Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla on isot tissit

Vierailija
29.05.2015 |

hae apua ongelmaasi, älä aloita pariakymmentä pienitissiviha-aloitusta! Ne isot lehmänutareet ei anteeksi vain ole kaikkien mielestä kauniit, hyväksy muidenkin mielipide. (Itse pidän pienistä ja siroista, onneksi kaikilla ei sama maku!)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:35"]hae apua ongelmaasi, älä aloita pariakymmentä pienitissiviha-aloitusta! Ne isot lehmänutareet ei anteeksi vain ole kaikkien mielestä kauniit, hyväksy muidenkin mielipide. (Itse pidän pienistä ja siroista, onneksi kaikilla ei sama maku!)
[/quote]

No miksi itse arvostelet ? Mielestäni kaikki tissit on kehumisen arvoisia oli sitten "lehmän utareet" tai mitkä. Mielelläni vaihtaisin nämä lehmän utareet pienempiin tisseihin sillä häpeän näitä kun nää roikkuu jo kohta navassa asti.

Vierailija
2/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:35"]hae apua ongelmaasi, älä aloita pariakymmentä pienitissiviha-aloitusta! Ne isot lehmänutareet ei anteeksi vain ole kaikkien mielestä kauniit, hyväksy muidenkin mielipide. (Itse pidän pienistä ja siroista, onneksi kaikilla ei sama maku!)
[/quote]

No miksi itse arvostelet ? Mielestäni kaikki tissit on kehumisen arvoisia oli sitten "lehmän utareet" tai mitkä. Mielelläni vaihtaisin nämä lehmän utareet pienempiin tisseihin sillä häpeän näitä kun nää roikkuu jo kohta navassa asti.
[/quote]

Mikä on kuppikokokirjaimesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:35"]hae apua ongelmaasi, älä aloita pariakymmentä pienitissiviha-aloitusta! Ne isot lehmänutareet ei anteeksi vain ole kaikkien mielestä kauniit, hyväksy muidenkin mielipide. (Itse pidän pienistä ja siroista, onneksi kaikilla ei sama maku!)
[/quote]

[/quote]

Mikä on kuppikokokirjaimesi?
[/quote]

75 D

Vierailija
4/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pienitissisiä vihaava aloittaja teki siis keskusteluja siitä miten pienitissiset ovat kateellisia isotissisille :D Kyse ei ollut siitä että olisin ottanut nokkiini siitä että hän olisi haukkunut pieniä tissejä!

Kuten sanottu, joka makua löytyy ja hyvä niin. Kaikki eivät halua isoja ja kaikki eivät halua pieniä.

Ap

Vierailija
5/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:35"]hae apua ongelmaasi, älä aloita pariakymmentä pienitissiviha-aloitusta! Ne isot lehmänutareet ei anteeksi vain ole kaikkien mielestä kauniit, hyväksy muidenkin mielipide. (Itse pidän pienistä ja siroista, onneksi kaikilla ei sama maku!) [/quote] No miksi itse arvostelet ? Mielestäni kaikki tissit on kehumisen arvoisia oli sitten "lehmän utareet" tai mitkä. Mielelläni vaihtaisin nämä lehmän utareet pienempiin tisseihin sillä häpeän näitä kun nää roikkuu jo kohta navassa asti. [/quote] Mikä on kuppikokokirjaimesi? [/quote] 75 D

[/quote]

Nuoko isot? Mulla sama koko ja voin kevyesti vaikka juosta ilman rintaliivejä.

Vierailija
6/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:40"]Tämä pienitissisiä vihaava aloittaja teki siis keskusteluja siitä miten pienitissiset ovat kateellisia isotissisille :D Kyse ei ollut siitä että olisin ottanut nokkiini siitä että hän olisi haukkunut pieniä tissejä!

Kuten sanottu, joka makua löytyy ja hyvä niin. Kaikki eivät halua isoja ja kaikki eivät halua pieniä.

Ap
[/quote]

Justhan sanoit että ne lehmänutareet eivät ole kaikkien makuun. Eli siinä arvostelit itsekkin. Se on totta et kaikki ei ole kaikkien makuun mutta en ymmärrä että jos itse loukkaantuu arvostelusta niin miksi jatkaa sitä ? Itse olen kateellinen pienitissisille mutta en jaksa sitäkään että minun pitäisi tuntea oloni lehmäksi sen takia että satuin syntymään isoilla tisseillä.

Vierailija
7/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:35"]hae apua ongelmaasi, älä aloita pariakymmentä pienitissiviha-aloitusta! Ne isot lehmänutareet ei anteeksi vain ole kaikkien mielestä kauniit, hyväksy muidenkin mielipide. (Itse pidän pienistä ja siroista, onneksi kaikilla ei sama maku!) [/quote] No miksi itse arvostelet ? Mielestäni kaikki tissit on kehumisen arvoisia oli sitten "lehmän utareet" tai mitkä. Mielelläni vaihtaisin nämä lehmän utareet pienempiin tisseihin sillä häpeän näitä kun nää roikkuu jo kohta navassa asti. [/quote] Mikä on kuppikokokirjaimesi? [/quote] 75 D

[/quote]

Nuoko isot? Mulla sama koko ja voin kevyesti vaikka juosta ilman rintaliivejä.
[/quote]

On ne minun kehooni isot. minulla oli aiemmin b mutta lihosin 10 kiloa jolloin ne rupesi roikkumaan ja iho löystyi. Toisille ne voi olla pienet mutta minulle jolle b:t tuntu jo isolta nuo tuli järkytyksenä.

Vierailija
8/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:39"]

[/quote]

Joo kokosi ei todellakaan ole iso, vaan keskikokoinen. Suomessa yleisin koko on 80C, jonka rinnakkaiskoko 75D on

Vierailija
9/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Lue uudestaan mitä kirjoitin. En loukkaannu siitä jos joku arvostelee pieniä tissejä rumaksi, vaan siitä jos sanotaan että _kaikki haluavat pienet tissit_.

Ym-mär-rät-kö? ...

Ap

Vierailija
10/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluavat isot tissit*
Ap

Vierailija
11/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:45"]Voi hyvänen aika! Lue uudestaan mitä kirjoitin. En loukkaannu siitä jos joku arvostelee pieniä tissejä rumaksi, vaan siitä jos sanotaan että _kaikki haluavat pienet tissit_.

Ym-mär-rät-kö? ...

Ap
[/quote]

selvästi loukkaannuit ! En väittänyt että kirjoitit niin mutta jos et olisi loukkaantunut niin et olisi ruvennut jauhamaan kuinka lehmänutare naisilla on ongelmia pienitissisiä kohtaan

Vierailija
12/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:39"]

[/quote]

Joo kokosi ei todellakaan ole iso, vaan keskikokoinen. Suomessa yleisin koko on 80C, jonka rinnakkaiskoko 75D on
[/quote]

Niin se ei ole sinulle iso mutta etkö käsittänyt että kun mulla pitkään ei ollut tissejä ollenkaan ja sitten ne kasvo b:hen. Sen jälkeen lihosin jonka jälkeen ne oli D:t joten ne löystyi ja oli mulle isot ja jokaisella on erilainen keho niin et voi verrata. Toiselle jo c voi olla iso ja minulle D oli.

Vierailija
13/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantunut, ihme asenne sinulla :D Äläkä yleistä. Viestini oli suunnattu yhdelle isotissiselle.
T. Ap joka on 100% sinut suhteellisten pienten tissien ja siron kroppansa kanssa :) Piste.

Vierailija
14/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien tissien kukkia vaan. Olkaa ylpeitä omista utareista, oli se sitten isot, pienet tai jotain siltä väliltä peace

Vierailija
15/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isommat, sen parempi.

Vierailija
16/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, hyvä kun joku aattelee näin. Ei tule miehillä kiistaa siroista ja hennoista pienempirintaisista kaunottarista ;)

Vierailija
17/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ei ole mitään väliä millaiset tissit jollakin on jos niitä ei uskalla edes näyttää.

Vierailija
18/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEHMÄN UTAREET???onko jollain oikeesti..niillähän on aika monta niitä pötkelöitäkin..nännejä?lehmän nännejä?

Mulla on suuret rinnat mutta utareet?Joo kyllä niistä on lasta imetetty mutta utareet..

Mitkäs ne poikatytön tissit olis...

Vierailija
19/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:18"]LEHMÄN UTAREET???onko jollain oikeesti..niillähän on aika monta niitä pötkelöitäkin..nännejä?lehmän nännejä?

Mulla on suuret rinnat mutta utareet?Joo kyllä niistä on lasta imetetty mutta utareet..

Mitkäs ne poikatytön tissit olis...
[/quote]

Jep sain kans päivän naurut. Ei ole ap tainnut lehmän utareita nähdä.

Vierailija
20/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sata kertaa enemmän aloituksia, joissa pikkutissit kehuvat itseänaä ja huonon itsetuntonsa takia haukkuvat isorintaisia. Tämä kaikki vain siksi, että vaikka miehenne ehkä sanovatkin pitävänsä pienistä rinnoista niin totuus on aivan toisenlainen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi