Ei ole ketään kelle "hehkuttaa" lapsen todistusta.
Ei isää, ei äitiä, ei lapsen kummeja, ei kavereita, ei ketään.
Voi kunpa äiti olisit elossa, hehkuttaisin sinulle etkä taatusti ilkeilisi vastineeksi. Ikävä on, tietty muutenkin, mutta välillä se oikein korostuu :´(
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:15"]
No, poika siirtyy nyt 8-luokalle ja todistuksen ka oli nyt 9.8, siis lukuaineissa. Ja muuten 9.5 :)
Esim äidinkieli ja 3 muuta kieltä (englanti, saksa ja ruotsi) oli 10, samoin matematiikka, fysiikka, kemia, maantieto, uskonto, terveystieto, historia ja biologia. Sai saksan stipendinkin, en edes osannut ajatella mitään stipendejä, kun on esim 6lk keväällä sellaisen saanut Hymypoika-patsaan lisäksi mutta niin vain tuli.
Noin, nyt on hehkutettu :) Minun murrosikäinen 10cm itseäni pidempi miehenalku <3
ap
[/quote]
Hienosti mennyt. Olet kasvattanut lapsesi hyvin.
Hienoa, ap! Mullakin molemmilla lapsilla yli ysin keskiarvot ja stipendi tuli molemmille. Vaikka erolapsia ovatkin, josta ei tämän palstan mukaan mitään varmaan koskaan tulekaan :-)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:15"]
No, poika siirtyy nyt 8-luokalle ja todistuksen ka oli nyt 9.8, siis lukuaineissa. Ja muuten 9.5 :)
Esim äidinkieli ja 3 muuta kieltä (englanti, saksa ja ruotsi) oli 10, samoin matematiikka, fysiikka, kemia, maantieto, uskonto, terveystieto, historia ja biologia. Sai saksan stipendinkin, en edes osannut ajatella mitään stipendejä, kun on esim 6lk keväällä sellaisen saanut Hymypoika-patsaan lisäksi mutta niin vain tuli.
Noin, nyt on hehkutettu :) Minun murrosikäinen 10cm itseäni pidempi miehenalku <3
ap
[/quote] Aivan mahtava todistus! Ja kiva kuulla, että pojatkin voi pärjätä koulussa vaikka usein toisin väitetään.
Mahtavan hieno todistus! Onnea! Kyllä saa ylpeillä. Mä olen myös ylpeillyt kummilasten todistuksilla, ei se lapsi mene rikki positiivisesta palautteesta. Eikä kenenkään lapsen hyvä koulumenestys pitäisi olla muilta äideiltä pois... =)