Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies panikoi kun lapsi sairastaa

Vierailija
29.05.2015 |

Äsken itki herättyään kesken unen. On kuumeinen ja flunssainen. Itki ja tski yhtä aikaa niin että tuli oksennus siinä mun sylissäni. Mies sai kauhean paniikin ja hermostui kun sanoin lapselle rauhallisesti "ei hätää".

Alkoi sättiä minua koska hänen mielestään ilmeisesti on hätä jos lapsella tulee yrjö.

Ja kaikki tämä siinä kun sängyn reunalla pidin itkevää lasta sylissä ja koitin rauhoitella.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Siis lapsi itki herättyään kesken unen.

Vierailija
2/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt että jollain muulla on samanlainen mies!

Vierailija
4/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka lenssun takia pitäisi juosta lääkäriin kinuamaan antibiootteja ja kerran kun lapsella nyrjähti nilkka ajoimme lääkäriin sellaista vauhtia, että ihme kun ollaan edelleen elossa. Ratissa panikoiva hurjastelija.

Vierailija
5/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, isäni oli ihan samanlainen siihen saakka kuin muutin pois kotoa :D

Vierailija
6/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei onneks ole. Meillä kun kävi noin, mies piti lastaan sylissä ja rauhotteli, kun minä hain keittiöstä vettä, panadolia ja siivosin yrjöt lattialta. Sitten vein lapsen kylppäriin höyryhengittelemään ja mies vaihtoi lakanat sänkyyn. T:ilkeä äitipuoli.

Vierailija
7/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis yksin. Höh. Tai no, jollain oli samanlainen isä.

Vierailija
8/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
9/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samalainen mies. Lisäksi mies panikoi kaikesta muustakin, esim. jos lapsi vähän kaatuu. Heti on hössöttämässä "oi voi, sattuiko??" Mutta tuo on kaikkein rasittavinta, kun lapset sairastaa ja kaipaisi itsekin tsemppausta, niin mies vain lietsoo paniikkia ympärillä.

Vierailija
10/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan samanlainen eksä. Oli järkyttävää, kun toinen rupeaa rähisemään paniikissa. Rauhoita siinä sitten itkevää ja kipeää lasta, kun toinen karjuu korvan juuressa mitä idioottimaisempia hoito-ohjeita. Toisinaan meni ihan yleiseksi rähinöinniksi, kun minäkin hermostuin ja rupesin karjumaan miehelle, että mene vittuun siitä riehumasta. En yhtään ylpeä näistä hetkistä. Pian opinkin, että sulkeudun lapsen kanssa kahdestaan tyynen rauhallisesti lapsen huoneeseen ja varoin herättämästä eksän huomiota, jotta saan hoidettua lapsen hädän pois päiväjärjestyksestä.

Kamalimpia hetkiä oli, kun lapsi sairastui eksanopin läsnäollessa. Siinä sitten äiti ja poika hihkuivat hermostuneena, kun minä yritin saada lapsen rauhoittumaan ja lepäämään. Teki mieli purra heiltä päät poikki pahimpina hössötyksen hetkinä ihan vaan sen vuoksi, että olisin saanut rauhassa hoitaa lastani flunssan sun muiden "hirmutautien" aikana. Ja joo, pari kertaa piti mennä päivystykseen keskellä yötä appivanhempien kanssa, kun lapsella oli kurkunpääntulehdus. Anoppi tuli lääkärin huoneeseenkin vaatimaan antibioottia lapselle - virussairauteen! Silloin kyllä kilahdin perinpohjaisesti. 

Vierailija
11/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tänne olikin tullut vastauksia. Minulöa myös anoppi samanlainen kuin poikansa. Rasittavaa.

AP

Vierailija
12/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:59"]Minulla on ihan samanlainen eksä. Oli järkyttävää, kun toinen rupeaa rähisemään paniikissa. Rauhoita siinä sitten itkevää ja kipeää lasta, kun toinen karjuu korvan juuressa mitä idioottimaisempia hoito-ohjeita. Toisinaan meni ihan yleiseksi rähinöinniksi, kun minäkin hermostuin ja rupesin karjumaan miehelle, että mene vittuun siitä riehumasta. En yhtään ylpeä näistä hetkistä. Pian opinkin, että sulkeudun lapsen kanssa kahdestaan tyynen rauhallisesti lapsen huoneeseen ja varoin herättämästä eksän huomiota, jotta saan hoidettua lapsen hädän pois päiväjärjestyksestä.

Kamalimpia hetkiä oli, kun lapsi sairastui eksanopin läsnäollessa. Siinä sitten äiti ja poika hihkuivat hermostuneena, kun minä yritin saada lapsen rauhoittumaan ja lepäämään. Teki mieli purra heiltä päät poikki pahimpina hössötyksen hetkinä ihan vaan sen vuoksi, että olisin saanut rauhassa hoitaa lastani flunssan sun muiden "hirmutautien" aikana. Ja joo, pari kertaa piti mennä päivystykseen keskellä yötä appivanhempien kanssa, kun lapsella oli kurkunpääntulehdus. Anoppi tuli lääkärin huoneeseenkin vaatimaan antibioottia lapselle - virussairauteen! Silloin kyllä kilahdin perinpohjaisesti. 
[/quote]

Ap seurustelee eksäs kanssa? :D

Vierailija
13/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiks!
AP