Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla on isot tissit

Vierailija
29.05.2015 |

hae apua ongelmaasi, älä aloita pariakymmentä pienitissiviha-aloitusta! Ne isot lehmänutareet ei anteeksi vain ole kaikkien mielestä kauniit, hyväksy muidenkin mielipide. (Itse pidän pienistä ja siroista, onneksi kaikilla ei sama maku!)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:18"]LEHMÄN UTAREET???onko jollain oikeesti..niillähän on aika monta niitä pötkelöitäkin..nännejä?lehmän nännejä?

Mulla on suuret rinnat mutta utareet?Joo kyllä niistä on lasta imetetty mutta utareet..

Mitkäs ne poikatytön tissit olis...
[/quote]

Jep sain kans päivän naurut. Ei ole ap tainnut lehmän utareita nähdä.
[/quote]

Lehmän utareisiin kuuluvat kyllä nisät, mutta myös maitoa keräävä ns "pussi" joka roikkuu mahan alla. Muistuttaa erehdyttävästi isoja tissejä.

Olkoon minulla sinun mielestäsi poikatissit. Olen kyllä naisellinen ja tissit ovat terhakat, että itse en näe tätä yhteyttä poikien vartaloon. Mutta pääasia että itseä ja miehiä miellyttää tämä vartalo :p

Vierailija
22/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:20"]Täällä on sata kertaa enemmän aloituksia, joissa pikkutissit kehuvat itseänaä ja huonon itsetuntonsa takia haukkuvat isorintaisia. Tämä kaikki vain siksi, että vaikka miehenne ehkä sanovatkin pitävänsä pienistä rinnoista niin totuus on aivan toisenlainen ;)
[/quote]

Juuri näin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:18"]LEHMÄN UTAREET???onko jollain oikeesti..niillähän on aika monta niitä pötkelöitäkin..nännejä?lehmän nännejä?

Mulla on suuret rinnat mutta utareet?Joo kyllä niistä on lasta imetetty mutta utareet..

[/quote]

[/quote]

Lehmän utareisiin kuuluvat kyllä nisät, mutta myös maitoa keräävä ns "pussi" joka roikkuu mahan alla. Muistuttaa erehdyttävästi isoja tissejä.

Olkoon minulla sinun mielestäsi poikatissit. Olen kyllä naisellinen ja tissit ovat terhakat, että itse en näe tätä yhteyttä poikien vartaloon. Mutta pääasia että itseä ja miehiä miellyttää tämä vartalo :p
[/quote]

niin ketä miehiä ? Minua itseäni viehättää nainen joka on sinut itsensä kanssa eikä hauku muita.

Vierailija
24/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:20"]Täällä on sata kertaa enemmän aloituksia, joissa pikkutissit kehuvat itseänaä ja huonon itsetuntonsa takia haukkuvat isorintaisia. Tämä kaikki vain siksi, että vaikka miehenne ehkä sanovatkin pitävänsä pienistä rinnoista niin totuus on aivan toisenlainen ;)
[/quote]

Jos vaihtoehtoina on
a) Selkeästi lihava selluliittia omaava isotissinen nainen
b) Hoikka ja timmi pienitissinen nainen,
niin luultavasti aika monen valinta osuu b:hn, vaikka ne tissit olisivatkin pienet ja mies suosisikin isompia tissejä. Hoikka, naisellinen ja pienitissinen nainen on kaunis! :)

Vierailija
25/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:18"]LEHMÄN UTAREET???onko jollain oikeesti..niillähän on aika monta niitä pötkelöitäkin..nännejä?lehmän nännejä?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

niin ketä miehiä ? Minua itseäni viehättää nainen joka on sinut itsensä kanssa eikä hauku muita.
[/quote]

Miehiä, jotka tulevat juttelemaan ja iskemään :) Ehkä se on juuri tuo sanomasi itsevarmuus. Ja lisäksi huolenpito kropasta, terveelliset elämäntavat ym... Mikä miehiä on mun luokse houkuttanut.
Täällä juuri haukuit pienitissisiä poikavartaloisiksi. Miten nyt suu pannaan?

Vierailija
26/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin pojan näköiset kamalat lauta naiset...siitäs saitte!!

ammuuu!!!!

Vierailija
27/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:42"]Senkin pojan näköiset kamalat lauta naiset...siitäs saitte!!

ammuuu!!!!
[/quote]

Kalahtiko kalikka nilkkaan ;)
Minulla pienitissisellä, seksikkäällä ja hoikalla naisella ei. Miau.

Vierailija
28/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan..suuririntaisella hoikalla kauniilla ja etenkin seksikkäällä ja naisellisella naisella..

100 prossasesti nainen,toisin kuin sinä senkin tissitön ja huono jätkä!Tikkuja susta saa....

Vierailija
29/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on tykätä pienistä kun niitä joutuu jokapäivä katteleen.voi sua raukkaa.

Vierailija
30/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä kiinnostaa jotkut tissit? Ymmärrän, että jotain heikkoitsetuntoisia teinejä, mutta että keski-ikäisiä naimisissa olevia äitejä, joita oletan täällä paljon olevan. Hankkikaa hei vaikka ura tai jotain. Täytyy sanoa, että ajattele tissejäni koskaan. Pienet ovat, kun kolme lasta olen huolella imettänyt. Ajo tehtävänsä ja nyt mulle on pääasia, että ovat terveet. Se, että tykkääkö joku alakerran herra Virtanen vai ei "lautuudestani" tai kattooko joku vastapäisen talon isotissinen työtön Irma mua säälien EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA. Mulla on mies, lapset, kiva työ ja normaaleja ihmissuhteita eli ELÄMÄ. 

Vierailija
31/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa. laihduitko yhtäkkiä hoikaksi ja isotissiseksi? :D

Aina on vientiä riittänyt. Miehen käteen sopivat tissit ja pieni vyötärö kaataa miehen kuin miehen. Kuten sanottu, koollahan ei nykyään ole väliä kun muut kropan osat vaikuttaa myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi