Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunoisitko anopin kanssa jos sulle maksettais 100e?

Vierailija
30.05.2015 |

Itselleni tarttis ainakin 5-numeroinen summa näyttää ennen kun edes harkitsisin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saunoin minun avopin kanssa...voi jumalauta :D Sain kuulla olevani pienitissinen tytöntylleröinen..niin minullahan on b-kupit ja olen tosi laiha, joten isommat näyttäisi typeriltä. Avopilla on kyllä aika ....jättimäiset utareet.

Vierailija
2/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksikin olen monta kertaa saunonut.

Vierailija
4/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon että anoppi kuoli 50 v sitten, niin aika outoa se olisi....

Vierailija
5/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe saunon apenkin kanssa ja ihan ilmaiseksi:-)

Vierailija
6/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso anoppiasi siltä vaimosi tulee näyttämään samanikäisenä. Pitää usein paikkaansa. 

Vierailija
7/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä mistään summasta. Henkikultani on minulle arvokkaampi ja terve mieli ruumista varjelee.

Vierailija
8/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon pari kertaa vuodessa anopin kanssa ihan ilmaiseksikin.

Vierailija
9/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
10/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:13"]Ottaen huomioon että anoppi kuoli 50 v sitten, niin aika outoa se olisi....
[/quote]

Mutta jos saisit 100 e?

Vierailija
11/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saunoisin kunhan vaan anoppi malttaa pysyä tuhkauurnassaan.

Vierailija
12/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:32"]

Toki saunoisin kunhan vaan anoppi malttaa pysyä tuhkauurnassaan.

[/quote]

Minäkin, pitää vaan ensin odotella että anoppi päästään tuhkaamaan. Siihen varmaan menee vielä 50 vuotta, sitä odotellessa...

Vierailija
13/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoisin anoppini kanssa ihan mistä hinnasta tahansa tai vaikka ilmaiseksi, jos se olisi mahdollista. Hän on kuollut ja kaipaan häntä usein.  Ihana ihminen!

Vierailija
14/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Voisin harkita,jos saisin pitää pyyhkeen päällä ja suihkumahdollisuus oli yksityinen. Nykyisessä anoppilassa en suostuisi, kun saunasta on suora näkymä suihkuun. Oon aika herkkä alastomuudelle, en ihan tosta noin vaan poikaystävällekään pystynyt riisutumaan ilkosilleni. Rannalla pystyn olemaan biksut päällä ihan hyvin, mut en halua alasti saunoa edes kavereiden tai perheen kanssa (pl poikaystävä) myös anoppilassa auringonotto biksut päällä on epämukavaa, jotenkin hassua et poikaystävän isä saa nähdä tulevan miniän lähes alasti?

Vierailija
15/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.
T.m39v

Vierailija
16/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin saunoa vaikka ap:een anopun kanssa.

Vierailija
17/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon monta kertaa vuodessa anopin kanssa, ja ihan ilmatteeks!

Vierailija
18/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:57"]

No en! Voisin harkita,jos saisin pitää pyyhkeen päällä ja suihkumahdollisuus oli yksityinen. Nykyisessä anoppilassa en suostuisi, kun saunasta on suora näkymä suihkuun. Oon aika herkkä alastomuudelle, en ihan tosta noin vaan poikaystävällekään pystynyt riisutumaan ilkosilleni. Rannalla pystyn olemaan biksut päällä ihan hyvin, mut en halua alasti saunoa edes kavereiden tai perheen kanssa (pl poikaystävä) myös anoppilassa auringonotto biksut päällä on epämukavaa, jotenkin hassua et poikaystävän isä saa nähdä tulevan miniän lähes alasti?

[/quote]

Olen samaa mieltä, koen samoin.

Vierailija
19/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:57"]

[/quote]

Olen samaa mieltä, koen samoin.

[/quote]

sama täällä. paitsi tuo bikiniosuus. en halua näyttäytyä edes noisssa kenellekään.

saunominen seuran kanssa on muutenkin minusta tyhmää. en saa siitä mitään irti. yksin saunassa taas voi rentoutua.

Vierailija
20/26 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapuku päällä joo, alasti en. Olen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän