Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön

Vierailija
30.05.2015 |

Vue veliet kyllä harmittaa ku oon tehny yli 30 vuotta duuni, mutta sain loparit tai kengän kuvan persuksiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Monen kohtalo tämän päivä Suomessa. Ole kuitenkin iloinen, että on noin pitkä työhistoria jo. Eläkkeesi tulee olemaan kohtuullinen joka tapauksessa. Itse etsin epätoivoisesti töitä, enkä ole päässyt yhteenkään haastatteluun. Tammikuusta asti työttömänä ja FM:n paperit. Ei paljon auta nykyään, vaikka olisi mikä koulutus.

Vierailija
2/2 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:03"]

Otan osaa. Monen kohtalo tämän päivä Suomessa. Ole kuitenkin iloinen, että on noin pitkä työhistoria jo. Eläkkeesi tulee olemaan kohtuullinen joka tapauksessa. Itse etsin epätoivoisesti töitä, enkä ole päässyt yhteenkään haastatteluun. Tammikuusta asti työttömänä ja FM:n paperit. Ei paljon auta nykyään, vaikka olisi mikä koulutus.

Ai - että kohtuullinen eläke? Itse tulen saamaan käteen eläkettä yli 40 vuoden työajalta käteen 1300 euroa. Olen akateeminen. Ja Ilmarinen on eläkkeenmaksaja. Jos olisi ollut pitkään kunnalla tai valtiolla, eläke olisi ihan eri suuruusluokkaa. Mutta sitähän eläkekertymää onkin kasvatettu veronmaksajien rahoilla. Ja se pussi on ollut pohjaton ja on edelleen useimmille julkisella sekrtoilla oleville. Kevan sivuilta ei taida löytyä sanaa lomautus.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi