Miehen exä oli vegaani ja ilmeisen pieniruokainen. Mies ihmettelee minun syömisiäni
Olen sekasyöjä ja normaalipainoinen. Mies oli seurustelun alussa sitä mieltä, että on kiva asia meillä molemmilla on sama ruokavalio ja siinä yhteydessä sanoi, että exänsä vegaanius oli vähän vaikeuttanut asioita.
Nyt mies on kuitenkin ruvennut ihmettelemään syömiäni ruokamääriä. Mielestäni syön ihan normaalisti ja olen normaalipainoinen, mutta mies aina välillä lipsauttaa esim. että hänen exänsä söi vain kolme kertaa päivässä tai hänen exänsä ei jaksanut syödä kokonaista pizzaa. Olen nähnyt exästä kuvia. Exä on hoikka, mutta ei alipainoiselta näyttänyt, melko pitkältä tosin. En oikein tiedä, mitä minun pitäisi ajatella. Tuntuu, että ei mies kuitenkaan kiusallaan tuota tee, mutta tulee ikävä olo.
Kommentit (69)
Kysy siltä vaikka että "minkä ikäsenä exä sairastui anoreksiaan?" Tau sano, että "mun exä söi kaks kertaa enemmän kuin sinä, mutta olihan se helvetin lihaksikaskin"
Vierailija kirjoitti:
Koska miehille mikään ei ole tärkeämpää kuin naisen hoikkuus.
Puhut vähän mutta asiaa.
Olen ylipainoinen, mutta en ikinä syö kuin kaksi tai kolme kertaa päivässä. Eikö sitä jatkuvaa pienten annosten puputtamista pidetä juurikin hoikkien tapana?
Miksi ap ei vastaa mihinkään? Taidat ollakin trolli.
Ehkä exään vertaaminen pitäisi jättää tekemättä, exä on exä ja nyt ollaa nykxän kanssa vai onko nyxä tuleva exä.
Olen vegaani ja just söin pitsan.
Jos mulle joku tulis tästä huomauttamaan(etenkin kun syön tosi harvoin pitsaa) niin ottaisin sen syömishäiriöön lietsontana ja henkisenä väkivaltana.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle joku tulis tästä huomauttamaan(etenkin kun syön tosi harvoin pitsaa) niin ottaisin sen syömishäiriöön lietsontana ja henkisenä väkivaltana.
Mitä täytteitä sun pitsassa oli? Osaatko neuvoa vegaanista juustoa, joka sulaa hyvin uunissa?
Kerro, että sinulle tulee ikävä olo. Mikä ihme siinä on, että ei puhuta omalle kumppanille?
Hän saattaa hyvinkin sanoa, että anteeksi, en ymmärtänyt loukanneeni.
Eikä tee niin jatkossa. PUHU hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän tarkoittikin sen positiivisesti niin, et ihmetteli miten sä voit syödä niin paljon ja normaalisti ja oot siltikin ihan normaalipainoinen, kun idunsyöjä joutu pärjäämään niin vähällä.
Takuulla arvostaa enemmän sitä, että voitte rennosti syödä samaa ruokaa, eläimettömyydestä ei tarvi tehdä numeroa joka paikassa ja pizzaakaan ei joudu hävikiksi.
Ei exiä tarvitse tuoda mukanaan uuteen suhteeseen missään vertailuasioissa. Vaikka exän ei mikään tabu tarvitse olla, niin jostain syystä se nyt vaan on ex, ja saa jäädä, ellei jouduta lasten takia olemaan yhteyksissä.
Väkisinkin tulee mieleen, kuinka ap;n mies vertailee noiden naistensa seksitaitojakin jne. Väristyksiä, yök. -sivusta
En yhtään tykkäisi, jos mies kokisi tarpeelliseksi puuttua minun syömisiini. Olen ollut se minimaalisilla ruoka-annoksilla kituuttava kalorinkyttääjä, ja päästyäni sen vaiheen yli ja löydettyäni rentouden syömiseen pidän todella tärkeänä, että myös mies suhtautuu syömiseen rennosti. Ja ei, en todellakaan ole ylipainoinen enkä edes lähellä sitä. Urheilen paljon, joten aika paljon saa syödä ilman, että se oikeasti näkyy missään.
Kannattaa keskustella tarinan miehen kanssa. Jos eksästä puhuminen sinua häiritsee, niin kerro se miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täytteitä sun pitsassa oli? Osaatko neuvoa vegaanista juustoa, joka sulaa hyvin uunissa?
Tämä oli dr. oetkerin pitsa tällä kertaa, tosi harvoin ostan. Itse teen useammin, silloin laitan päälle seosta jossa kaurakermaa ja ravinnehiivahiutaleita(makrobios). Tämä on mielestäni paras ja maistuu ei-vegaaneillekin. Lisäksi laitan aurinkokuivattua tomaattia, se antaa hyvää makua, ja murustettua vöneriä. Vegaaniset juustot ovat kurjia. Leivän päälle porlammin vege plus on paras.
Valitettavasti suosittelen asennoitumaan niin että sellaista venyvää ja hyvän makuista juustoa ei vain vegaanisesti, ainakaan vielä saa. Mutta pitsasta saa hyvää mutta erilailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli dr. oetkerin pitsa tällä kertaa, tosi harvoin ostan. Itse teen useammin, silloin laitan päälle seosta jossa kaurakermaa ja ravinnehiivahiutaleita(makrobios). Tämä on mielestäni paras ja maistuu ei-vegaaneillekin. Lisäksi laitan aurinkokuivattua tomaattia, se antaa hyvää makua, ja murustettua vöneriä. Vegaaniset juustot ovat kurjia. Leivän päälle porlammin vege plus on paras.
Valitettavasti suosittelen asennoitumaan niin että sellaista venyvää ja hyvän makuista juustoa ei vain vegaanisesti, ainakaan vielä saa. Mutta pitsasta saa hyvää mutta erilailla.
Ja ananasta ja kalamataoliivia ja valkosipulia.
"Normaalipainoinen"... tarkoittaa nykyään useimmiten, että syö liikaa.
Seuraavan kerran kun huomauttaa, niin sanot että pistää naaman umpeen ja alkaa itse syömään, kuten exänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vertaako sinua muutenkin tähän exään/puhuuko hänestä paljon? Kuulostaa minusta kyllä loukkaavalta ja aiheuttaa riittämättömyyden tunnetta, kun selvästi ilmaisee asian sillä tavalla kuin tekisit jotain väärin.
Ei se muuten vertaa. Kerran mietti ääneen, että pitäisiköhän hänen itsekin ryhtyä vegaaniksi ja kysyi minulta olisinko minä kiinnostunut myös. Sitten hän sanoi, että exän kanssa hän ei halunnut olla vegaani, mutta koska nyt minun kanssani syö eläinperäisiä tuotteita ja varsinkin lihaa paljon enemmän kuin mitä hän söi silloin, niin nyt hän olisikin ehkä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n bmi on 24,9 ja exän 17,9?
Jos tilanne on tämä ja se miestä häiritsee, hittoako on sitten suhteeseen ryhtynyt. Olisi ihan suosiolla pysynyt alipainoisissa, jos ne miellyttävät enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei vastaa mihinkään? Taidat ollakin trolli.
Tein töitä, niin en ehtinyt vastailemaan.
Sehän on ihanaa, kun tapaa naisen , joka on normaalisyöjä. Kursailematon,kaikkiruokainen ,ongelmaton. Jolla joskus nälkä ja joka tulee kylläiseksi, joka nauttii hyvästä ruuasta ilman syyllisyyttä.