Yksinäisyys
Hei. Kuten otsikko jo kertoo, olen yksinäinen.. Muutama vuosi sitten menetin kaveriporukkani jossa hengailin aina, jättivät yksitellen mut. Ainut kuka ei jättänyt, oli avopuolisoni mutta nyt erottiin hiljattain muutama kuukausi sitten. Olen alkanut taas hengailla entisen avopuolison kanssa vaikken halua hänen kanssaan enää palata yhteen (hän haluaisi), mutta en osaa olla ilman häntä, ei mulla ole ketään muuta hänen lisäkseen. En tiedä mitä tekisin, olen niin yksin koko ajan..
Kommentit (30)
Ap vastaa: en tiedä miten tässä pitäisi olla tai tehdä. Olen miettinyt, jos menisin juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa, mut olen niin huono puhuja, ei juttelemisesta varmaan mitään tulisi..
En halua kertoa missä asun.. T. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:16"]Ap vastaa: en tiedä miten tässä pitäisi olla tai tehdä. Olen miettinyt, jos menisin juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa, mut olen niin huono puhuja, ei juttelemisesta varmaan mitään tulisi..
[/quote]Kannattaa mennä, kyllä ne siellä osaa avittaa saamaan sanan suusta.
Uusia harrastuksia olen myös miettinyt, mut olen niin toivoton etten uskaltaisi mennä yksinään, en edes minnekkään jumppaan t. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:16"]
Ap vastaa: en tiedä miten tässä pitäisi olla tai tehdä. Olen miettinyt, jos menisin juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa, mut olen niin huono puhuja, ei juttelemisesta varmaan mitään tulisi..
[/quote]
Sitä kannattaisi sitten varmaan treenata, jos meinaat uusia ystäviä löytää?
Onko kokemuksia kellään esim terapeutilla käynnistä? Millaista ollut? T. Ap
Minäkin olen yksinäinen, ja tuntuu etten enää jaksa... :(
11 jatkaa: terapia ei minua ainakaan ole auttanut, terapeutti vain kuuntelee, ei neuvo ystävystymisessä.
Kehittele mielikuvitusystäviä kuten H
Niin olen miettinytkin että terapeutti vain kuuntelee.. Tuntuu niin pahalta koko ajan, olen yksinään jatkuvasti
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:22"]11 jatkaa: terapia ei minua ainakaan ole auttanut, terapeutti vain kuuntelee, ei neuvo ystävystymisessä.
[/quote]No se kait sen tehtävä on, olla enempi tukena?
Hei te kaksi yksinäistä, alkakaa toistenne ystäviksi. Vaikka sähköpostitse?:)
Haluaisin kyllä mielellään jonkun kanssa vaihtaa sähköpostia, sellaisen kenen kanssa voisi jutella
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:31"]Haluaisin kyllä mielellään jonkun kanssa vaihtaa sähköpostia, sellaisen kenen kanssa voisi jutella
[/quote]Hei toinen ylsinäinen kuulitkos tätä?:)
kaikki vielä merkityksen saavat
kaikki itkut, kaikki lyödyt haavat
aika kutoo suurta salaisuutta
kivun kautta Jumala luo uutta
mikään vaihe ei voi mennä hukkaan
kyyneleetkin puhkeavat kukkaan
vaikkei silmä vielä nähdä saata
tuskakin on toivon kasvumaata
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 03:47"]kaikki vielä merkityksen saavat
[/quote]Olipa nätti:)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 04:04"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 03:47"]kaikki vielä merkityksen saavat
[/quote]Olipa nätti:)
[/quote]Kenen kynästä muutes?
:( Tiedän miltä se tuntuu. Tsemppiä!