Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä oli vegaani ja ilmeisen pieniruokainen. Mies ihmettelee minun syömisiäni

Vierailija
27.01.2022 |

Olen sekasyöjä ja normaalipainoinen. Mies oli seurustelun alussa sitä mieltä, että on kiva asia meillä molemmilla on sama ruokavalio ja siinä yhteydessä sanoi, että exänsä vegaanius oli vähän vaikeuttanut asioita.
Nyt mies on kuitenkin ruvennut ihmettelemään syömiäni ruokamääriä. Mielestäni syön ihan normaalisti ja olen normaalipainoinen, mutta mies aina välillä lipsauttaa esim. että hänen exänsä söi vain kolme kertaa päivässä tai hänen exänsä ei jaksanut syödä kokonaista pizzaa. Olen nähnyt exästä kuvia. Exä on hoikka, mutta ei alipainoiselta näyttänyt, melko pitkältä tosin. En oikein tiedä, mitä minun pitäisi ajatella. Tuntuu, että ei mies kuitenkaan kiusallaan tuota tee, mutta tulee ikävä olo.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se nyt niin naisellistakaan ole, jos nainen syö kuin tukkijätkä. Mieti nyt itekki miltä se mahtaa näyttää ja kun kattookin semmoisen ruokalautasta, niin ei siitä niin naisellinen kuva tule.

Vierailija
42/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljolle nimpparit onnittelut ❤️❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä vaikka että "minkä ikäsenä exä sairastui anoreksiaan?"  Tau sano, että "mun exä söi kaks kertaa enemmän kuin sinä, mutta olihan se helvetin lihaksikaskin"

Luultavasti ap:n mies on itse tosi pienikokoinen/laiha, joten tuo jälkimmäinen voisi toimia.

Vierailija
44/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet tottunut sylmään vähän enempi hunks-exäsi kanssa. Kulutitte ehkä enemmän silloin ja treenasitte aktiivisesti vaakamamboa. Sano vielä että alat vähän katsoa syömisiäsi tarkemmin kun kulutuskin varmasti laskenut. Sitten työnnät pitsalaatikon sivuun ja alat kuoria porkkanaa.

Vierailija
45/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan moni vegaani on jollain tapaa syömishäiriöinen. Myös miehet. Oma miespuolinen exäni kerran vain romahti, ja päivystyksessä kun tutkittiin niin siellä huomattiin että kaikki veriarvot ja vitamiinit oli ihan päin helvettiä sen syömisen takia.

Vierailija
46/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat eronneet ja miksi? Mies ei ole päässyt yli hänestä.

Kolme vuotta sitten. En tiedä tarkkaa syytä eroon.

Vierailija
47/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole mitään syytä puhua eksästä. Ylipäänsä miksi hän miettii eksäänsä? En minä ainakaan entisiä muistele ja vielä vähemmän puhun niistä. Mieheni ei tiedä edes niiden nimiä, puhumattakaan ruokavalioista.

Vierailija
48/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan moni vegaani on jollain tapaa syömishäiriöinen. Myös miehet. Oma miespuolinen exäni kerran vain romahti, ja päivystyksessä kun tutkittiin niin siellä huomattiin että kaikki veriarvot ja vitamiinit oli ihan päin helvettiä sen syömisen takia.

Olin itse matkalla muutaman vegaanin kanssa. Ainakin yksi meni aivan sekaisin ja joutui sairaalahoitoon kun ei ollut paljon muuta kuin riisiä, tomaattia ja kurkkua hänelle tarjolla. Hohhoijaa.

Vierailija
49/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole mitään syytä puhua eksästä. Ylipäänsä miksi hän miettii eksäänsä? En minä ainakaan entisiä muistele ja vielä vähemmän puhun niistä. Mieheni ei tiedä edes niiden nimiä, puhumattakaan ruokavalioista.

Onko sinulla ollut noin traaginen elämä? Et muista mitään menneistä?

Vierailija
50/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vegaani ja just söin pitsan.

Jos mulle joku tulis tästä huomauttamaan(etenkin kun syön tosi harvoin pitsaa) niin ottaisin sen syömishäiriöön lietsontana ja henkisenä väkivaltana.

Mitä täytteitä sun pitsassa oli? Osaatko neuvoa vegaanista juustoa, joka sulaa hyvin uunissa?

Tämä oli dr. oetkerin pitsa tällä kertaa, tosi harvoin ostan. Itse teen useammin, silloin laitan päälle seosta jossa kaurakermaa ja ravinnehiivahiutaleita(makrobios). Tämä on mielestäni paras ja maistuu ei-vegaaneillekin. Lisäksi laitan aurinkokuivattua tomaattia, se antaa hyvää makua, ja murustettua vöneriä. Vegaaniset juustot ovat kurjia. Leivän päälle porlammin vege plus on paras.

Valitettavasti suosittelen asennoitumaan niin että sellaista venyvää ja hyvän makuista juustoa ei vain vegaanisesti, ainakaan vielä saa. Mutta pitsasta saa hyvää mutta erilailla.

Onko Suomessa myynnissä dr. Oetkerin vegaanipizzaa? Vau! Yleensä noissa pakastepizzoissa ei juusto ole vegaanista ja saattaa löytyä muutakin ei-vegaanista. Muualla maailmassa saatetaan vegaania sanana käyttää, vaikka on eläimestä tuotettua juustoa päällä. Suomalaiset tuntuvat olevan todella tiukkoja noista merkityksistä.

Itse etsin pitkään vegaanipizzaa kun maidottomalla ruokavaliolla olin. En löytänyt mistään. Luovuin sitten koko pizzasta.

Vierailija
51/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen syömisen kyttääminen on todella ärsyttävää. Kerran olin alkanut seurustella miehen kanssa, jolle olin kyllä kertonut urheilevani korkealla tasolla eräässä lajissa. Olin valmistautumassa tärkeään kilpailuun ja lähtenyt aamulla aikaisin töihin ja sieltä 5 tunnin treeneihin. Mies halusi kuitenkin tulla vielä illalla käymään ja sanoi järjestävänsä ruuan valmiiksi. Ajattelinpa että onpa ihana mies.

Kun sitten yhdeksän aikaan pääsin maha kurnien kotiin, odotti mies siellä kolmen valmissushipaketin kanssa. Joka paketissa oli 6 kpl sushia. Ja sanoi vielä että tästähän jää nyt yksi paketti huomiselle. Tässä vaiheessa meinasi jo alkaa ärsyttämään oikein kunnolla, mutta totesin, että jollei haittaa niin syön sen ylimääräisen paketin kun en lounaan jälkeen ole ehtinyt syömään kuin pienen välipalan. Mies tuijotti suu auki. Miehen lähdettyä vedin vielä kunnolla ruisleipää kun jäi nälkä. No tästä suhteesta ei muutenkaan tullut mitään kun mies ei tajunnut urheilijan elämää vaikka kuinka yritti vääntää rautalangasta.

Vierailija
52/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies jauhaa exästään? Muutenkin nykyisen vertaaminen exään on syvältä.

53/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... söi vain 3 kertaa päivässä.

Apua.Itse syön juuri puolimannosta kalaa muusilla . Aamulla 2 näkkileipää.

Kaikki! 

Taidat olla aika syöppö.Ei tukkimieskään syö kolmea kertaa päivässä.

Vierailija
54/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen syömisiä ihmettelee ja säälii kaikki vaikka se exä olisi elänyt kuujuustolla.

Vierailija
55/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko itse vähän runsasmuotoisempi rasvansyöjä?

Vierailija
56/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä namit, herkut ja tietysti se limpsa kuuluvat normaalin ihmisen tavalliseen ruokavalioon!

Vierailija
57/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hän tahallaan haluaa tuhota itsetuntosi tai hänellä on edelleen tunteita exää kohtaan, ei hän muuten siitä exästään puhuisi.

Vierailija
58/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi syödä enemmän kuin mies, ei siinä mitään outoa ole.

No ei ole normaalia, että nainen syö miestä enemmän.

Vierailija
59/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva oikein tursuaa suupielistä ja mätystävät maiskutusäänet kiihtyvät kun ap hemmottelee itseään perhepizzalla jossa on extra rasvat.

Vierailija
60/69 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä sitä, eksä tätä. Eksään vertailija menee samantien canceliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi