Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko minuna vastaan tarjotun työn?

Vierailija
27.01.2022 |

Tein kesällä samalle työnantajalle työtä muutaman viikon ajan kolme päivää viikossa keskimäärin. Silloin oli parempi jakso kivunhallinnan kanssa ja suoriuduin töistä. Hän tarjoaa minulle nyt siivoustyötä arkipäivisin 5,5 tunnin ajan. Bussilla matkustaen 30km suuntaansa. Tällä hetkellä tilanne kipujen kanssa huono ja saan hoitoa sairaalasta, etsitään oikeaa lääkettä. Kuussa olen 15 päivää vähintään niin kipeä, että joutuisin olemaan pois tai poistumaan kesken päivän. Palan halusta voida paremmin ja pystyä tekemään kokopäivätyötä, mutta mitä työnantaja pitää jatkuvista saikuista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Päivät olisi liian pitkiä. 3-4 tuntia ja lähempänä olisi parempi vaihtoehto

Vierailija
2/9 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkisin sopimukseen, missä on joko maltillisesti tunteja (3-4?) tai sitten välipäiviä. Noin pahoista kivuista ei kokemuksia sinänsä minulla. Jos saat edes työkokeilurahaa tai vastaavaa, sekin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aikatauluja, niin bussilla matkustaen vaihdot huomioiden tulisi päivistä 8h mittaisia. En ole kyllä riittävän hyvässä kunnossa tuohon alkuunkaan. Mitä antaa vastaukseksi?

Vierailija
4/9 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin aikatauluja, niin bussilla matkustaen vaihdot huomioiden tulisi päivistä 8h mittaisia. En ole kyllä riittävän hyvässä kunnossa tuohon alkuunkaan. Mitä antaa vastaukseksi?

Valitettavasti en pysty vastaanottamaan työtä juuri nyt.

Vierailija
5/9 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo ihan täysipäiväinen työ, joten en voi ottaa ko. paikkaa vastaan.

Vierailija
6/9 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän ap:n opetella ottamaan vastuu omasta elämästään ihan itse, eikö yrittää ulkoistaa asioitaan meille?

7/9 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulkisi noin pitkää työmatkaa julkisilla.

Vierailija
8/9 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkset ole eläkkeellä? Onko KELA (taas) esteenä?

Vierailija
9/9 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin lopetat sen kuussa olemisen. 15 päivää kuussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme