Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntematon mies näyttelee mulle keskaria

Vierailija
28.04.2015 |

Mulle on toistuvasti näyttänyt tuntematon vanhempi mieshenkilö keskisormea autosta ajaessaan ohi. Ilmeisesti ihonvärini ärsyttää häntä. Sain tänään tämän hyväkäytöksisen herran rekisterinumeron ylös ja tilasin hänen yhteystietonsa. Ajattelin laittaa hänelle viestiä, koska tuskin olen ainut, jolle hän sormeaan näyttelee. Mitähän iskevää saisin sanotuksi, ideoita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rasisti!"

Vierailija
2/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tällä palstalla saat samanlaista kohtelu kuin tuolta mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, eiköhän kaikilla ole tuollasia ikäviä kokemuksia...Luuletko olevasi joku poikkeus, vain koska et ole valkoihoinen...Mulla on joka päivä ikäviä tilanteita tuntemattomien kans. Mutta semmosta se vaan on! Get over it.

Vierailija
4/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:17"]Eh, eiköhän kaikilla ole tuollasia ikäviä kokemuksia...Luuletko olevasi joku poikkeus, vain koska et ole valkoihoinen...Mulla on joka päivä ikäviä tilanteita tuntemattomien kans. Mutta semmosta se vaan on! Get over it.
[/quote]
Sullahan vasta hankala elämä on, jos joka ikinen päivä on ikäviä tilanteita. First world problems?

Vierailija
5/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä herra. Olen huolestunut kovasti oikean/vasemman kätesi keskisormen voinnista, onko siinä joku ongelma kun joudut jatkuvasti pitämään sitä pystyssä. Suosittelen että otat yhteyttä lääkäriisi että hänkin voi katsoa sitä sormeasi, itse kun en ole lääketieteeseen tutustunut. T: huolestunut kansalainen"

Muistahan lähettää tuo viesti tuntemattomasta numerosta tai miten nyt voikaan varmistaa ettei tuo herrasmies saa nimeäsi selville.

Vierailija
6/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:17"]Eh, eiköhän kaikilla ole tuollasia ikäviä kokemuksia...Luuletko olevasi joku poikkeus, vain koska et ole valkoihoinen...Mulla on joka päivä ikäviä tilanteita tuntemattomien kans. Mutta semmosta se vaan on! Get over it.
[/quote]
Sori, jos joudut kestämään tuntemattomien epäasiallista käytöstä, mutta mulle tämä tilanne on toistunut jo sen verran monta kertaa, että kyseinen herrasmies alkaa ärsyttää.
Ap

Vierailija
7/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä?

Vierailija
8/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä?
[/quote]
En keksi mitään muutakaan syytä, miksi joku Teuvo Hakkaraisen näköinen mies näyttelee keskariaan. Pukeudun ja käyttäydyn ihan normaalisti, joten ainut mikä mut erottaa massasta on juurikin ihonväri.

Vierailija
9/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä? [/quote] En keksi mitään muutakaan syytä, miksi joku Teuvo Hakkaraisen näköinen mies näyttelee keskariaan. Pukeudun ja käyttäydyn ihan normaalisti, joten ainut mikä mut erottaa massasta on juurikin ihonväri.

[/quote]Teuvo Hakkarainen on tavallisen suomalaisen miehen näköinen...Taidat olla rasisti.

Vierailija
10/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä?
[/quote]
Eli jos ulkomaalainen ei tykkää persujen politiikasta, hän on rasisti. Mutta jos sama ukko näyttää keskaria aplle jatkuvasti, on yksittäistapaus. Kirjoittamasi mukaan tällaiset käytökset eivät yleensä johdu ihonväristä, mutta muistutat kuitenkin aloittajaa hänen napansa väristä. Luultavasti ap on tietoinen oman napansa väristä.

Vierailija
11/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä? [/quote] En keksi mitään muutakaan syytä, miksi joku Teuvo Hakkaraisen näköinen mies näyttelee keskariaan. Pukeudun ja käyttäydyn ihan normaalisti, joten ainut mikä mut erottaa massasta on juurikin ihonväri.

[/quote]Teuvo Hakkarainen on tavallisen suomalaisen miehen näköinen...Taidat olla rasisti.
[/quote]
Mistäs tiedät, jos vaikka pidänkin Hakkaraisen ulkonäöstä?
Ap

Vierailija
12/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä, montako kertaa valkoihoiselle kantaväestön edustajalle näytetään keskaria ilman syytä? Mulle ei ainakaan ole koskaan näytetty. On ihan fakta, että tummahipiäisempää kaveriani kytätään kaupungilla enemmän kuin porukan muita jäseniä ja hän saa osakseen kaikenlaista pikkusieluista paskaa vaikka ei takuulla provosoi sitä mitenkään. Miksi joidenkin niin vaikea hyväksyä, että rasismi on todellinen ongelma?

Vierailija
13/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oikein asiallinen ja fiksu, että varmasti erotut tuosta keskari tyypistä. Kerrot, että olet monesti huomannut hänen näyttävän keskaria ja kysyt syytä siihen. Jos tyyppi on niin tyhmä, että kertoo, niin voit miettiä seuraavaa siirtoa. Jos hän kieltää, niin tiedät että tyyppi on raukkis. Sellainen joka uhoaa puskista ja häpeää tekojaan vaikka ei sitä edes itse tajua. 

Vierailija
14/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:33"]

Käsi sydämellä, montako kertaa valkoihoiselle kantaväestön edustajalle näytetään keskaria ilman syytä? Mulle ei ainakaan ole koskaan näytetty. On ihan fakta, että tummahipiäisempää kaveriani kytätään kaupungilla enemmän kuin porukan muita jäseniä ja hän saa osakseen kaikenlaista pikkusieluista paskaa vaikka ei takuulla provosoi sitä mitenkään. Miksi joidenkin niin vaikea hyväksyä, että rasismi on todellinen ongelma?

[/quote]Hep. Mulle ainakin tullaan jatkuvasti ilkeilemään. Johtuen ulkonäöstä.Onpas joukossa ollut muutama maahanmuuttajakin

Vierailija
15/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:33"]Käsi sydämellä, montako kertaa valkoihoiselle kantaväestön edustajalle näytetään keskaria ilman syytä? Mulle ei ainakaan ole koskaan näytetty. On ihan fakta, että tummahipiäisempää kaveriani kytätään kaupungilla enemmän kuin porukan muita jäseniä ja hän saa osakseen kaikenlaista pikkusieluista paskaa vaikka ei takuulla provosoi sitä mitenkään. Miksi joidenkin niin vaikea hyväksyä, että rasismi on todellinen ongelma?
[/quote]
Ei keskaria, mutta pantava Suomihuora saa kyllä kuulla olevansa.

Vierailija
16/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä?
[/quote]
Eli jos ulkomaalainen ei tykkää persujen politiikasta, hän on rasisti. Mutta jos sama ukko näyttää keskaria aplle jatkuvasti, on yksittäistapaus. Kirjoittamasi mukaan tällaiset käytökset eivät yleensä johdu ihonväristä, mutta muistutat kuitenkin aloittajaa hänen napansa väristä. Luultavasti ap on tietoinen oman napansa väristä.
[/quote]
Kaksoisstandardia ei tulisi hyväksyä kumpaankaan suuntaan!
Ap on hyvä esimerkki tästä. Joku esittelee hänelle sormeaan; tietämättä oikeaa syytä, hän ihonvärin perusteellä tuomitsee tämän rasistiksi. Eli on itse rasisti.

Vierailija
17/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä?
[/quote]
[/quote]
Ap on hyvä esimerkki tästä. Joku esittelee hänelle sormeaan; tietämättä oikeaa syytä, hän ihonvärin perusteellä tuomitsee tämän rasistiksi. Eli on itse rasisti.
[/quote]
Kunhan arvailin, ehkä tätä miestä ärsyttääkin mun siniset farkut.
Ap

Vierailija
18/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä laatikollinen neekerinsuuk...ei kun siis niitä suklaasuukkoja :)

Vierailija
19/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä? [/quote] Eli jos ulkomaalainen ei tykkää persujen politiikasta, hän on rasisti. Mutta jos sama ukko näyttää keskaria aplle jatkuvasti, on yksittäistapaus. Kirjoittamasi mukaan tällaiset käytökset eivät yleensä johdu ihonväristä, mutta muistutat kuitenkin aloittajaa hänen napansa väristä. Luultavasti ap on tietoinen oman napansa väristä. [/quote] Kaksoisstandardia ei tulisi hyväksyä kumpaankaan suuntaan! Ap on hyvä esimerkki tästä. Joku esittelee hänelle sormeaan; tietämättä oikeaa syytä, hän ihonvärin perusteellä tuomitsee tämän rasistiksi. Eli on itse rasisti.

[/quote]

tämä!!!

Vierailija
20/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:25"]miksi epäilet käytöksen johtuvan ihonväristäsi? tiedätkö että kaikki ei pyöri ruskean napasi ympärillä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kunhan arvailin, ehkä tätä miestä ärsyttääkin mun siniset farkut.
Ap
[/quote]
No älä syytä, jos et tiedä!