Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anttilan postimyyntikuvasto

Vierailija
31.07.2026 |

Anttilan ja Elloksen postimyyntikuvastoja selatessa oli aikoinaan kiva runkata. 

Aika vielä kultaa muistot. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli ja myös ilman niitä.

Käyttikö tytöt 90-luvulla visuaalisia avusteita kyseisessä aktiviteetissa, vai mentiinkö mielikuvituspohjalta?

Vierailija
2/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuponkiuutisetkin oli kohtuullista "matskua". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttikö tytöt 90-luvulla visuaalisia avusteita kyseisessä aktiviteetissa, vai mentiinkö mielikuvituspohjalta?

Itse ainakin mielikuvituspohjalta. Johtuisiko siitä, naisvartalo on visuaalisempi? Olihan esim. Suosikissa komeita poikia, mutta ei tullut edes mieleen, että katselisi niitä samalla. 

N47

Vierailija
4/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin mielikuvituspohjalta. Johtuisiko siitä, naisvartalo on visuaalisempi? Olihan esim. Suosikissa komeita poikia, mutta ei tullut edes mieleen, että katselisi niitä samalla. 

N47

Ei kai mies- ja naisvartaloissa ole periaatteelista eroa. Kauneus on katsojan silmässä ja miesaivot ovat virittyneet innostumaan kovaa ja korkealle sorjasta naisvartalosta.

Ajattelevatko naiset sitten vaikka jotain ihastuksensa kohdetta, jonka ympärille kehittelevät eroottisen seikkailun?

Vierailija
5/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Ei kai mies- ja naisvartaloissa ole periaatteelista eroa. Kauneus on katsojan silmässä ja miesaivot ovat virittyneet innostumaan kovaa ja korkealle sorjasta naisvartalosta.

Ajattelevatko naiset sitten vaikka jotain ihastuksensa kohdetta, jonka ympärille kehittelevät eroottisen seikkailun?

Ei välttämättä, itse ajattelen välillä kuinka ihana minä itse olen. 

Vierailija
6/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Ei välttämättä, itse ajattelen välillä kuinka ihana minä itse olen. 

Aika ihana varmaan sitten, jos se kerran toimii.

Vierailija
7/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan myös ajatella miten joku mies on koskenut minua ja pitänyt ihanana, se kiihottaa. 

Vierailija
8/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reginan takasivulla oli jotain mainoksia pienin kuvin. Piti katsoa niitä ja runkata.

Vierailija
9/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan myös ajatella miten joku mies on koskenut minua ja pitänyt ihanana, se kiihottaa. 

Yleensä miehenä tulee mentyä laiskan kaavan mukaan ja hyödynnettyä videokuvaa. 

Silloin kun pitää homma hoitaa mielikuvituksen voimalla, tulee usein muisteltua jotain hetkiä menneisyydestä jotka olivat lähellä johtaa muhinointiin. Kuvittelee niille sitten mielenkiintoisemman lopun. 🙂

Vierailija
10/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Russakan pokelehti sille aikoinaan naurettiin.

Vierailija
11/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuponkiuutisetkin oli kohtuullista "matskua". 

Kuponkiuutisista tuli pari sivua luettua tarkkaan. Iltapäivälehdissä oli seksilinjojen ja -lehtien mainoksia, toimi.

Vierailija
12/12 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reginan takasivulla oli jotain mainoksia pienin kuvin. Piti katsoa niitä ja runkata.

Reginan seksinovellit joo luettiin kun isosiskolta lehtiä  lainattiin, oltiin 12-13. v poikia, ei taidettu runkata mutta jututtuja luettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän