Saunoisitko anopin kanssa jos sulle maksettais 100e?
Itselleni tarttis ainakin 5-numeroinen summa näyttää ennen kun edes harkitsisin.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:03"]Itselleni tarttis ainakin 5-numeroinen summa näyttää ennen kun edes harkitsisin.
[/quote]
Kyllä ja panisin kaupan päälle!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:12"]
Uimapuku päällä joo, alasti en. Olen mies.
[/quote]
Paljastuit naiseksi puhumalla uimapuvusta!!
Anoppini heittää liian kovat löylyt eli satanen pitäisi oikeasti ansaita :P
Saunoisin, mutta pitäis olla jo 7-numeroinen summa käteen. Meinaan se on haudassaan pötköttänyt jo 10 vuotta eli melkoinen extreme-kokemus voisi olla, jos joku sen sieltä montusta mun kaveriksi lauteille nostaisi...
Tottakai voisin saunoo, jopa ilmatteeks
En saunoisi missään nimessä. Anoppi olisi tikkana tutkimassa koko kroppani, etsisi sieltä luomia, arpia, ihan mitä vain. Kommentoisi ääneen mitä mieltä on kropasta. On jopa tarjoutunut tekemään minulle gynegologisen tarkastuksen, kun kerran mainitsin, että en haluaisi mennä tutkittavaksi. On suurisuinen, ennakkoluuloinen ja kertoo mielipiteensä kysymättäkin. Hurmaavaa tästä tekee se, että loukkaantuu ihan joka saatanan asiasta. Jos esim saunassa kieltäytyisin näyttämästä kainaloitani, alkaisi sota. Oikeasti. Joten anopin nähden en olisi edes pyyhe päällä.
No en. Vähän halvalla lähtis ne haukut. Anopilla on tapana kommentoida toisten ulkonäköä hyvinkin ikävään sävyyn. Tätä tekee muillekin kuin minulle. Ei siis maksa vaivaa :)
Muuten ihan mukava ihminen.