Yksinäisyys
Hei. Kuten otsikko jo kertoo, olen yksinäinen.. Muutama vuosi sitten menetin kaveriporukkani jossa hengailin aina, jättivät yksitellen mut. Ainut kuka ei jättänyt, oli avopuolisoni mutta nyt erottiin hiljattain muutama kuukausi sitten. Olen alkanut taas hengailla entisen avopuolison kanssa vaikken halua hänen kanssaan enää palata yhteen (hän haluaisi), mutta en osaa olla ilman häntä, ei mulla ole ketään muuta hänen lisäkseen. En tiedä mitä tekisin, olen niin yksin koko ajan..
Kommentit (30)
Se on Anna-Maija Kaskisen kynästä tuo teksti ja laulun sanat. Kaunis laulu kokonaisuudessaan on. Minä olen myös yksinäinen ja mielelläni ap:n kanssa kirjoittelisin vaikka sähköpostitse. Ja eronnut olen myös minäkin puolisen vuotta sitten, joka vain lisäsi yksinäisyyttä. Voimia ap tulevaan päivään sulle ja ilmoittele, jos haluat kirjoitella.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:09"]
Hei. Kuten otsikko jo kertoo, olen yksinäinen.. Muutama vuosi sitten menetin kaveriporukkani jossa hengailin aina, jättivät yksitellen mut. Ainut kuka ei jättänyt, oli avopuolisoni mutta nyt erottiin hiljattain muutama kuukausi sitten. Olen alkanut taas hengailla entisen avopuolison kanssa vaikken halua hänen kanssaan enää palata yhteen (hän haluaisi), mutta en osaa olla ilman häntä, ei mulla ole ketään muuta hänen lisäkseen. En tiedä mitä tekisin, olen niin yksin koko ajan..
[/quote]
Juu, tiedän miltä sinusta tuntuu. Minäkin olen kokonaan ilman ystäviä. :(
Voin jutella kanssasi jos kiinnostaa
shinigami at hotmail piste fi
Kehitä jotain tekemistä, tekeminen korvaa hyvin seuraa. Lähde lenkille, elokuviin, teatteriin, konserttiin, salille, jumppaan, musiikkiharrastukseen, matkalle, junalla, lentäen, Onnibussilla naapurikaupunkiin, hyödynnä vapaa-aikasi ja ota toinen (osa-aika)työ ja säästä ja sijoita siitä saamasi ylimääräiset rahat eli käytä aikasi vaurastumiseen rahalla kun pystyy aika paljon täyttämään sitä vapaa-aikaansa.
Hei, voisin sulle kohta s-postia laittaa? T. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 06:31"]Se on Anna-Maija Kaskisen kynästä tuo teksti ja laulun sanat. Kaunis laulu kokonaisuudessaan on. Minä olen myös yksinäinen ja mielelläni ap:n kanssa kirjoittelisin vaikka sähköpostitse. Ja eronnut olen myös minäkin puolisen vuotta sitten, joka vain lisäsi yksinäisyyttä. Voimia ap tulevaan päivään sulle ja ilmoittele, jos haluat kirjoitella.
[/quote]
Hei, haluatko laittaa s-postisi nii voisin sulle tänään viestiä laittaa? Todella kauniin runon laitoit, ihan kyyneleet tuli silmiin tuota lukiessa.. T. Ap
Sähköpostini on heijjaa9@suomi24.fi, sinne saavat kaikki halukkaat kirjoitella ja jutella mulle. Olisi ihanaa saada viestiä ja jutella ihmisten kanssa mm. yksinäisyydestä ja omasta pahasta olosta, ollaan toistemme tukena! T. Ap
Tiedän tunteen. Olen pitkän parisuhteen jälkeen yksin. Tapasin miehen, johon ihastuin, mutta hän haluaa vain seksiä. Pidän tuota suhdetta yllä niin että tavataan harvakseltaan, ihan seuran vuoksi. Rikon siinä itseni, mutta tarvitsen tunteita.
Olen aika sopeutunut, aika kuluu neljän seinän sisällä lukien, puuhastellen, netissä. En ehkä enää jaksaisikaan vilkasta seuraelämää, olen koti-ihminen, mutta haluan tänne jonkun joka rakastaa.
Elämä menee näinkin.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:14"]
Tiedän tunteen. Olen pitkän parisuhteen jälkeen yksin. Tapasin miehen, johon ihastuin, mutta hän haluaa vain seksiä. Pidän tuota suhdetta yllä niin että tavataan harvakseltaan, ihan seuran vuoksi. Rikon siinä itseni, mutta tarvitsen tunteita. Olen aika sopeutunut, aika kuluu neljän seinän sisällä lukien, puuhastellen, netissä. En ehkä enää jaksaisikaan vilkasta seuraelämää, olen koti-ihminen, mutta haluan tänne jonkun joka rakastaa. Elämä menee näinkin.
[/quote]
Hei, mulla on aivan samanlaista. Olen myös koti-ihminen ja haluan viettää paljon aikaa kotonani. Olen muuttanut muutama kk sitten ja laittanut asuntoan todella paljon, mutta ketä vuoksi? Ei täällä koskaan käy ketään, mutta siltikkin siivoan päivittäin siinä toivossa että jospa joku sittenkin tulisi käymään.. Yritän tutustua ihmisiin ja ehdotan heille kaikkea että pidetäänkö vaikka leffailtaa mun luona tms, mutta ei.. aina muuta menoa
T. Ap
Todella nätti runo