Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehutaan vaihteeksi miehiä. Mitä hyvää omassasi on?

Vierailija
27.01.2022 |

Olen ns. toisella kierroksella ja todellakin vaihtamalla parani. Mies on todennäköisesti myös oppinut aikaisemman liittonsa virheistä.
Mun mies on omatoiminen kotitöissä, ehdottaa aktiivisesti tekemistä, vaikka kävelylle tai elokuviin menemistä. On herrasmies, avaa ovet, kantaa kauppakassit ja tarjoaa ravintolassa. Alkoholia käyttää max lasillinen punaviiniä ruuan kanssa, mutta voi hyvin olla ilman sitäkin.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehessäni on hyvää kaikki.

Vierailija
2/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: onko meillä sama mies :). Juuri noin voisin kuvata omaa miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaikka ei ole täydellinen ollenkaan. 

Yhdessä jo 30v.

Vierailija
4/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on hyvä ja rakastava isä lapsellemme.

Vierailija
5/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihminen, josta tykätään,myös alaisensa vaikka esimiesvirassa onkin. Tulee toimeen yleensä kaikkien kanssa.

Meillä on laaja kaveri- ja ystäväporukka ja tykkää siitä , että järkätään heille illanviettoja, puutarhajuhlia, päivällisiä jne. Tykkää myös kovasti joulusta, mikä on kivaa koska itse rakastan yli kaiken joulua ja yhdessä sitä valmistellaan paljon.

on taitava rakentamaan kaikenlaista ( esim. rakensi talomme ja kaikki pihajutut ( kodan, autotallin jne)

On ollut hyvä miehenmalli lapselleni jo 20 vuotta. 

Hoitaa kaiken järjestelytyön. tykkään itse esim. suunitella ja tutustua matkakohteisiin mutta inhoan kaikkea lentojen  autojen ja majoitusten varailua, hoitaa nuo kätevästi.  

Vierailija
6/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut jotta miehet on hyviä. Jopa parempia kuin naiset ja aivan kaikessa.

Vierailija
7/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki? Kertokaa nyt yksityiskohtia. Saa palstan ki lttiksetkin kuulla mitä naiset arvostaa

Vierailija
8/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap:n mies tylsä ja väritön. Noloa tehdä aloituksia tuollaisesta miesreppanasta.

Vierailija
9/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaikka ei ole täydellinen ollenkaan. 

Yhdessä jo 30v.

Ja tämäpä juuri. se, että arvostaa toista vaikka tietääkin ettei täydellisyysttä olekaan, mutta ollaan valmiita tulemaan toisia vastaan niissä eroavaisuuksissa on varmasti pitkän parisuhteen tärkeitä asioita. 

5

Vierailija
10/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on hyvä ja rakastava isä lapsellemme.

Siinäkö oli kaikki hyvät ominaisuudet? Mahtaa olla mukava tyyppi, jos muilta osin ei ole hyvä mies. Eroamalla saa paremman, ja lapsilla säilyy hyvä isä toisessa osoitteessa.

Vierailija
11/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa asiaa, mitä mieheni ei osaisi korjata.

Vierailija
12/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa kuulasta ihoa, tuuheaa partaa ja hiuksia. Hyvää ruuanlaittotaitoa ja siitä ettei käytä alkoholia.

Vierailija
13/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ap:n mies tylsä ja väritön. Noloa tehdä aloituksia tuollaisesta miesreppanasta.

Ai kun ei juo?

Vierailija
14/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on hellä ja huomaavainen. Kertoo rakastavansa. Hyvä isä. Ihana sängyssä. Komea. En vaihtaisi ikinä.

Vierailija
15/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukee minua kaikessa mikä minulle on tärkeää, huomioi minua, on todella komea ja seksikäs, erinomainen sängyssä, jaksaa naurattaa minua päivittäin kuivalla mustalla huumorillaan, on hyvä työssään, lukee intohimoisesti, osaa tehdä kompromisseja ja osaa kuunnella.

Vierailija
16/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on ihanan pieni nysämuna, ei tunnu miltään kun jyystää ja panee ihan raivolla. Hermostuu kuitenkin aika herkästi kun kysyn onko jo sisällä.

Ostatte talouteen BMW:n ja asia ratkaistu, tarvitaanko muuta kohtaa korjata paremmaksi?

Vierailija
17/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on luotettava, kunnollinen, ahkera ja rakastava. Hän kehuu minua harva se päivä kauniiksi ja tuo usein kukkia, on sellaista vanhan ajan herrasmiestyyppiä. Ei myöskään koskaan vilkuile muita naisia. Kaiken kukkuraksi on pitkä ja komea. Hyvät on minulla oltavat.

Vierailija
18/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukee minua kaikessa mikä minulle on tärkeää, huomioi minua, on todella komea ja seksikäs, erinomainen sängyssä, jaksaa naurattaa minua päivittäin kuivalla mustalla huumorillaan, on hyvä työssään, lukee intohimoisesti, osaa tehdä kompromisseja ja osaa kuunnella.

Mun unelmamies! Ei kaksoisveljen sattuis olemaan?

Vierailija
19/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtava mela

Vierailija
20/83 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"avaa ovet, kantaa kauppakassit ja tarjoaa ravintolassa"

Tasa-arvo ei siis toteudu teilläkään. Eikö naiset haluakaan tasa-arvoa?