Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka toivotte jo etukäteen hiusten (ja miehet: parran) harmaantumista: miksi te haluatte näyttää vanhemmilta kuin olettekaan?

Vierailija
27.01.2022 |

Selittäkää tämä toiveenne minulle!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brigitte Bardot, eräs niistä harvoista, suurista takavuosien seksisymboleista, joka uskaltaa rohkeasti näyttää ikääntymisensä. Täydet pointsit madame Bardotille mm. siitä, että hän ei ole sortunut kauneusleikkauksiin.

Vierailija
22/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kuin naiset selittää miesten kysymykset naisten ulkonäöstä ja moraalista: "mitä se sulle kuuluu?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuule, ei tämä paljon selittelyjä kaipaa. Päättele siitä!

Vierailija
24/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua melkein harmittaa parikymmenen vuoden värjäysrupeama: en tiennyt, että värin alla muotoutui hieno valkoisen, hopean ja beigen sekainen superkiiltävä kokonaisuus. Hiukseni ovat melko pitkät, ja nyt on enää kymmenisen senttiä kivaa liukuväriä latvoissa.

Kysymyksesi "miksi haluatte näyttää vanhemmilta kuin olettekaan" on outo. Eikö se, että olen viime vuosiin saakka värjännyt hiuksiani, merkitse sitä, että olen viime vuosiin saakka näyttänyt nuoremmalta kuin olenkaan? :)

Minusta minun hiukseni ovat hienot. En oikein osaa ajatella niin, että näkisin kovin paljon vaivaa miellyttääkseni valinnoillani ulkopuolisia - varsinkaan niin paljon, että muuttaisin heitä varten ulkonäössäni jotakin, mitä en halua muuttaa. 

Vierailija
25/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun joillakin on harmaatuminen menossa ja purkkivärit ovat liian voimakkaita ja allergisoivia. Mikä on luomuvaihtoehto? Itselläni on säilynyt oma väri edelleen 43v.

Vierailija
26/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun joillakin on harmaatuminen menossa ja purkkivärit ovat liian voimakkaita ja allergisoivia. Mikä on luomuvaihtoehto? Itselläni on säilynyt oma väri edelleen 43v.

Luomuvaihtoehdoksi tarjotaan useimmiten hennaa. Ja henna-allergia onkin aikamoinen sivutuote.

Vierailija
27/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon nyt kahvia!

Vierailija
28/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin odotan hiusten harmaantumista. Nyt mulla on jo yksu ihan valkoinen raita edessä ja muutama harmaa siellätäällä, tulispa lisää äkkiä. Olen 54 enkä perusta muiden mielipiteistä.

Vierailija
29/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on seksikästä.

Vierailija
30/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan näyttää vanhalle sekopäälle kaljun ja partani kanssa niin vältyn small talkilta liikkuessani ulkona.

Vierailija
31/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran harmaantumista odotellessa. Isältä näkee millainen voisi olla tulossa, on kyllä komea.

Vierailija
32/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jatkuva naisten ahdistelu loppuisi.

Voit lopettaa naisten ahdistelun ihan heti muutenkin. 

Tässä tapauksessa naiset ahdistelevat naisia. Saisi sekin loppua, eikö?

Vierailija
33/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuminen on uusi violetti?

Vierailija
34/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään kommentoija ei vastannut kysymykseen, osa ei näköjään edes tajunnut aloitusta.. Ihmettelen minäkin miksi joku odottaa innolla harmaita hiuksia. Ehtiihän niistä "nauttia" vuosikausia, jos elää keskimääräisen mittaisen elämän.

T. Eri

Vierailija
35/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaa on seksikästä.

Eikun olihan täällä jokunen vastauskin. Pahoittelut.

Vierailija
36/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on tyylikäs, tumma värikypärä päässä näyttää vanhalla ihmisellä ihan perverssiltä. Hirveä kontrasti kun on tumma tukka ja rupsahtanut naama. Sellainen uncanny valley -look. 

Vierailija
37/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiusten oikea, tumma väri on kaunis, mutta harmaantuminen alkoi jo alle 40-vuotiaana. En toivonut sitä.

Vierailija
38/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hiusten oikea, tumma väri on kaunis, mutta harmaantuminen alkoi jo alle 40-vuotiaana. En toivonut sitä.

Miten tämä nyt liittyy aloitukseen?

Vierailija
39/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt liittyy aloitukseen?

Omien kokemusten pohjalta voisi kysyä näistä harmaantumista kaipaavista, että haluavatko he päästä eroon alkuperäisestä hiusten väristä vai haluavatko he näyttää vanhalta.

Vierailija
40/56 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaa on tyylikäs, tumma värikypärä päässä näyttää vanhalla ihmisellä ihan perverssiltä. Hirveä kontrasti kun on tumma tukka ja rupsahtanut naama. Sellainen uncanny valley -look. 

Älä muuta sano! Tuolla kaupungilla niitä näkee: 70+ naisia, joilla on vähintään kolmea eri väriä hiuksissaan (ja aina niistä on jostain kummallisesta syystä vähintään yksi violetti). Harmaata ei tietenkään näy, koska se väri on menty peittämään. Vaikka jokaisella on oikeus värjätä tai olla värjäämäyttä hiuspehkoaan, on myötähäpeäni määrä näiden ihmisten kohdalla mittaamattoman suuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän