Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko tää napapaita-muoti mennä jo pois?

Vierailija
30.05.2015 |

Kyllähän napapaidat ihan kivalta näyttää, jos on nuori ja hoikka, mutta ehkei ne nyt ihan kaikille sovi. Olen kohta 30 mutta en silti aio ostaa vaatteitani mistään eläkeläisille tarkoitetuista vaateliikkeistä.

Olisi mukavaa jos peruskaupoista löytyisi leikkisiä vaatteita myös hieman pyöreämmille. Monet ketjuliikkeiden napapaidoista ovat kuosiltaan mieluisia, värikkäitä ja kuviollisia, mistä itse pidän. Mutta kun se malli. Se ei vaan sovi.

Miksi kaikkien paitojen pitää olla nykyään niin lyhyitä?!

Toivottavasti edes tulevana syksynä saa pitkiä neuleita. Nekin olivat viime syksyn ja talven napamittaisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vaihdu pois muodista samalla aikataululla kuin tulikin. Tuppaa nuo muodit pyörimään ympyrää.

Vierailija
2/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että syksyyn odottamalla saat taas mieluisia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei napapaidoissa mitään vikaa, mutta ne napakilluttimet voisi teipata häviksiin.

Vierailija
4/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut

Vierailija
5/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vaikka niitä napapaitoja. Yleensä vaatteet on sellaisia säkkejä, joiden tarkoitus on peittää vatsamakkarat. Mutta kun ei ole vatsamakkaroita.

Vierailija
6/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa yhtään.

T.hoikka

Vierailija
7/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso maha, joten leveitä ja pitkiä paitoja toivoisin enemmän. Toivottavasti toiveeni pian toteutuu!

Vierailija
8/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi pukeutua vartalolleen sopiviin vaatteisiin.

Vai oletteko sitä mieltä, että aloittajan pitäisi pukea päälleen napapaita, vaikka on hieman ylipainoinen?