Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani nainen paljastui lähihoitajaksi, kiinnostus lopahti heti..

Vierailija
30.05.2015 |

Ei ollut viitsinyt kouluttautua sairaanhoitajaksi. Ei jaksa tapailla amislaista. Miksi kukaan haluaa jäädä lähihoitajaksi, sairaanhoitajan työ paljon arvostetumpaa ja sivistystäkin löytyy enemmän. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? T. tohtoriksi väitellyt

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. No onneksi mua ei ole kukaan torjunut, vaikka olen vain ylioppilas. Nykyinen miehenikin pitää mua fiksumpana kuin itse on, vaikka on koulutusta ja titteliä.

Vierailija
2/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:35"]

Ei ollut viitsinyt kouluttautua sairaanhoitajaksi. Ei jaksa tapailla amislaista. Miksi kukaan haluaa jäädä lähihoitajaksi, sairaanhoitajan työ paljon arvostetumpaa ja sivistystäkin löytyy enemmän. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? T. tohtoriksi väitellyt

[/quote]

Ainoa mitä ei voi opiskella on sydämen sivistys ja sitä sinulta puuttuu. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:43"]

[/quote]Sen saman sivistyksen saa opettelemalla ulkoa pari alan kirjaa. Hölmöläisten hommaa opiskella tutkintoja "sivistyksen" takia.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]Sivistys on ihan jotain muuta, kun kirjojen ulkoa opettelua - itse en kelpuuttaisi sitä sairaanhoitajaakaan, koulutustaso ja yleissivistys kun ei (lähipiirin 5:ttä sairaanhoitajaa ja 2:ta lähäria seuranneena) ole tämänkään porukan 'vaivoina'. Varmasti on poikkeuksia tästä omasta havainnoinnistani, mutta kyllä yliopiston käyneet osaavat keskustella ja perustella näkemyksiään huomattavasti paremmin - ja myös vaihtaa näkökulmaansa, jos huomaavat, ettei se oma 'kulma' olekaan kriittisen tarkastelun kestävää. Terv. mies -78
[/quote]noh tässä yks lähäri, joka parin vuodn päästä valmistuu sekä sh:ksi ja maisteriksi. :) mut tällä hetkellä oon vaan lähihoitaja. Se mitä on nyt, ei tarkoita et on sitä loppuelämänsä.....

Vierailija
4/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen ja uudelleen kouluttautumassa lähihoitajaksi kun lopullisesti kyllästyin aikaisemman alan loputtomaan yt-rumbaan, joka sitten päättyi viimeisimmän työnantajan konkurssiin. En koe omaa lähihoitajan työtä läpihuutojutuksi ollenkaan: vaikeasti sairaiden ihmisten hoitamista, omaisten hoitamista, kuolevien oireiden hoitamista, haavojen hoitamista, lääkkeiden reaktioiden tunnistamista, erilaisten (muisti)sairauksien oireiden tunnistamista... Paljon muutakin kuin kahvin kaatamista.

Kaikkia ammattiryhmiä tarvitaan, mutta useimmiten ne lähihoitajat ovat siellä potilasta lähinnä heitä hoitamassa ja tarkkailemassa. On mahtanut olla kadehdittavan helppoa elämää sillä, joka ei ole koskaan päässyt lähelle näitä juttuja :) Toivottavasti saat jatkaa elämää samassa kiiltävässä kuplassa!

Vierailija
5/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aloitus provo tai ei, yksi asia on selvä: tyyppi on idiootti. Turha tuollaisesta on provosoitua tai loukkaantua, sillä noita reppanoita ja "tohtoreita" on mielisairaalat pullollaan. 

Vierailija
6/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, mä olen ollut tyhmä ja saamaton lähihoitaja. Sitten mä opiskelin sairaanhoitajaksi, sitten viisastuin lisää ja opiskelin ensihoitajaksi. Lopulta koin valaistuksen ja opiskelin maisteriksi. Voi että nyt mä olen viisas ja sivistynyt, mutta hei.. mun miehellä on edelleen vain opistotasoinen tutkinto joten uutta tässä täytyy alkaa katselemaan, eihän tää homma muuten toimi. :)

Vierailija
7/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:38"]

[/quote]

Mistä teit väitöskirjasi? Onko julkaistu netissä?

[/quote]

Jos kertoisin tarkemmin joku voisi tunnistaa. Parhaiten toimii sellaiset suhteet, kun koulutustaustalta on samanlainen. Tohtorinaisia vähemmän liikkeellä.

[/quote]

Jos on niin tärkeää, että on sama koulutus kumppanilla, miksi et sitten heti tee asiaa tälle selväksi? Melkoista hakuammuntaa olettaa, että kuka tahansa ventovieras on tohtori. Sitä paitsi tohtorin väitöskirja ei ole mikään tae erityisestä älykkyydesta. Tohtori tietää jotain jostain hyvin suppeasta aiheesta, mutta muu tietämys saattaa olla retuperällä täydellisesti.
[/quote]
Paitsi Jussi Halla-aholla

Vierailija
8/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sama kokemus meillä palstan naisilla. Emme tapaile lähärinaisia. ;)

Nuo koulutusasteasiat on muuten hyvä selvittää ihan alussa, vaikka jo siinä treffi-ilmoituksessa. Samantasoiset pariutuvat parhaiten.

Minkä alan tohtori muuten olet?

Vierailija
9/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut ottaa heti selkoa naisen koulutuksesta, jos asia on niin tärkeä sinulle. 

Vierailija
10/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekniikan tohtori

Vierailija
11/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
12/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajaksi opiskelee sellaiset, jotka eivät muualle pääse...

Vierailija
13/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Mukava orovo

Vierailija
14/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi ensimmäiseksi selvittää ammatti ennen kuin pitemmälle etenee...

Vierailija
15/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekniikan tohtori

[/quote]

Mutta  mikä oli aiheesi?

Vierailija
16/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Sen saman sivistyksen saa opettelemalla ulkoa pari alan kirjaa. Hölmöläisten hommaa opiskella tutkintoja "sivistyksen" takia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
17/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Jos kertoisin tarkemmin joku voisi tunnistaa. Parhaiten toimii sellaiset suhteet, kun koulutustaustalta on samanlainen. Tohtorinaisia vähemmän liikkeellä.

Vierailija
18/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:35"]Ei ollut viitsinyt kouluttautua sairaanhoitajaksi. Ei jaksa tapailla amislaista. Miksi kukaan haluaa jäädä lähihoitajaksi, sairaanhoitajan työ paljon arvostetumpaa ja sivistystäkin löytyy enemmän. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? T. tohtoriksi väitellyt
[/quote]
Säälittävää. Terveisin: Lääketieteen tohtori

Vierailija
19/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä niitä löytyy.

Vierailija
20/60 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi kelvannut jos olisi ollut kiva muikkeli
Olin eilen keskus-sairaalassa ja röntgeniin vuoroa odotellessa siinä pyöri joku nuori vaalea tosi kaunis hoitsu, hyvin kevyt lähes huomaamaton meikki, hymyili paljon, vaikutti hyvin mukavalle kun talutteli mummoja röntgeniin.
T.tissitieteentohtori