Jos mies ei ota yhteyttä onko se merkki...
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:42"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:40"]Ei välttämättä. Saattaa olla vain, että ei halua syystä tai toisesta olla se aktiivinen osapuoli.
Miehen on pakko olla aktiivinen tai hän ei ole mies, vaan perässäraahattava taakka. No, muotoillaan sitten asia näin. Henkilö, joka kaikkien ulkoisten ominaisuuksiensa perusteella luettaisiin miessukupuoleen kuuluvaksi, ei välttämättä ota yhteyttä naiseen josta on kiinnostunut. Mahdollisia syitä esim: * ujous * meneillään olevat muut naiskuviot * uskomus, ettei naisen puolella ole kiinnostusta Oikeastaan nuo kaikki mainitsemasi syyt olisivat minulle turn-offeja. Ujous siinä määrin, ettei uskalla ottaa yhteyttä millään tavalla on jo niin suurta avuttomuutta ja saamattomuutta, etten voisi kiinnostua sellaisesta miehestä. Muut naiskuviot: en halua olla yksi monen naisen sarjasta. Tuo viimeinen mainitsemasi syy on myös saamattomuutta ja rohkeuden puutetta. Mies uskaltaa ottaa riskin tulla torjutuksi tai on loppuelämänsä pelkkä saamaton tumputtaja.
Törnoffeja tai ei, niin aloittaja tiedusteli, että voiko mies olla ottamatta yhteyttä, vaikka on kiinnostunut. Kyllä voi olla ottamatta yhteyttä.
Minä sanon silti, että jos mies on todella kiinnostunut, ei hän ole ottamatta yhteyttä. Jos ei ota yhteyttä, ei ole TARPEEKSI kiinnostunut.
Sama pätee myös naiseen. Kyllä nainen pitää oma-aloitteisesti yhteyttä jos on kiinnostunut, eikä vain odottele prinsessana miehen pyörittävän koko hommaa. Tämä on nähty moneen kertaan.
Niin, ei ole tarpeeksi kiinnostunut ottamaan yhteyttä. Mutta saattaisi olla tarpeeksi kiinnostunut tutustumaan paremmin ja sitä kautta tarpeeksi kiinnostunut vaikkapa yhteistä elämää varten.
Siis..öö, jos saattaisi olla kiinnostunut tutustumaan paremmin, niin eikö juuri silloin ekaksi oteta yhteyttä? Miten voi tutustua toiseen, jollei ota ensin yhteyttä? Mun mielestä järjestys on juurikin tämä. Ja kääntäen: jos ei ota yhyteyttä, niin tuskinpa on kiinnostunut tutustumaan.