Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söppänä vai reppana? vs. Onko söppänä?

Vierailija
30.05.2015 |

Ootteko huomanneet mistä blogeista nuo on? Kuka matkii ja ketä? 

Useinhan eri bloggareilla on väkisinkin samoja juttuja ja jopa sanontoja käytössä, mutta kyllä tuo on nyt jo matkimista P:ltä... FoF on jo vuosia käyttänyt tuota söppänä vai reppana -kysymystä asupostauksissaan, ja nyt P on sitten kopsannut sen omaan käyttöönsä -_- Siellä hän on uusimmassa postauksessaan niiiiiin söppänää että! 

Muuten, tuo laukku on kyllä kooltaan aivan liian pieni noin isolle ihmiselle.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:32"]

Pakko korjata että eihän isolla Pllä itsellään rahaa niinkään ole, ne tulee sen mieheltä. 
Aika säälittävää että aikuinen ihminen ostelee surutta toisen rahoilla itselleen kaikkea, väittäähän se toki ostavansa omillavaroillaan, mutta mistä lähtien siivooja olis noin hyvin tiennannut että koko ajan sormuksia & mekkoja laitetaan tilaukseen? 

[/quote]ootko sä noin sokee? täällähän on keskustelu pipsan perinnöistä ja pipsa on ne blogissaan myöntänyt. se on perinytn tädiltään 200000MK ja sedältään 200000€. Tämän lisäksi saa palkkaa 2500€ kuussa joka tulee ilmeisesti kokopäiväisestä siivouksesta ja blogista. Kyllä noilla summilla pärjää. Siihen vielä lisäks antelias mies.

Vierailija
22/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:07"]

Pakko korjata että eihän isolla Pllä itsellään rahaa niinkään ole, ne tulee sen mieheltä. 
Aika säälittävää että aikuinen ihminen ostelee surutta toisen rahoilla itselleen kaikkea, väittäähän se toki ostavansa omillavaroillaan, mutta mistä lähtien siivooja olis noin hyvin tiennannut että koko ajan sormuksia & mekkoja laitetaan tilaukseen? 

[/quote]ootko sä noin sokee? täällähän on keskustelu pipsan perinnöistä ja pipsa on ne blogissaan myöntänyt. se on perinytn tädiltään 200000MK ja sedältään 200000€. Tämän lisäksi saa palkkaa 2500€ kuussa joka tulee ilmeisesti kokopäiväisestä siivouksesta ja blogista. Kyllä noilla summilla pärjää. Siihen vielä lisäks antelias mies.

[/quote]

No eipä ole tapana roikkua täällä päivittäin niin on mennyt tuollaset jutut ohi. Vaikea kyllä uskoa että P itse olis tuollasia juttuja kertonut netissä ite, kun asuinpaikkakin on niin suojattu ja on AINA sanonut, ettei työ/raha-asiat kuulu lukijoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:07"]

[/quote]

No eipä ole tapana roikkua täällä päivittäin niin on mennyt tuollaset jutut ohi. Vaikea kyllä uskoa että P itse olis tuollasia juttuja kertonut netissä ite, kun asuinpaikkakin on niin suojattu ja on AINA sanonut, ettei työ/raha-asiat kuulu lukijoille!

[/quote]no kyllä se vaan on kertonut. blogissa on se säästöpostaus jossa p myöntää perintönsä mutta ei kerro niistä sen enempää. työpaikastaki on sanonut että kokoaikatyö ja siivoustyö niin helppohan se on päätellä. lisäksi joku peen kirjekaveri on kertonut noista asioista täällä. myös sen asuinpaikan peehän asuu ulvilassa. ei oo siis miikää salaisuus vaikka pee ei itse sitä myöntänyt mutta totta se on koska ei ole julkaissut kysymystä jossa kysytty tosta paikasta. pee on niin helposti luettavissa että kaikki sen jo tietää että mitä pee ei julkaise on totta.

Vierailija
24/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa ei ole kyllä tuon uusimmankaan kuvan perusteella laihtunut yhtään, mutta se on kiva vähän jekuttaa lukijoita! Aivan jäätävä asu muuten, pikkuisen liian lyhyt helma mekossa.

Vierailija
25/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:05"]

Pipsa ei ole kyllä tuon uusimmankaan kuvan perusteella laihtunut yhtään, mutta se on kiva vähän jekuttaa lukijoita! Aivan jäätävä asu muuten, pikkuisen liian lyhyt helma mekossa.

[/quote]Sähät aikamoinen olet kun osaat tuosta kuvasta päätellä laihtumisen tai tässä tapauksessa sen puutteen. Kädet ja laukku edessä. Noiden lisäksi taitaa olla vähän kumarassakin. Mua jotenkin säälittää sun kommenttisi kun et selvästikään toivo bloggaajan onnistuvan tuossa projektissa. Herääkin kysymys että miksi? Onko se sitä että saisit taas irviä kun toinen ei onnistunutkaan? Mahtaa elämäsi olla helvetin mahtavaa kun pitää toisen kurjuudella saada iloa omaan elämään. En minäkään Pipsasta juurikaan pidä mutta en mä sillti toivo sille mitään pahaa ja jopa minä näen noissa sen kuvissa että muutosta on tapahtunut. Itse vertasin pipsan nansokuvaa parin vuoden takaiseen kuvaan niin on laihtunut. Se on pakko sanoa Pipsalle että se kyllä osaa tuon asiallisesti näpäyttämisen taidon. Toisaalta mitä mä sulle tästä ees kommentoin kun sä oot siellä omassa pikkukuplassasi jossa uskottelet itsellesi kaikenlaisia asioita ja olet tyytyväinen.

Vierailija
26/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos ei oo sanonut perinnöstä sen enempää niin mistä nuo summat sitten on tulleet? Ja kuka tahansahan voi esiintyä täällä kenenä vaan, minäkin voisin väittää olevani vaikka Peen äiti :)) En siis ihan laittais sen varaan että olis oikeesti sen kirjekaveri joka on täällä jotain kertoillut.

Vierailija
27/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:21"]

[/quote]Sähät aikamoinen olet kun osaat tuosta kuvasta päätellä laihtumisen tai tässä tapauksessa sen puutteen. Kädet ja laukku edessä. Noiden lisäksi taitaa olla vähän kumarassakin. Mua jotenkin säälittää sun kommenttisi kun et selvästikään toivo bloggaajan onnistuvan tuossa projektissa. Herääkin kysymys että miksi? Onko se sitä että saisit taas irviä kun toinen ei onnistunutkaan? Mahtaa elämäsi olla helvetin mahtavaa kun pitää toisen kurjuudella saada iloa omaan elämään. En minäkään Pipsasta juurikaan pidä mutta en mä sillti toivo sille mitään pahaa ja jopa minä näen noissa sen kuvissa että muutosta on tapahtunut. Itse vertasin pipsan nansokuvaa parin vuoden takaiseen kuvaan niin on laihtunut. Se on pakko sanoa Pipsalle että se kyllä osaa tuon asiallisesti näpäyttämisen taidon. Toisaalta mitä mä sulle tästä ees kommentoin kun sä oot siellä omassa pikkukuplassasi jossa uskottelet itsellesi kaikenlaisia asioita ja olet tyytyväinen.

[/quote]

Voi luoja.

Vierailija
28/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:21"]

[/quote]

Meni näköjään tunteisiin ja henkilöön kommentti.

-Sivusta naureskeleva

Vierailija
29/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söppänä on kyllä

Vierailija
30/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi Pipsa ja hänen ostoksensa ärsyttävät ihmisiä näin äärettömän paljon. Miksi hänen laukkunsa koko ahdistaa? Miksi hänen miehensä ei saa häntä hemmotella?

Oletteko stalkkerit muuten jo selvittäneet Googlen- tai Bing Mapsin avulla, minkä ulvilalaisen omakotitalon pihassa on kivet samassa järjestyksessä, kuin Pipsalla? Tsiisus.

Vierailija
31/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:41"]

En tajua, miksi Pipsa ja hänen ostoksensa ärsyttävät ihmisiä näin äärettömän paljon. Miksi hänen laukkunsa koko ahdistaa? Miksi hänen miehensä ei saa häntä hemmotella?

Oletteko stalkkerit muuten jo selvittäneet Googlen- tai Bing Mapsin avulla, minkä ulvilalaisen omakotitalon pihassa on kivet samassa järjestyksessä, kuin Pipsalla? Tsiisus.

[/quote]

Ollaan. Ikäväkseni hänellä on pihassa kameravalvonta, mutta kävin näyttämässä kameralle peppua. :)

Vierailija
32/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bibsun "fanit" ovat samanlaisia ylipainoisia tanttoja, joilla painon arvostelu menee tunteisiin. ;) Ja tulkaa tänne heti kirjoittelemaan, kuinka hoikkia ja urheilullisia olette, kukaan ei usko!

Saatte läskit alapeukkuttaa! Menkää lenkille!

Vierailija
33/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:53"]

Bibsun "fanit" ovat samanlaisia ylipainoisia tanttoja, joilla painon arvostelu menee tunteisiin. ;) Ja tulkaa tänne heti kirjoittelemaan, kuinka hoikkia ja urheilullisia olette, kukaan ei usko!

[/quote]samanlainen läskiperse se sielläkin kitisee. toivoisit olevasi hoikka mutta karkit ja siiderit on niin hyviä.

Vierailija
34/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyh ei siellä mitään valvontaa ole. sekin oli taas joku huhupuhe. kuka laittaa jonkun valvonnan omakotitaloon?

Vierailija
35/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:53"]

[/quote]samanlainen läskiperse se sielläkin kitisee. toivoisit olevasi hoikka mutta karkit ja siiderit on niin hyviä.

[/quote]

Osui ja upposi.

Vierailija
36/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostukseni heräsi. Onko joku ihan oikeasti nähnyt että Pipsan talossa on videovalvonta. Jos on niin sittenhän samainen henkilö voisi vähän kertoa siitä talosta. Väriä, minä vuonna rakennettu, millainen piha ja ennenkaikkea, missä asuu.