Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh. Ärsyttää yksi puistotuttu

Vierailija
30.05.2015 |

Joka jumalattoman kerta, kun satutaan samaan aikaan puistoon, tuio nainen aloittaa sen saman virren.. Ei ole rahaa ja seuraava työmarkkinatuki tulee ensi viikolla ja plap plap. Oikeasti ei mua kiinnosta.

Ja kun tuo on tuon asian saanut taas jauhettua, niin sitten siirrytäänkin seksijuttuihin tai paskajuttuihin. Siis oikeasti?? Voisin ymmärtää, että kaverille kerrottaisiin noita juttuja, mutta että täysin vieraalle pitää jauhaa noita :O

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo on vielä sellainen, ettei ymmärrä lopettaa. Vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaaaaaaa. Ja pahinta on se, että tuo myös seuraa, kun hai laivaa ja tunkee ihan parin sentin päähän :O 

Vierailija
2/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johinkin muuhun puistoo koska rehellisesti, se on ainoa keino välttää häntä. Takertuja takertuu vaikka miten hienovaraisesti vihjaisit että evvk, ja jos vihjaat vähemmän hienovaraisesti niin valmistaudu näyttävään ja pitkäkestoiseen draamailuun ja marttyyriuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tiedän tunteen. Mä olen sosiaalityöntekijä ja lähipuistossa käy yksi asiakkaani joka yrittää kokoajan vihjailla rahan puutteesta ja siitä jos voisin myöntää vähän "hyväveliextraa" tt tukeen. Rasittavaa potenssiin miljoona, kun ei oikein työjutut kiinnostaisi silloin kun yrittää keinuttaa omia lapsia puistossa...

Vierailija
4/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan vähän harmi, että tuo on meidän lähipuisto ja itse olen viimeisilläni raskaana eli en jaksa lähteä taaperon kanssa toiseen puistoon :( Ja mies on viikot toisella paikkakunnalla töissä ja meillä ei ole toista autoa eli auto on vaan viikonloppuisin käytössä. 

Olen nätisti yrittänyt ilmaista, ettei oikeasti kiinnosta ja voisiko mennä kauemmas tai voisiko edes olla hiljaa. Mutta EI. Yleensä annan tuon juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta aina se ei ole mahdollista :O Ja jos esim. menen antamaan taaperolle vauhtia keinussa tai menen vahtimaan hänen kiipeilyään, niin tuo matami seuraa perässä. Viis siitä, että oma muksu huitelee missä huitelee :o

Vierailija
5/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien puistossa asuville on maksettu työmarkkinatukea?

Vierailija
6/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity vaan omaan lapseesi. Älä kommentoi mitään tälle naiselle. Jos hän valittaa siinä vieressä kurjuuttaan niin sanot vaan kesken kaiken lapsellesi tyyliin "tehdäämpä nico oikein iso hiekkalinna! Wau, tuleepa hieno! Mitäs me tänään syötäisi? Muistatko kuka tulee huomenna kylään?" Jne.

Vierailija
7/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en tajua, että miten tuolla voi olla koko ajan rahat loppu ja "ensi viikolla" tulee lisää :D Ja toisekseen, mitäs mun pitäisi sille asialle tehdä??!! Luuleekohan tuo, että mä lainaisin sille rahaa tai kutsuisin ne kenties kahville ja mehulle? Ja samalla antaisin lounastakin??

Kaveria kyllä voisin jeesata ja kutsua kylään ja syömään, mutta että tuntemattoman? Jooooo, ei kiitos :D

Vierailija
8/8 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tekemisissä wt jengin kanssa. Mulle tollaset urpot on ilmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme