Te, jotka toivotte jo etukäteen hiusten (ja miehet: parran) harmaantumista: miksi te haluatte näyttää vanhemmilta kuin olettekaan?
Kommentit (56)
Ei tarvitse odottaa, kouvolatukka riittää ajamaan asian.
Vierailija kirjoitti:
Brigitte Bardot, eräs niistä harvoista, suurista takavuosien seksisymboleista, joka uskaltaa rohkeasti näyttää ikääntymisensä. Täydet pointsit madame Bardotille mm. siitä, että hän ei ole sortunut kauneusleikkauksiin.
C'est magnifique! (Meniköhän se noin? Ranskan opinnoistani on aikaa 27 vuotta.)
Voisiko joku selittää miksi naiset värjäävät hiuksiaan luonnottoman väriseksi? Miksi tieten tahtoen haluavat näyttää white trashilta?
En minä ainakaan halua harmaantua. Kyllä se harmaa saa kenet tahansa näyttämään vanhemmalta.
Joku linkkasi kuvan 41-vuotiaasta miehestä joka oli ihan harmaa ja ihan heittämällä olisi voinut luulla iäksi ennemmin 51 kuin 41.
Kuudenkympin korvilla on ihan ok jo harmaantua koska silloin se kuuluu jo ikään mutta nelikymppiset harmaapäät näyttää yksinkertaisesti ikäistään vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan halua harmaantua. Kyllä se harmaa saa kenet tahansa näyttämään vanhemmalta.
Joku linkkasi kuvan 41-vuotiaasta miehestä joka oli ihan harmaa ja ihan heittämällä olisi voinut luulla iäksi ennemmin 51 kuin 41.
Kuudenkympin korvilla on ihan ok jo harmaantua koska silloin se kuuluu jo ikään mutta nelikymppiset harmaapäät näyttää yksinkertaisesti ikäistään vanhemmilta.
Montako vuotta vanhemmalta voi näyttää hiustensa vuoksi? Kolme? Viisi? Kymmenen?
Jollei katsoja osaa nähdä naamasta ikää, ongelma on ihan katsojan ikioma.
Olen aina pitänyt harmaista hiuksista eikä vanheneminen ja sen myöntäminen ole minulle mikään ongelma.En tajua miksi vanhan pitäisi näyttää nuorelta ,sehän olisi aika luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuudenkympin korvilla on ihan ok jo harmaantua koska silloin se kuuluu jo ikään mutta nelikymppiset harmaapäät näyttää yksinkertaisesti ikäistään vanhemmilta.Montako vuotta vanhemmalta voi näyttää hiustensa vuoksi? Kolme? Viisi? Kymmenen?
Harmaa vanhentaa ainakin 10 vuotta. Se heijastuu myös kasvoihin, kasvot ja koko olemus näyttää vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Nõgene (s. 1980). Niin charmantisti harmaantunut 41-vuotias mies! Olen täysin myyty!
https://navigatormagazine.fi/wp-content/uploads/2020/08/Paavo-Nogene-ta…
Herranjestas, mikä herkkunassu!
Vanhuus on mielestäni kaunista,en ole koskaan värjännyt hiuksiani .Ne eivät ole vielä kovin harmaat vaikka hivon seitsemääkymppiä.
Ihan sama, se on kuitenkin edess enemmin tai myöhemmin, jos elää tarpeeksi vanhaksi.
Harmaa parta ja hiukset, missä te viivytte? M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuudenkympin korvilla on ihan ok jo harmaantua koska silloin se kuuluu jo ikään mutta nelikymppiset harmaapäät näyttää yksinkertaisesti ikäistään vanhemmilta.Montako vuotta vanhemmalta voi näyttää hiustensa vuoksi? Kolme? Viisi? Kymmenen?
Harmaa vanhentaa ainakin 10 vuotta. Se heijastuu myös kasvoihin, kasvot ja koko olemus näyttää vanhemmalta.
Älä höpsi. Kaikki riippuu siitä, millainen muu olemus on ja miten hyvin hoidetut ne harmaat/valkoiset hiukset ovat. Muu olemus nimittäin heijastuu hiuksiin.
En ole itse vielä lähellekään harmaantumisikää, mutta haaveilen silti harmaantumisesta ja ikääntymisestä ylipäätään. Harmaat hiukset näyttävät kivalta, ja vanhemmat ihmiset otetaan useammin vakavasti. Samaistun enemmän ikäihmisiin kuin omaan ikäluokkaani. Suvussani on vain se minun kannaltani harmillinen piirre, että kukaan ei oikein harmaannu iän myötä.
Harva ymmärsi aloittajan kysymystä. Itse olen harmaantunut tavanomaista aikaisemmin ja pidän nyt nelikymppisenä sitä karmeeta värikypärää, sori siitä. Enkä kyllä minäkään ymmärrä miksi joku erityisesti toivoo harmaantuvansa, edessä se on kuitenkin. Toivotteko ryppyjäkin?
Olisin kyllä onnellinen jos saisin kauniin nuoruuden värini takaisin, mutta se on mennyttä. Noh, nuo harmaata toivovat taitavat olla niitä 50-70-vuotiaita joilla muutama harmaa haiven, "eikä haittaa yhtään".
Vierailija kirjoitti:
Harva ymmärsi aloittajan kysymystä. Itse olen harmaantunut tavanomaista aikaisemmin ja pidän nyt nelikymppisenä sitä karmeeta värikypärää, sori siitä. Enkä kyllä minäkään ymmärrä miksi joku erityisesti toivoo harmaantuvansa, edessä se on kuitenkin. Toivotteko ryppyjäkin?
Olisin kyllä onnellinen jos saisin kauniin nuoruuden värini takaisin, mutta se on mennyttä. Noh, nuo harmaata toivovat taitavat olla niitä 50-70-vuotiaita joilla muutama harmaa haiven, "eikä haittaa yhtään".
Harmaa on hieno väri myös hiuksissa. Sinun ja ap:n on vielä kasvettava hetkinen, jotta huomaatte sen.
Harmaantumisen pitäisi olla ikuinen normaali.