asioita, joten siksi näitä kyselen.

Kiitos vaatauksista.

Ap

Arvasin 😁 Ei tuossa ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin just rauhassa katsella pystytkö luottamaan. Hankalia juttuja.

Vierailija
82/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedoton on kuin sairas. Sellaisen kanssa ei kannata muuttaa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä teet rakastunut kun olet mutta tiedä vaarat mihin joudut. Älä vaan ikinä ota yhteistä lainaa sen kanssa.

Vierailija
84/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä ihmiset repäisevät sanan luottotiedoton. Kyllä meillä kaikilla on luottotiedot.

Vierailija
85/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on menettänyt luottotietonsa kun on ollut päihderiippuvainen. On ollut raittiina jo monta vuotta ja hoitanut asiansa kunnolla. Käy ahkerasti töissä ja lyhentää uo-velkaansa, muutenkin hoitaa velvollisuutensa säntillisesti ja hoitaa hyvin mm. raittiuttaan.

Ollaan paljon näistä raha-asioista keskusteltu ja vaikuttaa kyllä siltä, että on läksynsä oppinut vanhoista mokistaan.

Yhteenmuutto ei meille ole ajankohtainen vielä pitkään aikaan lasten takia, joten onhan tässä aikaa miettiä vielä miten edetään.

Mulle luottotiedottomuus ja ulosotto on ihan vieraita asioita, joten siksi näitä kyselen.

Kiitos vaatauksista.

Ap

Arvasin 😁 Ei tuossa ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin just rauhassa katsella pystytkö luottamaan. Hankalia juttuja.

muista että asioistaan voi kertoa mitä vaan ja rakastuneena sitä haluaa uskoa kaiken todeksi,on myös hyvä huomioida ,että kaikki vakuutukset autot liittymät yms pitää ottaa sinun nimiisi..mitä sitten kun tulee arki ja riitoja,kuka ne sitten hoitaa

Vierailija
86/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehdottomasti pitää katsella useampi vuosi, ennen kuin entisen päihderiippuvaisen ja luottotiedottoman kanssa alkaa mitään yhteisiä asuntoja ym. miettimään! Itselleni kävi ohraisesti kun luotin liian pian. Alkuajat menivät hyvin, mutta parin vuoden sisällä alkoikin sitten varsinainen helvetti. Elämänhallinnan puutetta vähän siellä täällä, vaikka olikin ns. kuivilla.

Seurustella ja tapailla voi, mutta onko se sitten riittävää.

Vierailija
87/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaatauksista.

Ap

muista että asioistaan voi kertoa mitä vaan ja rakastuneena sitä haluaa uskoa kaiken todeksi,on myös hyvä huomioida ,että kaikki vakuutukset autot liittymät yms pitää ottaa sinun nimiisi..mitä sitten kun tulee arki ja riitoja,kuka ne sitten hoitaa

Tottakai tiedostan tämän. Ja siis miehellä on auto, puhelinliittymä, kotivakuutus yms mitä nyt ihmisellä yleensäkin on omissa nimissään tällä hetkellä. Ja kun ei ainakaan toistaiseksi olla yhteen muuttamassa niin niistä ei nyt akuutisti tarvitse huolehtia.

Ap

Vierailija
88/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole eikä tule luottotietoja, mutta nykyisin olen ihannepuoliso kaikin tavoin. Hoidan meidän kaikki raha-asiat jämptisti ja olen hyvällä budjetoinnilla pystynyt kaikkea kivaa ostamaan meille vaikka vaimoni on pienituloinen ja itse työtön. Ei ole yhtäkään osarivelkaa ja käteisellä on kaikki hankittu autoa myöten. Näillä eväillä pärjäämme jopa paremmin kuin meitä rikkaammat joilla kulutusluotot tapissa ja uudet autot pakko olla yms...

Vierailija
89/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ehdottomasti pitää katsella useampi vuosi, ennen kuin entisen päihderiippuvaisen ja luottotiedottoman kanssa alkaa mitään yhteisiä asuntoja ym. miettimään! Itselleni kävi ohraisesti kun luotin liian pian. Alkuajat menivät hyvin, mutta parin vuoden sisällä alkoikin sitten varsinainen helvetti. Elämänhallinnan puutetta vähän siellä täällä, vaikka olikin ns. kuivilla.

Seurustella ja tapailla voi, mutta onko se sitten riittävää.

Mitä sitten käytännössä tapahtui?

Tällä miehellä on tulleet nämä merkinnät siltä ajalta kun on vielä juonut, mutta velkaa on sen verran reilusti, ettei ole vielä kaikkea saanut maksettua, vaikka jo vuosia on asiansa hyvin hoitanut.

Ap

Vierailija
90/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös luottotiedot omaava voi olla persaukinen siipeilijä.

Jos siis tekee töitä ja elättää itsensä, niin anna palaa.

Vierailija
91/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös luottotiedot omaava voi olla persaukinen siipeilijä.

Jos siis tekee töitä ja elättää itsensä, niin anna palaa.

Tekee töitä kyllä ahkerasti ja velka lyhenee.

Ja juuri tällaisesta sun mainitsemasta luottotiedollisesta siipeilijästä mulla on kokemusta vuosien takaa. Kohtalaisen kalliiksi tuli se avoliitto. Ja nyt tässä nykyisessä ei ole ollenkaan sellaista tunnetta tai merkkejä. Mies ei tuhlaile ja on ainakin tähän saakka osallistunut omalta osaltaan kaikkiin kuluihin.

Ap

Vierailija
92/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa jännältä

93/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttävästi luottotiedotonta kohdellaan kuin spitaalista. Joka päivä saa ihmisiin pettyä. Ehkä sota tekisi tälle maalle vain hyvää.

Oletko miettinyt millainen pettymys se on pienyrittäjälle, kun ihminen ei maksa laskuaan? Siinä menee palkka tehdystä työstä viemäristä alas ja kaikki se käytetty aika… tosiaan sota tekisi hyvää. Tuollaiset pummit voisi laittaa saunan taakse.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
94/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut luottotiedot kunnossa elämäni aikana joten ei toivoa siis saada naisseuraa tässä elämässä. Kiitos.

Vierailija
95/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luottotiedottomat ei todellakaan ole mitään juopponistejä suoraan katuojasta vaan ne luottotiedot voi mennä esim- identiteettivarkauden tai konkurssin takia tms.

Ärsyttää kun ihmiset on niin kapeakatseisia etteivät tätä ymmärrä vaan heti lyödään leima otsaan.

Ihan samalla tavalla ne, joilla on puhtaat luottotiedot, voivat lokkeilla, varastaa yms.

Vierailija
96/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap kokemusta näistä luotto-ongelmaisusta miehistä. Hyvä nainen uppgradeaa tasoasi jo.

Mä en siksi voisi tuollaisen kanssa mitään, koska mulle kumppanin kanssa matkustelu on tärkeää, eikä perseaukisen kanssa voi matkustella. Kovin rakastuneelta vaikuyat. Jos joku kuullostaa liian hyvältä, niin harvoin se sitä on.

Vierailija
97/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä yhteiskunta kyllä syvällä kun puolisoakin valitaan sillä perusteella voiko ottaa lainaa.

Vierailija
98/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan onko tällä hetkellä rahankäytössä holtittomuutta ja pystyisikö kulut maksamaan puoliksi. Omalla puolisolla nuoruudesta paljon ulosottovelkaa, mutta yhteiselämä sujuu hyvin. Itse olen aina ollut rahan kanssa huolellinen.

Vierailija
99/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä että joku on jäänyt ilman rahoja kun sinun ihana poikkiksesi on laiminlyönyt maksun. Kertoo aika paljon miten kohtelee muita ihmisiä vaikka toki itse joutuu kärsimään kantapään kautta. Pahimmassa tapauksessa säkin oot kärsijä jos on jo kokemuksia yhdestä tämmösestä pummimiehestä. Saunan taakse vain tuollaiset "miehet".

Vierailija
100/121 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä yhteiskunta kyllä syvällä kun puolisoakin valitaan sillä perusteella voiko ottaa lainaa.

Niinpä. Tosin jos pääsisin neuvomaan 25-vuotiasta itseäni, kertoisin, että hommaa ensin se asunto ja mieti puolisoa vasta sitten, niin et asu vielä viisikymppisenäkin vuokralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän