Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä oli vegaani ja ilmeisen pieniruokainen. Mies ihmettelee minun syömisiäni

Vierailija
27.01.2022 |

Olen sekasyöjä ja normaalipainoinen. Mies oli seurustelun alussa sitä mieltä, että on kiva asia meillä molemmilla on sama ruokavalio ja siinä yhteydessä sanoi, että exänsä vegaanius oli vähän vaikeuttanut asioita.
Nyt mies on kuitenkin ruvennut ihmettelemään syömiäni ruokamääriä. Mielestäni syön ihan normaalisti ja olen normaalipainoinen, mutta mies aina välillä lipsauttaa esim. että hänen exänsä söi vain kolme kertaa päivässä tai hänen exänsä ei jaksanut syödä kokonaista pizzaa. Olen nähnyt exästä kuvia. Exä on hoikka, mutta ei alipainoiselta näyttänyt, melko pitkältä tosin. En oikein tiedä, mitä minun pitäisi ajatella. Tuntuu, että ei mies kuitenkaan kiusallaan tuota tee, mutta tulee ikävä olo.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi syödä enemmän kuin mies, ei siinä mitään outoa ole.

No ei ole normaalia, että nainen syö miestä enemmän.

Normaalissa ja tasapainoisessa parisuhteessa nainen syö miestä ja mies naista yhtä paljon.

Vierailija
62/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin? Aivan varmasti paljon urheileva nainen syö enemmän kuin sohvaperuna mies. Tai ainakin pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vegaani ja just söin pitsan.

Jos mulle joku tulis tästä huomauttamaan(etenkin kun syön tosi harvoin pitsaa) niin ottaisin sen syömishäiriöön lietsontana ja henkisenä väkivaltana.

Mitä täytteitä sun pitsassa oli? Osaatko neuvoa vegaanista juustoa, joka sulaa hyvin uunissa?

Tämä oli dr. oetkerin pitsa tällä kertaa, tosi harvoin ostan. Itse teen useammin, silloin laitan päälle seosta jossa kaurakermaa ja ravinnehiivahiutaleita(makrobios). Tämä on mielestäni paras ja maistuu ei-vegaaneillekin. Lisäksi laitan aurinkokuivattua tomaattia, se antaa hyvää makua, ja murustettua vöneriä. Vegaaniset juustot ovat kurjia. Leivän päälle porlammin vege plus on paras.

Valitettavasti suosittelen asennoitumaan niin että sellaista venyvää ja hyvän makuista juustoa ei vain vegaanisesti, ainakaan vielä saa. Mutta pitsasta saa hyvää mutta erilailla.

Onko Suomessa myynnissä dr. Oetkerin vegaanipizzaa? Vau! Yleensä noissa pakastepizzoissa ei juusto ole vegaanista ja saattaa löytyä muutakin ei-vegaanista. Muualla maailmassa saatetaan vegaania sanana käyttää, vaikka on eläimestä tuotettua juustoa päällä. Suomalaiset tuntuvat olevan todella tiukkoja noista merkityksistä.

Itse etsin pitkään vegaanipizzaa kun maidottomalla ruokavaliolla olin. En löytänyt mistään. Luovuin sitten koko pizzasta.

Miksi etsit kun pizzapohjia on valmiiksi myytäviä. Siitä vaan oman maun mukaan.

Vierailija
64/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että mun exä söi 7 kertaa päivässä ja nosti 300 kiloa penkistä. Ja se 300 kiloa ei ollut perse.

Vierailija
65/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, että sinulla olisi ne hänen exänsä puolet, joista hän piti. Aika säälittävän exässä roikkujan olet pyydystänyt.

Vai onko tää uusi versio siitä "Sanoin vaimolle, että ex-vaimo teki aina näin, ja vaimo suuttui." -jutusta.

Vierailija
66/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka ei treenaa ollenkaan vs. samanpituinen nainen, joka treenaa kaksi kertaa päivässä. Mitä veikkaat kummalla on suurempi energiantarve?

Todella hyvä että suhteeseen päätyvät yleensä ihmiset, joilla on suht samanlaiset elämäntavat. Eipä tule kitinää syömisistä.

Vierailija
67/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi kun keskustelitte asiasta ja kerroit että tuollaiset puheet pahoittavat mielesi?

Vierailija
68/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kytätä toisten elintapoja ja sitten voit siteerata Iltalehden asiantuntioitten suosituksia. Hankikkaa vit..u elämä.

Vierailija
69/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sanoi kun keskustelitte asiasta ja kerroit että tuollaiset puheet pahoittavat mielesi?

Red Flag-tyyppien kanssa ei käydä keskustelua. Heidän löytävät toisen haavoittivimmat kohdat ja aikaansaavat kommenteillaan tunteen että et ole riittävä. Yritä silti puhua auki ja osoita että olet ihminen jota ei voi näin kohdella.

Ylipäänsä toisen syömiseen puuttuminen ilman mitään ex-vertauksiakaan on iso varoitusmerkki, kertoo kontrollointitarpeesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi