Sheivaatteko pyllyn suulta?
Jos kyllä, onko teillä erillinen pyllysheiveri. :D tuli tässä vaan mieleen...
N.25
Kommentit (43)
Onko tämä kysymys miehille? Ainakaan omassa perseessäni ei kasva karvoja. T. Karvaton nainen
Miten te oikeen sheivaatte sen ryppyreiän? Eihän sinne edes näe, miten uskallatte?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:46"]Miten te oikeen sheivaatte sen ryppyreiän? Eihän sinne edes näe, miten uskallatte?
[/quote]
Annan miehen sheivata
Naisille on kysymys! Itsellä ainakin kasvaa vaaleaa hentoa karvaa ja kun siitä höylää nii eron kyllä tuntee sileydessä. Jos höylään vaikkapa poskessa sitä hentoa untuvakarvaa niin tunnen silloinkin eron sileydessä. En siis puhu mistään alapääkarvoituksen tyyppisestä kovasta ja karheasta karvasta vaikka ilmeisesti esim miehille juuri sellaista kasvaa myös sinne perseeseen. On kyllä jännä keskustelunaihe, myönnän..
Ap
Ottamatta kantaa asiaan muuten, tietenkin hanurille pitäisi olla oma höylä, vaikka suihkussa sheivaisikin. Vaikka höylä näyttäisi puhtaalta jää siihen kuitenkin ihan pinnalta bakteereja ja kankussa voi olla sellaisia bakteereja, jotka haavan sattuessa voivat aiheuttaa suuria ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:48"]
Naisille on kysymys! Itsellä ainakin kasvaa vaaleaa hentoa karvaa ja kun siitä höylää nii eron kyllä tuntee sileydessä. Jos höylään vaikkapa poskessa sitä hentoa untuvakarvaa niin tunnen silloinkin eron sileydessä. En siis puhu mistään alapääkarvoituksen tyyppisestä kovasta ja karheasta karvasta vaikka ilmeisesti esim miehille juuri sellaista kasvaa myös sinne perseeseen. On kyllä jännä keskustelunaihe, myönnän.. Ap
[/quote]
Mulla kyllä kasvaa pyllyssä just sitä samaa karvaa mitä muuallakin alapäässä. Oispa kiva jos olis vaaleeta ja hentoa!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:48"]
Naisille on kysymys! Itsellä ainakin kasvaa vaaleaa hentoa karvaa ja kun siitä höylää nii eron kyllä tuntee sileydessä. Jos höylään vaikkapa poskessa sitä hentoa untuvakarvaa niin tunnen silloinkin eron sileydessä. En siis puhu mistään alapääkarvoituksen tyyppisestä kovasta ja karheasta karvasta vaikka ilmeisesti esim miehille juuri sellaista kasvaa myös sinne perseeseen. On kyllä jännä keskustelunaihe, myönnän.. Ap
[/quote]
Mulla kyllä kasvaa pyllyssä just sitä samaa karvaa mitä muuallakin alapäässä. Oispa kiva jos olis vaaleeta ja hentoa!
[/quote]
No mulla on kulmakarvatkin haaleita ja hentoja. Meitä on moneksi! Ap
Tajusin 16v että mulla kasvaa siellä karvoja ja sheivasin ne. No, sitten tuli vaihe että unohdin koko asian. Ne oli neljän kuukauden aikana kasvaneet valehtelematta kolmesenttisiksi. Se oli ihan järkyttävää! Mulla menee raja vielä tosik korkeelle eli pari senttiä reijästä selkäänpäin.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:48"]
[/quote]
[/quote]Samanlaista minullakin on siellä ja sheivaan joskus, toisinaan annan olla. Ei sinne kellään ole mitään asiaa, kun suuseksiäkin inhoan.
Luulen, että sheivaatte pylly- ym. karvoja vain sen takia että se on muotia. Nykyisen muodin mukaan vartalon karvat ovat epäluonnollisia ja rumia. Sitten kun tämä villitys menee ohi, karvat palaavat takaisin muotiin. Jään odottamaan uutta muotia innolla.
Luulen, että sheivaatte pylly- ym. karvoja vain sen takia että se on muotia. Nykyisen muodin mukaan vartalon karvat ovat epäluonnollisia ja rumia. Sitten kun tämä villitys menee ohi, karvat palaavat takaisin muotiin. Jään odottamaan uutta muotia innolla.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:26"]Luulen, että sheivaatte pylly- ym. karvoja vain sen takia että se on muotia. Nykyisen muodin mukaan vartalon karvat ovat epäluonnollisia ja rumia. Sitten kun tämä villitys menee ohi, karvat palaavat takaisin muotiin. Jään odottamaan uutta muotia innolla.
[/quote]
Itse sheivaan siksi että pidän siitä että iho on sieltä pehmeä ja sileä. Plus suuseksi on miellyttävämpää antavalle osapuolelle. Tiedän että karvat suojaavat alapäätä esim bakteereilta mutta itseäni ällöttäisi jos valkovuotoa /menkkaverta jäisi karvoihin..
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:26"]Luulen, että sheivaatte pylly- ym. karvoja vain sen takia että se on muotia. Nykyisen muodin mukaan vartalon karvat ovat epäluonnollisia ja rumia. Sitten kun tämä villitys menee ohi, karvat palaavat takaisin muotiin. Jään odottamaan uutta muotia innolla.
[/quote]
Itse sheivaan siksi että pidän siitä että iho on sieltä pehmeä ja sileä. Plus suuseksi on miellyttävämpää antavalle osapuolelle. Tiedän että karvat suojaavat alapäätä esim bakteereilta mutta itseäni ällöttäisi jos valkovuotoa /menkkaverta jäisi karvoihin..
[/quote]
Nyt puhuttiin takapuolesta!!!
Höh, en. Ei tarvitse, ei siellä mitään karvaa kasva. Kasvaako muka jollain naisella oikeasti karvaa siellä?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:26"]Luulen, että sheivaatte pylly- ym. karvoja vain sen takia että se on muotia. Nykyisen muodin mukaan vartalon karvat ovat epäluonnollisia ja rumia. Sitten kun tämä villitys menee ohi, karvat palaavat takaisin muotiin. Jään odottamaan uutta muotia innolla.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuossa lukee pylly ym. karvoja. :D ota silmä käteen ja lopeta raivoaminen.
"Nyt uushi pershesheiveri, vai 39,90. Reiän reunat shiloishikshi. Koti ilman pershesheiveriä ei ole mikään koti."
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:26"]Luulen, että sheivaatte pylly- ym. karvoja vain sen takia että se on muotia. Nykyisen muodin mukaan vartalon karvat ovat epäluonnollisia ja rumia. Sitten kun tämä villitys menee ohi, karvat palaavat takaisin muotiin. Jään odottamaan uutta muotia innolla.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuossa lukee pylly ym. karvoja. :D ota silmä käteen ja lopeta raivoaminen.
[/quote]
Argumentit ontuvat tuossa!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:04"]Mitä pitäisi tehdä, kun tuolta taaempaa sheivatessa iho ärtyy kauheasti ja tulee näppylöitä? Terävä sheiveri ja sinkkivoide eivät auta, enkä noin herkkää ihoa halua kuoria. En haluaisi olla karvapyllykään. :(
Niin ja sheivaan kyllä, jos nahka sen kestää, eikä ole erillistä sheiveriä takaosastolle, ihan puhdashan se on kun suihkun yhteydessä hoidan homman.
[/quote]
Leikkaa hiustenleikkuu koneella. Ei leikkaa ihan poslariksi mutta niin lyhyeksi ettei ole sellaista kovaa sänkeä.