Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä oli vegaani ja ilmeisen pieniruokainen. Mies ihmettelee minun syömisiäni

Vierailija
27.01.2022 |

Olen sekasyöjä ja normaalipainoinen. Mies oli seurustelun alussa sitä mieltä, että on kiva asia meillä molemmilla on sama ruokavalio ja siinä yhteydessä sanoi, että exänsä vegaanius oli vähän vaikeuttanut asioita.
Nyt mies on kuitenkin ruvennut ihmettelemään syömiäni ruokamääriä. Mielestäni syön ihan normaalisti ja olen normaalipainoinen, mutta mies aina välillä lipsauttaa esim. että hänen exänsä söi vain kolme kertaa päivässä tai hänen exänsä ei jaksanut syödä kokonaista pizzaa. Olen nähnyt exästä kuvia. Exä on hoikka, mutta ei alipainoiselta näyttänyt, melko pitkältä tosin. En oikein tiedä, mitä minun pitäisi ajatella. Tuntuu, että ei mies kuitenkaan kiusallaan tuota tee, mutta tulee ikävä olo.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te ajattelette tästä?

Vierailija
2/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy seuraavalla kerralla että oliko sillä exällä pahoja mt ongelmia.  Kyllä se siitä lopettaa exä kommentit kun pariin kertaan kysyt että mimmosia mt ongelmia sillä eksällä oli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa. Pelkää että alat lihoa ällistämään mikä on monen miehen pelko nykypäivänä kun aloittaa suhteen hoikan naisen kanssa.

Vierailija
4/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaako sinua muutenkin tähän exään/puhuuko hänestä paljon? Kuulostaa minusta kyllä loukkaavalta ja aiheuttaa riittämättömyyden tunnetta, kun selvästi ilmaisee asian sillä tavalla kuin tekisit jotain väärin.

Vierailija
5/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että jokaisella on vähän eri tavalla toimiva keho. Että et ole kopio eksästä. Sinä itse tiedät, mitä sinä tarvitset.

Jos haluat näpäyttää; "ehkä eksäsi vaan joutui nähdä enemmän vaivaa pysyäkseen hoikkana".

Vierailija
6/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on vastannut kun olet kysynyt että miten hänen eksänsä tavat liittyvät sinuun mitenkään tai että miksi eksää pitää muistella?

Vierailija
7/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energian tarve riippuu myös siitä paljon liikkuu, mun miehen ex oli myös yksi ituhippi, joka kuitenkin vietti päivänsä sohvalla maaten, kyllä siinä varmasti pari parsaa riittää ruuaksi.

Vierailija
8/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehille mikään ei ole tärkeämpää kuin naisen hoikkuus.

Vierailija
9/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vertaa sinua exäänsä RED FLAG

Vierailija
10/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi syödä enemmän kuin mies, ei siinä mitään outoa ole.

Vierailija
11/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on edelleen tiiviisti ajatuksissa. Vertailee teitä, ei näe erillisinä ihmisinä. Miksi ihmeessä olet tuossa suhteessa?

Vierailija
12/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pinnalliselta, ei ehkä kovin hyvää ja tasapainoista parisuhdetta saa liian pinnallisen ihmisen kanssa..

Vierailija
13/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin nautin hyvästä ruuasta, saatan syödä paljon ja usein ja melko epäterveellisesti joidenkin mielestä... en ole ylipainoinen, en ole himo urheilija, mutta mä todellakin tahdon tehdä elämässä niitä asioita mistä pidän.

Vierailija
14/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy seuraavalla kerralla että oliko sillä exällä pahoja mt ongelmia.  Kyllä se siitä lopettaa exä kommentit kun pariin kertaan kysyt että mimmosia mt ongelmia sillä eksällä oli. 

Miten se exän vika on jo ukko siitä jauhaa koko ajan. Sano sille äijälle suoraan, että mitä minun ruokailut kuuluu sinulle mitenkään.

Vierailija
15/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten sun exä teki aina sängyssä... mut sillähän oli isompi, ei ihan samaa tuntumaa saa nykyinen.

Vierailija
16/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies on vastannut kun olet kysynyt että miten hänen eksänsä tavat liittyvät sinuun mitenkään tai että miksi eksää pitää muistella?

Tää on muuten oikeesti hyvä. Harmi etten tajunnut ottaa käyttöön silloin, kun itse tapailin miestä, joka koki tarpeelliseksi kertoilla mm. eksän ruokavaliosta.

Vierailija
17/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäkös sinä voit alkaa vertailla eksiäsi nykyiseen. Jos mies ei tuosta tajua, niin siihen ei kannata aikaa tuhlata.

Vierailija
18/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tarkoittikin sen positiivisesti niin, et ihmetteli miten sä voit syödä niin paljon ja normaalisti ja oot siltikin ihan normaalipainoinen, kun idunsyöjä joutu pärjäämään niin vähällä.

Takuulla arvostaa enemmän sitä, että voitte rennosti syödä samaa ruokaa, eläimettömyydestä ei tarvi tehdä numeroa joka paikassa ja pizzaakaan ei joudu hävikiksi.

Vierailija
19/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen satu tällä kertaa. Mies on joku tynnyrissä kasvanut yksilö, jonka elämän ainoat naiskontaktit ovat olleet exänsä ja sinä?

Vierailija
20/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat eronneet ja miksi? Mies ei ole päässyt yli hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi