Miksi Suomi vilisee komeita miehiä, mutta kauniita naisia...
Kommentit (40)
32, "empä"-mies. Hyvä, että ulkonäkösi on joidenkin mielestä kunnossa.
Suomalaiset miehet näyttää junteilta
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:01"]
Suomalaiset miehet näyttää junteilta
[/quote]
Varsinkin jos heillä on lippalakki päässään julkisella paikalla silloinkin kun ei ole tarpeen. (Eri asia toki omalla pihalla, kesämökillä, pellolla, uimarannalla tms. tai ulkotöissä julkisellakin paikalla.)
Suimen nuoret naiset on niin lihavia läskejä? Miksi? Mitä v-a te ahmitte, että olette sellaiset?
Kysyn vaan.
Se on kuule se tasa-arvo ja sen väärinymmärrys. Jotkut luulee, että naiselliselta näyttäminen on miesten liiallista miellyttämistä ja että naisen pitäisi pukeutua ihan mihin itse haluaa. Express them selves! Vaikka sitten siilitukassa, alkoholia juoden tai vaikka tuulipuvussa ;) tää oli aikamoinen kärjistys, mutta you got the point.
Mun mielestä taas just päinvastoin!
Molemmat sukupuolet taitavat luulla edustavansa itse sitä parempaa joukkoa täällä Suomessa. Vastapelureita arvioidaan kriittisemmällä silmällä kuin myötäjuoksijoita.
Njaa a. Vitusti ahmin kaikkea (ei kuitenkaan bulimia), mutta läskiä ei ole koskaan näkynyt minussa :D Mutta minäpä olenkin varmaan yksi niistä harvoista kauniista. Itse en tunne yhtään rumaa nuorta naista. Kai se kauneus on katsojasta kiinni. Tunnen myös hieman tukevia naisia jotka ovat mielestäni hyvin kauniita.
T. 22v nainen.
Minulta taas ei löydy kananpersetukkaa, ylivärjättyä pehkoa, tuulipukua tai alkoholia.
Ootko ap mies? Mun mielestä suomalaiset on aika kauniita naiset ja niin on miehetkin komeita.
Oon asunut muissakin maissa, on kokemusta.
Aika harva nainen on kaunis enää yli 30v.
Suomi on pullollaan toinen toistaan kauniimpia naisia. Kyllä näissä silmä lepää..
rehti miespuolinen havainnoija
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:34"]
Suomi on pullollaan toinen toistaan kauniimpia naisia. Kyllä näissä silmä lepää..
rehti miespuolinen havainnoija
[/quote]
Onko parempia kuin muissa maissa?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:33"]Aika harva nainen on kaunis enää yli 30v.
[/quote]
Suomessa ei ole "naisen malleja" esim. katso vaikka peruspoliitikko-nainen tai Suomen entinen naispressa.. Tätimäisiä. Ruotsalainen nainen ottaa mallia kuningattarestaan ja prinsessoista.
Olen niin mielissäni siitä, että ihastut usein komeisiin miehiin. Miespuolisilla homoilla on mukavaa, kun monet homoseksuaalit miehet ovat aivan upeita!
Hyvin monet naiset ovat kauniita tai todella kauniita. Suosittelen, että tutustut kansainvälisiin vertailuihin. Onneksi meillä on ihailijoita viehättävissä heteromiehissä.