Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söppänä vai reppana? vs. Onko söppänä?

Vierailija
30.05.2015 |

Ootteko huomanneet mistä blogeista nuo on? Kuka matkii ja ketä? 

Useinhan eri bloggareilla on väkisinkin samoja juttuja ja jopa sanontoja käytössä, mutta kyllä tuo on nyt jo matkimista P:ltä... FoF on jo vuosia käyttänyt tuota söppänä vai reppana -kysymystä asupostauksissaan, ja nyt P on sitten kopsannut sen omaan käyttöönsä -_- Siellä hän on uusimmassa postauksessaan niiiiiin söppänää että! 

Muuten, tuo laukku on kyllä kooltaan aivan liian pieni noin isolle ihmiselle.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulit sitten tänne valittamaan kun pipsa ei suostunutkaan lopettamaan liian pienen laukun käyttöä? luuletko ettei joku voisi itsekin keksiä tuon söppänä sanan? mutta sitä kaikki bloggaajat tekee matkivat toisiaan.

Vierailija
2/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat että olisin blogiin jotain kommentoinut? Muitakin on jotka on samaa mieltä. Mun näppikseltä ei sinne blogiin ole mennyt ainuttakaan kommenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:52"]

Miksi oletat että olisin blogiin jotain kommentoinut? Muitakin on jotka on samaa mieltä. Mun näppikseltä ei sinne blogiin ole mennyt ainuttakaan kommenttia.

[/quote]blogissa oli ihan samanlainen kommentti koskien tuota laukkua. uskoo ken tahtoo tuohon ettet ole kommentoinut. samanlainen pakkomielle sullakin tuntuu olevan. mitä sitten jos toinen bloggaaja käytti söppänä sanaa. ihmeen paljoa sinua tuntuu ärsyttävän tuo pipsa ja sen tekemiset.

Vierailija
4/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:45"]

tulit sitten tänne valittamaan kun pipsa ei suostunutkaan lopettamaan liian pienen laukun käyttöä? luuletko ettei joku voisi itsekin keksiä tuon söppänä sanan? mutta sitä kaikki bloggaajat tekee matkivat toisiaan.

[/quote]

Kolahti laardiin?

Vierailija
6/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti P nyt tykkää kopioida kaikkea mahdollista

Vierailija
7/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se sallankin ainainen "söppänää vai reppanaa?" Yöks

Vierailija
8/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:04"]

[/quote]no kerro mitä kaikkea on kopioinut.

Vierailija
9/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän söpöstä sanaa söppänä ja en ole koskaan käynyt missään noista blogeista. Itseasiassa luulin että olen keksinyt itse koko söppänä-sanan, koska mulla on muitakin omalaatuisia sanoja.

Vierailija
10/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:11"]

[/quote]

Esim. tietyt poseerausmaneerit pään kallistuksineen, nilkan ojennuksineen ym. suoraan MouMoulta

Kyllähän sä itse tiedät, mitä olet kopsinut, pöljä

Vierailija
11/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:11"]

[/quote]

Esim. tietyt poseerausmaneerit pään kallistuksineen, nilkan ojennuksineen ym. suoraan MouMoulta

Kyllähän sä itse tiedät, mitä olet kopsinut, pöljä

[/quote]ai nyt tää menee tähän että väität pipsaksi. etkö muuta osaa sanoa kun pyysin kertomaan missä pipsa matkii. poseeraukset on vähän huono esimerkki mutta okei niellään tämäkin kunhan ensin näytät minulle todisteet näistä maneereista.

Vierailija
12/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa siltä että erästä vain vituttaa bloggaajan uudet merkkilaukut. Moi Emmiveera!

Vierailija
13/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Emmiveeralla vituttais kun sillä on itelläänkin rahaa ostaa vaikka koko LV:n tuotanto? Siltä se ainakin on instan perusteella vaikuttanut...

Vierailija
14/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:05"]Ärsyttää se sallankin ainainen "söppänää vai reppanaa?" Yöks
[/quote]

No Niimpä! En lue blogia enää, lopetin aikoja sitten osittain ton ärsyttävän söppänää reppanaa shaiban takia

Vierailija
15/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:04"]

Miksi Emmiveeralla vituttais kun sillä on itelläänkin rahaa ostaa vaikka koko LV:n tuotanto? Siltä se ainakin on instan perusteella vaikuttanut...

[/quote]En mä tiedä miksi sitä Pipsa vituttaa mutta tosi on että näin tekee. Emmiveera oli yksi niistä av-kirjottelijoista jotka haukkuivat Pipsaa joskus muutama vuosi sitten mutta en tiedä haukkuuko enää. Olen itse kuullut kun EV on haukkunut Pipsaa. En ihmettelisi jos EV on ottanut herneen nenään kuullessaan että Pipsakin on liittynyt merkkilaukkujen puolelle eikä sillä Pipsallakaan taida olla ainakaan juttujen perusteella rahasta pulaa. Oon aina ihmetellyt miksi EV on Pipsalle niin kiukkuinen enkä sitä koskaan tullut kysyneeksi. 

Vierailija
16/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:04"]

[/quote]En mä tiedä miksi sitä Pipsa vituttaa mutta tosi on että näin tekee. Emmiveera oli yksi niistä av-kirjottelijoista jotka haukkuivat Pipsaa joskus muutama vuosi sitten mutta en tiedä haukkuuko enää. Olen itse kuullut kun EV on haukkunut Pipsaa. En ihmettelisi jos EV on ottanut herneen nenään kuullessaan että Pipsakin on liittynyt merkkilaukkujen puolelle eikä sillä Pipsallakaan taida olla ainakaan juttujen perusteella rahasta pulaa. Oon aina ihmetellyt miksi EV on Pipsalle niin kiukkuinen enkä sitä koskaan tullut kysyneeksi. 

[/quote]

Oho, tuota en tiennytkään :O

Vierailija
17/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana merkitsee mulle semmosta vähän säälittävää

Vierailija
18/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko korjata että eihän isolla Pllä itsellään rahaa niinkään ole, ne tulee sen mieheltä. 
Aika säälittävää että aikuinen ihminen ostelee surutta toisen rahoilla itselleen kaikkea, väittäähän se toki ostavansa omillavaroillaan, mutta mistä lähtien siivooja olis noin hyvin tiennannut että koko ajan sormuksia & mekkoja laitetaan tilaukseen? 

Vierailija
19/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttääköhän P pian sitä vappuhatuksi tarkoitettua kauheutta tuon uuden Furlansa kanssa samassa asussa.. sitä odotellessa.

Vierailija
20/36 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)